***HELMET 2008*** Kesäviikko 30

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Tulipas mieleen, että onko joku nostanut jo vankkureissa selkänojaa? :wave: Siis ei matkiksissa vaan ihan tavan vaunuissa. Ja jos ootte, niin minkä merkkiset vaunut on ja onko säätö portaaton?
Ei oo nostettu kun on kova koppa vielä käytössä :p
Pakko tähän vielä sanoa ennen unia. Elikäs oon nostanu, jotta näkee hereillä ollessa maisemia. Mahtuis toki koppaan, mutta hereillä ollessa alkaa kiljunta. Vaunut on Brion Kombit, selkänojaa voi nostaa 3 (arvaus) eri asentoon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ciba:
VaunuG Ootteko kaikki muut jo ottaneet kopan pois?

Mä otin joskus viikko pari sitten pois kovan kopan. Ja selkänojaa on nostettu jos poika on hereillä.

Matkiksien virkaa meillä ajaa Britaxin Vigour 3. Niitä ollaa periaatteessa käytetty vaan kaukalon kanssa mutta kohta vois niissäki ottaa jo ratasosan käyttöön kun kaukalo jää pieneks.

 
Nyt nukkuu neitoinen. :heart: Kerkes mennä hiukan yliväsymyksen puolelle, mutta nyt hyvä.

Anno Ne Britaxin Vigourit on ihanat! :p Me mietittiin niitä kovasti, mut päädyttiin sit kuitenin tuollaisiin perinteisiin sateenvarjorattaisiin. Mut aina kun näen ne Vigourit niin ajattelen, että noi mä haluun. ;)

Niisku-Rouvaa piti onnitella! Eli onnea onnea uudelle rouvalle! :flower: =)

Mikäs Jahvettia tuttaa?? :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Tulipas mieleen, että onko joku nostanut jo vankkureissa selkänojaa? :wave: Siis ei matkiksissa vaan ihan tavan vaunuissa. Ja jos ootte, niin minkä merkkiset vaunut on ja onko säätö portaaton?
Ei oo nostettu kun on kova koppa vielä käytössä :p
Meilläkin on vielä pehmeä koppa käytössä. Just ja just mahtuu siellä köllimään,niin mietin, että uskaltaiskohan tuota selkänojaa kohtapuoliin nostella. Teutonioissa näyttää aika pystyltä tuo makuuasennosta seuraava säätö. :/ Mutta Vinjahan oli vissiin ainakin jo nostellut Teutonian selkänojaa... Meillä tyttö viihtyy taas nykyään hetkiä ihan hereilläkin vaunuissa. Nyt kun ei ole sitä päällykettä siinä näköesteenä. :) Jaksaa myös joitain aikoja touhuta vaunulelun ja erinäisten muiden lelujen kanssa vaunuissa. Mukavinta kuitenkin tuntuu olevan päristely ja äidin katseleminen. :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
Anno Ne Britaxin Vigourit on ihanat! :p aina kun näen ne Vigourit niin ajattelen, että noi mä haluun. ;)
Peesi tähän. :p uusimmasta Vauva-lehdestä niitä taas ihailin. :p Shivan neitosella tais olla kans semmoiset...
Mä niin tykkään niistä, on ollu aivan huippuostos vaikka sillo mietin että ostaako toiset tommoset "isommat" eikä noita ihan matkiksia. On kyllä kevyet ja kaukalon kanssa ihan huiput. Noista ei meillä luovuta. Kokeiltiin sitä Britaxin matkaratasta, Verveä. Ois ollu tosi pienet ja kaukalo ois käyny niihinki mutta niissä ei menny selkänoja ollenkaa makuuasentoon niin ei sitte ees mietitty niitä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
Anno Ne Britaxin Vigourit on ihanat! :p aina kun näen ne Vigourit niin ajattelen, että noi mä haluun. ;)
Peesi tähän. :p uusimmasta Vauva-lehdestä niitä taas ihailin. :p Shivan neitosella tais olla kans semmoiset...
Mä niin tykkään niistä, on ollu aivan huippuostos vaikka sillo mietin että ostaako toiset tommoset "isommat" eikä noita ihan matkiksia. On kyllä kevyet ja kaukalon kanssa ihan huiput. Noista ei meillä luovuta. Kokeiltiin sitä Britaxin matkaratasta, Verveä. Ois ollu tosi pienet ja kaukalo ois käyny niihinki mutta niissä ei menny selkänoja ollenkaa makuuasentoon niin ei sitte ees mietitty niitä.
Meillä menee kaukalo(Maxi Cosi) noihin yhdistelmiin, mutta matkiksiin ei. *prkl* Maxi Cosi olis käyny Quinnyn rattaisiin, mutta olivat niin epäkäytännölliset meidän tarpeisiin (eivät mene makuuasentoon, ei tavarakoria), jottei edes mietitty niitä. Hyvännäköiset nekin tosin olis ollu. :p
 
