:hug:Alkuperäinen kirjoittaja zuku::wave: palsta väsymystä ja :'( :'( ja isännä kans sanaharkkaa :kieh: :'( kuhan nahistaan
tyttöki ripuloi, takamus ihan punainen ja puolisukua mahataudissa :kieh:
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja zuku::wave: palsta väsymystä ja :'( :'( ja isännä kans sanaharkkaa :kieh: :'( kuhan nahistaan
:hug: Toivottavasti tyttö paranee pian :|Alkuperäinen kirjoittaja zuku::wave: palsta väsymystä ja :'( :'( ja isännä kans sanaharkkaa :kieh: :'( kuhan nahistaan
Ostin tänään kotimaisia tuosta meidän S-Marketin puljusta.Alkuperäinen kirjoittaja Jepsu:tuskin vielä kovin hyvin vatut on kypsyny...
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Heh. Siis sekasieniä, rouskuja, haapasieniä yms. suolattuna. Niistä tehdään sitten sienisalaattia.[/b] Ja nuo mainitsemani kurkut on muuten mummon kasvattamia kurkkuja, jotka se laittaa etikkaan.Alkuperäinen kirjoittaja Jepsu:suolasieniä??ieva mitä ne on? :ashamed:
muoks... ja melkein onnistu mustaukset oikein :ashamed: Alleviivatun piti vaan olla mustattu!
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Heh. Siis sekasieniä, rouskuja, haapasieniä yms. suolattuna. Niistä tehdään sitten sienisalaattia.[/b] Ja nuo mainitsemani kurkut on muuten mummon kasvattamia kurkkuja, jotka se laittaa etikkaan.Alkuperäinen kirjoittaja Jepsu:suolasieniä??ieva mitä ne on? :ashamed:
muoks... ja melkein onnistu mustaukset oikein :ashamed: Alleviivatun piti vaan olla mustattu!
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Heh. Siis sekasieniä, rouskuja, haapasieniä yms. suolattuna. Niistä tehdään sitten sienisalaattia.[/b] Ja nuo mainitsemani kurkut on muuten mummon kasvattamia kurkkuja, jotka se laittaa etikkaan.Alkuperäinen kirjoittaja Jepsu:suolasieniä??ieva mitä ne on? :ashamed:
Mä kekkasin tuon mustauksen salat eli klikkaa mustausta, kirjoita se minkä haluat mustattavan ja sitten taas kun haluat mustauksen loppuvan, klikkaa mustausnappulaa uudestaan... Ymmärsitkö :headwall: Mä en ainakaan tuosta selostuksesta :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Heh. Siis sekasieniä, rouskuja, haapasieniä yms. suolattuna. Niistä tehdään sitten sienisalaattia.[/b] Ja nuo mainitsemani kurkut on muuten mummon kasvattamia kurkkuja, jotka se laittaa etikkaan.Alkuperäinen kirjoittaja Jepsu:suolasieniä??ieva mitä ne on? :ashamed:
Mä kekkasin tuon mustauksen salat eli klikkaa mustausta, kirjoita se minkä haluat mustattavan ja sitten taas kun haluat mustauksen loppuvan, klikkaa mustausnappulaa uudestaan... Ymmärsitkö :headwall: Mä en ainakaan tuosta selostuksesta :xmas:
Tolleen kyllä teen jos ite kirjotan (ja muistan klikkailla...) nyt koitin tonne väliin niitä saada ni teki taas ihan omiaan... :snotty:
Ja edelleen tulee kaikki mustana... :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Heh. Siis sekasieniä, rouskuja, haapasieniä yms. suolattuna. Niistä tehdään sitten sienisalaattia.[/b] Ja nuo mainitsemani kurkut on muuten mummon kasvattamia kurkkuja, jotka se laittaa etikkaan.Alkuperäinen kirjoittaja Jepsu:suolasieniä??ieva mitä ne on? :ashamed:
Tolleen kyllä teen jos ite kirjotan (ja muistan klikkailla...) nyt koitin tonne väliin niitä saada ni teki taas ihan omiaan... :snotty:
Ja edelleen tulee kaikki mustana... :headwall:
Mistäköhän tää oikeesti johtuu? :kieh:
Juu,tätäpä juuri tarkoitan, kyllä minäkin luen mielelläni opuksia ja niistä sitten poimin meille sopivimmat menetelmät..en minäkään allekirjoita noita kaikki maalaisjärki juttuja, ja siis kaikillahan meillä on varmaan maalaisjärkeä joka vaan ilmenee eritavoin, ne kuuluisat tulkintaerot pätee tässäkin :wave: .Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:Minä olen samoilla linjoilla :/ Luen mielelläni kaikkea kasvatukseen liittyvää ja omaksun niistä joitakin sopivalta tuntuvia tapoja, mutta silti pääosin käytän maalaisjärkeä. Mustattu osio; juuri näitä minäkin tahtoisin karsiaAlkuperäinen kirjoittaja äippäHki:Täällä olitte puhuneet kasvatuskirjallisuudesta ja mm. Attachment parenting -aiheesta ja maalaisjärjen käytöstä. Maalaisjärjellä on tässä maassa kasvatettu lapsia jo joku tovi, eikä aina niin mairittelevilla tuloksilla. :/ Vaikka itse olen koulutukseni ja ammattini puolesta mitä suurimmassa määrin kasvatusalan ammattilainen, niin täällä kotona, oman lapsen kanssa olen ÄITI ja kovasti vailla tietoa ja teorioita tukemaan maalaisjärjellä tehtävää kasvatustyötä, joka kyllä välillä saa aika nöyräksi, ainakin minut. Eli minä luen paljon kirjallisuutta ja mietin aiheeseen liittyviä asioita oikein mielelläni, jotta en tahtomattani ja tietämättäni toistaisi sukupolvien yli kulkevia, ei aina niin tarpeellisia, tapoja ja asenteita ja malleja. :/
*muoks* enkä siis ole kasvatusalalla itse
:hug: , meilläkin on ollu tänään miehen kanssa p'askapäiväAlkuperäinen kirjoittaja zuku::wave: palsta väsymystä ja :'( :'( ja isännä kans sanaharkkaa :kieh: :'( kuhan nahistaan
Ei oo nostettu kun on kova koppa vielä käytössäAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Tulipas mieleen, että onko joku nostanut jo vankkureissa selkänojaa? :wave: Siis ei matkiksissa vaan ihan tavan vaunuissa. Ja jos ootte, niin minkä merkkiset vaunut on ja onko säätö portaaton?