onnittelut täältäkin Ipulle ja nimpparisankareille! :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
kirpparipöytä siivottu, tavaraa menny ihan jees... nyt lapset nukkuu ja sit startataan kohta K:ta.
Matias yrittää ihan todenteolla mennä eteenpäin ja välistä siinä onnistuukin. laitoin tutin houkuttimeks niin yhtäkkiä olikin tutti miehellä
vauhti ei kyllä onneks ole vielä päätä huimaavaa. Meillä tyttö ei ryöminy ollenkaan vaan alkoi suorilta konttaamaan.
hammasharjahan tuli pakkauksen mukana mutta meillä ei sitä käytetä ennen kuin hammas oon puhjennut niin että sitä voi pestä. kaikki tavallaan...
sain kesän ekan paarman piston ja ihan keskelle tissien väliin ...noh ehkä himppasen ylemmäks...
näin eilen kaverin 1kk vanhan vauvan :heart: :heart: :heart: ylisuloinen.
tuli ihan vauvakuume :heart:
mutta onneks vauvakuume voi olla ilman vauvanhankitaakin
mä ihmettelin silloin M:n odotusaikana et kun mulla oli neuvolassa aina sijainen...oma jäi saikulle niin nyt selvisi syykin. Hän sai vauvan 15.7. :heart: :kieh:
zuku toivottavasti vatsatauti menee pian ohitse teiltä. se on vihonviimeinen tauti...hyi että. Tyttö meillä ollut ripulilla jo useemman päivän ja soittelinkin neuvolaan siitä. suositteli laktoosittomalle ruokavaliolle siirtymistä kokeiluna alkuun.
hmmm...pitäsköhän mennä kahvinkeittoon...
Jepsu ja järkyttävä patti tiiättekyllämissä