Tuli mieleen, että juoko monet helmet jo nokkiksesta? Meillä nokkista testiltiin kyllä joskus kuukausi sitten, muttei sitten jäänyt tavaksi. :/ Ei sieltä tainnut mitään tulla edes. :snotty: Te, joilla on Aventin muki, niin ootteko ottanu sen tippasuojan pois ja antanu harjoitella ilman sitä vai miten ootte sitten aloitelleet? :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Hitsi tuo hymiö on hyvä. :LOL: :LOL: :LOL:
joo, niin on. aina hymyilyttää noi nipsulin löydöt! =)

kiva kuulla
, vaikka joitain varmaan ärsyttääkin :eek:
Piristäviä! :D Se jammaava banaani on ehkä ton yökkäävän ohella paras. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Hitsi tuo hymiö on hyvä. :LOL: :LOL: :LOL:
joo, niin on. aina hymyilyttää noi nipsulin löydöt! =)

kiva kuulla
, vaikka joitain varmaan ärsyttääkin :eek:
Piristäviä! :D Se jammaava banaani on ehkä ton yökkäävän ohella paras. =)
Mäkin tykkään et mukavaa vaihtelua noihin perushymppiin :wave: . Se bansku on kans mun lemppari :D
 
Meillä on tollanen Emman nokkamuki jossa on pehmee silikoninen nokka, muutaman kerran velliä oon siitä antanu, mut pitää imee ihan pirun kovaa...10vkin kokeili ja sano ettei tuu mitään :/
Vettä tarjonu myös, mut se ei kelpaa..

Tuttipullosta saa vielä juoda :D :heart: Mun vauva..
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Tuli mieleen, että juoko monet helmet jo nokkiksesta? Meillä nokkista testiltiin kyllä joskus kuukausi sitten, muttei sitten jäänyt tavaksi. :/ Ei sieltä tainnut mitään tulla edes. :snotty: Te, joilla on Aventin muki, niin ootteko ottanu sen tippasuojan pois ja antanu harjoitella ilman sitä vai miten ootte sitten aloitelleet? :wave:
Meillä päivitäin käytössä, ja neiti tykkää kyllä, usein myös reissun päällä mukana, tykkää pelata sen kanssa, varmaan auttaa noihin hamppihommiinkin.
Meillä aventin pulloihin ostin sen nokka osan ja tippalukon kanssa käytössä.
Ruuan kanssa maitoa ja välillä ihan vettä vaan :wave:

 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Hitsi tuo hymiö on hyvä. :LOL: :LOL: :LOL:
joo, niin on. aina hymyilyttää noi nipsulin löydöt! =)

kiva kuulla
, vaikka joitain varmaan ärsyttääkin :eek:
Piristäviä! :D Se jammaava banaani on ehkä ton yökkäävän ohella paras. =)
Mäkin tykkään et mukavaa vaihtelua noihin perushymppiin :wave: . Se bansku on kans mun lemppari :D
Mä yritin josksu latailla sitä sivua, mistä noita löytyy, mut siinä meni niin sikakauan, etten jaksanu oottaa... :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Tuli mieleen, että juoko monet helmet jo nokkiksesta? Meillä nokkista testiltiin kyllä joskus kuukausi sitten, muttei sitten jäänyt tavaksi. :/ Ei sieltä tainnut mitään tulla edes. :snotty: Te, joilla on Aventin muki, niin ootteko ottanu sen tippasuojan pois ja antanu harjoitella ilman sitä vai miten ootte sitten aloitelleet? :wave:
Meillä päivitäin käytössä, ja neiti tykkää kyllä, usein myös reissun päällä mukana, tykkää pelata sen kanssa, varmaan auttaa noihin hamppihommiinkin.
Meillä aventin pulloihin ostin sen nokka osan ja tippalukon kanssa käytössä.
Ruuan kanssa maitoa ja välillä ihan vettä vaan :wave:
Mä oon laittanu vesipulloon kahvat joskus, jotta voi itte harjoitella käsissä pitelemistä. Mutta tavan tuttipullo on ollu vesipullona.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Tuli mieleen, että juoko monet helmet jo nokkiksesta? Meillä nokkista testiltiin kyllä joskus kuukausi sitten, muttei sitten jäänyt tavaksi. :/ Ei sieltä tainnut mitään tulla edes. :snotty: Te, joilla on Aventin muki, niin ootteko ottanu sen tippasuojan pois ja antanu harjoitella ilman sitä vai miten ootte sitten aloitelleet? :wave:
Oon antanut aina puuron jälkeen nokkiksesta vettä pojalle. Sellasesta tavallisesta mistä tulee kun kaataa. Innoissaan aina ottaa mutta tahtoo valua aina leukaa pitkin ulos... Iltapuuro syötiin muuten syöttötuolissa, vähän enemmän tais tulla sotkua kuin muuten... :LOL:
 

Yhteistyössä