***HELMET 2008*** Kesäviikko 30

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Ootteko ajatellu millaiset kengät hankitte talveksi...ku nää vissii sit jo kävelee.. .
En mie oo aatellu, että tää kävelis vielä |O :LOL:
ihan toppatöppösillä meinasin et mennää :whistle: Kyl meillä jotku 22 kokoset kuomatki taitaa tuolla olla, mut nehä on laivat tolle :LOL:
Kengät ajattelin hommata jo syksyksi :D saapi sitten konttailla kärjet puhki! Ja talveksi hommaan sit vähintään tarralliset, mielellään nauhalliset kengät, pysyy jalassakin jos ja kun talvellakin konttailee... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja härkäneito:
No sitäkin olen miettinyt että kuinka mustasukkaseks tyttö tulis jos sais sisaruksen. Jotenkaan en jaksais että taas täytyis yrittää kun ei tääkään tullu nappia painamalla. oon helppo stressaamaan asiassa kun asias.
--toisaalta kun ikäero on pieni niin VOIS kuvitella että mustasukkasuus ei niin ois kehissä, tai varmaanhan se aina on, mutta mitä pitempään on ainoo niin sit varmaan vaikeempi se siskon/veljen tulo on ( ja tässäkin varmaan on myös niitä jotka on ollu innoissaan joka ikisestä sisarruksesta =) )
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Ootteko ajatellu millaiset kengät hankitte talveksi...ku nää vissii sit jo kävelee.. .
En mie oo aatellu, että tää kävelis vielä |O :LOL:
ihan toppatöppösillä meinasin et mennää :whistle: Kyl meillä jotku 22 kokoset kuomatki taitaa tuolla olla, mut nehä on laivat tolle :LOL:
Kengät ajattelin hommata jo syksyksi :D saapi sitten konttailla kärjet puhki! Ja talveksi hommaan sit vähintään tarralliset, mielellään nauhalliset kengät, pysyy jalassakin jos ja kun talvellakin konttailee... :whistle:
Mä ensin mietin että josko pärjäis talven vaan noilla toppatöppösillä, mut mies ensin sanoi että: Eiiiii, kyllähän pojalle pitää kengät ostaa... Ihan oikeessahan tuo ukkoseni oli, elikä kyllä tässä tarvii kengät poitsulle sitte saada. Ku vaan tietäis sit millaiset...
 
Samaa olen pohtinut kuin Härkäneito. Tarkotus oli odottaa muutamia vuosia ennen kuin toista yritellään ja mä olen edelleen sillä kannalla, mutta tuolla miehellä tuntuu ne vuodet vaan vähenenvän. Varmaan olis jo nyt valmis laittamaan toista tilaukseen, mutta mä en vois kuvitella itteeni kahden ihan pienen kanssa :/ . Ja haluan keskittyä nyt tähän yhteen :heart: . Mulla on myös omaan veljeen kuus vuotta ikäeroa, ja ollaan nykysellään tosi läheisiä, enkä ite ole koskaan kaivannut sisaruksia pienemmällä ikäerolla. Musta tuo olis ihan kiva ikäero omillekin lapsille, tai ehkä semmonen 4 vuotta ainakin. Mutta eihän sitä tiedä, vaikka se omakin mieli vielä muuttuisi :whistle:

*muoks. ja vielä kun se ikäero ja ylipäänsä edes ne sisarukset kun ei ole omassa päätäntävallassa, mutta siis nyt näin jos kaikki menis niin kuin haluais...*
 
Alkuperäinen kirjoittaja härkäneito:
No sitäkin olen miettinyt että kuinka mustasukkaseks tyttö tulis jos sais sisaruksen. Jotenkaan en jaksais että taas täytyis yrittää kun ei tääkään tullu nappia painamalla. oon helppo stressaamaan asiassa kun asias.
Meillä ikäeroa 2v3kk ja mustasukkaisuus oli ekat kuukaudet ihan törkeänhirveetä... |O Sisko sattui syntymään sopivasti siihen väliin kun muutenkin pukkasi uhmaa ja tulos oli sen näköinen. :x Nyt on kyllä jo rauhoittunut ja kovasti toisistaan tykkäävät, tytyn ei tarvitse kuin nähdä veikan naama niin kikatus alkaa! :D Mut eipä mekään voitu pahemmin "ajoittaa" kakkosta esim.aikaisemmaksi, kun ei nämä meillekään tuosta vain tulleet... :whistle:
 
Sen verran heitän vielä, et meillä ei oo mustasukkasuutta ollu ikinä, ei ikinä, mistä oon erittäin onnellinen!!!! :wave: :saint:
Ja ikäeroja löytyy 2v2kk (1. ja 2.), tasan 3v n(2. ja 3.) ja pikkasta vaille 5v (3. ja 4.) =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja härkäneito:
joo niinhän se varmasti on. Eipä mulla ole kyl työpaikkaakaan kun tässä maassa ei raskaana sais olla. sehän on työnantajalle kirosana.
...mä yritin pitää kiirettä tän toisen kanssa, ku ajattelin että muute se jää tekemättä. Tuon esikon kanssa alkoi olla kaikki hiukan helpompaa: yöt, liikkumiset, syömiset ym.. Sitä tulee helposti mukavuudenhaluiseksi ja sitten ei sitä toista enää teekkään... Meillä siis nyt kaksi, enkä tiiä jääkö tähän?!
 
iltaa..

kallella oli tänään se magneettikuvaus, oli kyllä tosi rankka päivä..huh huh..kalle nukahti just ennen ku oli se aika ja ajattelin jo että tämähän meni mukavasti etä kalle nukkuuki omaa untaan, no poikahan heräsi heti ku aloin nostamaan pöydälle, annoin heti maitoa jos se olis nukahtanu sitte uudelleen,no höpö höpö,hirveät jutustelut alko siinä ja sovittiin että kuvaajat käy ruokkiksella ja ite kans kävisin kahvilla,sitte uus yritys, no kalle oli tosi väsyny mut ei malttanu nukahtaa ja sitte mentiin kokeilemaan uudestaan ja hoitaja laitto kallen jo putken sisälle ja sammutteli valoja vähemmäksi, pas*an marjat se vieläkään ruvennu nukkumaan jalat van alko vispaamaan |O no sitte kuvaajat sano että puolen tunnin päästä on vielä mahdollisuus kokeilla sitten ei oo enää vapaita aikoja, kysyin samalla nukutuksesta ja sanoivat että se päätös kuuluu lastenpolille ja polille kärräiltiin ja sieltä hoitsu sano että syötä kalle nyt tuhdisti niin nukahtaa, onneksi siihen tuli lääkäri joka sanoi että annetaan unilääkettä niin sitte kyllä nukkuu, onneksi en kerenny syöttää että lääke voitiin antaa. no lääke saatiin suuhun ja sitte meni joku 10 min ja hoitaja tulee varovasti kurkkaamaan joko täällä nukutaan niin edelleen kalle silmät auki vaunussa, onneksi siitä meni enää 5 min niin poika veteli sikeitä ja LOPULTAKI kuvaus onnistu, meidän piti tietenki odottaa lastenpolilla että kalle heräsi.

jos kaikki olis menny suunnitelmien mukaan meillä olis menny sairaalalla 30min-1 tunti, mut meillä meni siellä 6,5 tuntia ja ku päivä veny niin pitkälle niin kerettiin onneksi tuloksetki kuulemaan ja kalle on terve =) kallen aivokammiot ovat isot normaali rajojen ylärajalla eli ok ja muutenki kaikki ok =)

piipero86 & kalle 5kk 1pvä
 
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
jos kaikki olis menny suunnitelmien mukaan meillä olis menny sairaalalla 30min-1 tunti, mut meillä meni siellä 6,5 tuntia ja ku päivä veny niin pitkälle niin kerettiin onneksi tuloksetki kuulemaan ja kalle on terve =) kallen aivokammiot ovat isot normaali rajojen ylärajalla eli ok ja muutenki kaikki ok =)

piipero86 & kalle 5kk 1pvä

eli loppu hyvin, kaikki hyvin :hug: :flower:
 

Yhteistyössä