***HELMET 2008*** Kesäviikko 30

Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jepsu:
suolasieniä??ieva mitä ne on? :ashamed:
:D Heh. Siis sekasieniä, rouskuja, haapasieniä yms. suolattuna. :p Niistä tehdään sitten sienisalaattia.[/b] :p Ja nuo mainitsemani kurkut on muuten mummon kasvattamia kurkkuja, jotka se laittaa etikkaan. ;)



:p :p :p :p :p

muoks... ja melkein onnistu mustaukset oikein :ashamed: Alleviivatun piti vaan olla mustattu!


Sienisalaatti on tosiaan niin :p :p :p :p :p :p :p

 
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jepsu:
suolasieniä??ieva mitä ne on? :ashamed:
:D Heh. Siis sekasieniä, rouskuja, haapasieniä yms. suolattuna. :p Niistä tehdään sitten sienisalaattia.[/b] :p Ja nuo mainitsemani kurkut on muuten mummon kasvattamia kurkkuja, jotka se laittaa etikkaan. ;)



:p :p :p :p :p

muoks... ja melkein onnistu mustaukset oikein :ashamed: Alleviivatun piti vaan olla mustattu!



Mä kekkasin tuon mustauksen salat eli klikkaa mustausta, kirjoita se minkä haluat mustattavan ja sitten taas kun haluat mustauksen loppuvan, klikkaa mustausnappulaa uudestaan... Ymmärsitkö :D :LOL: :headwall: Mä en ainakaan tuosta selostuksesta :LOL: :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jepsu:
suolasieniä??ieva mitä ne on? :ashamed:
:D Heh. Siis sekasieniä, rouskuja, haapasieniä yms. suolattuna. :p Niistä tehdään sitten sienisalaattia.[/b] :p Ja nuo mainitsemani kurkut on muuten mummon kasvattamia kurkkuja, jotka se laittaa etikkaan. ;)



:p :p :p :p :p

muoks... ja melkein onnistu mustaukset oikein :ashamed: Alleviivatun piti vaan olla mustattu!



Mä kekkasin tuon mustauksen salat eli klikkaa mustausta, kirjoita se minkä haluat mustattavan ja sitten taas kun haluat mustauksen loppuvan, klikkaa mustausnappulaa uudestaan... Ymmärsitkö :D :LOL: :headwall: Mä en ainakaan tuosta selostuksesta :LOL: :xmas:


Tolleen kyllä teen jos ite kirjotan (ja muistan klikkailla...) nyt koitin tonne väliin niitä saada ni teki taas ihan omiaan... :snotty:

Ja edelleen tulee kaikki mustana... :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jepsu:
suolasieniä??ieva mitä ne on? :ashamed:
:D Heh. Siis sekasieniä, rouskuja, haapasieniä yms. suolattuna. :p Niistä tehdään sitten sienisalaattia.[/b] :p Ja nuo mainitsemani kurkut on muuten mummon kasvattamia kurkkuja, jotka se laittaa etikkaan. ;)



:p :p :p :p :p

muoks... ja melkein onnistu mustaukset oikein :ashamed: Alleviivatun piti vaan olla mustattu!



Mä kekkasin tuon mustauksen salat eli klikkaa mustausta, kirjoita se minkä haluat mustattavan ja sitten taas kun haluat mustauksen loppuvan, klikkaa mustausnappulaa uudestaan... Ymmärsitkö :D :LOL: :headwall: Mä en ainakaan tuosta selostuksesta :LOL: :xmas:


Tolleen kyllä teen jos ite kirjotan (ja muistan klikkailla...) nyt koitin tonne väliin niitä saada ni teki taas ihan omiaan... :snotty:

Ja edelleen tulee kaikki mustana... :headwall:


Mistäköhän tää oikeesti johtuu? :kieh:


 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jepsu:
suolasieniä??ieva mitä ne on? :ashamed:
:D Heh. Siis sekasieniä, rouskuja, haapasieniä yms. suolattuna. :p Niistä tehdään sitten sienisalaattia.[/b] :p Ja nuo mainitsemani kurkut on muuten mummon kasvattamia kurkkuja, jotka se laittaa etikkaan. ;)



:p :p :p :p :p

muoks... ja melkein onnistu mustaukset oikein :ashamed: Alleviivatun piti vaan olla mustattu!



Mä kekkasin tuon mustauksen salat eli klikkaa mustausta, kirjoita se minkä haluat mustattavan ja sitten taas kun haluat mustauksen loppuvan, klikkaa mustausnappulaa uudestaan... Ymmärsitkö :D :LOL: :headwall: Mä en ainakaan tuosta selostuksesta :LOL: :xmas:


Tolleen kyllä teen jos ite kirjotan (ja muistan klikkailla...) nyt koitin tonne väliin niitä saada ni teki taas ihan omiaan... :snotty:

Ja edelleen tulee kaikki mustana... :headwall:


Mistäköhän tää oikeesti johtuu? :kieh:




Jóskus tosiaan jos välistä koittaa jotain mustata, ja vaikka kattoo, että merkit pitäis olla oikein, niin vetää koko ruudun mustaks. :/

 
Nukutusyritys epäonnistui..neiti vaan silmät suurina tuijottelee ja juttelee. Eli otetaan kohta uudelleen. :headwall:

Tänään tuolla kun käveltiin niin sekä vatut että metsämansikat loisti tienvarsilla. :p Eli taitaa ne olla kypsiä, ainakin täällä etelässä.

Päivittelin muuten meidän kuvakuulumisia kerhon puolelle..ieva vink vink... ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
Täällä olitte puhuneet kasvatuskirjallisuudesta ja mm. Attachment parenting -aiheesta ja maalaisjärjen käytöstä. Maalaisjärjellä on tässä maassa kasvatettu lapsia jo joku tovi, eikä aina niin mairittelevilla tuloksilla. :/ Vaikka itse olen koulutukseni ja ammattini puolesta mitä suurimmassa määrin kasvatusalan ammattilainen, niin täällä kotona, oman lapsen kanssa olen ÄITI ja kovasti vailla tietoa ja teorioita tukemaan maalaisjärjellä tehtävää kasvatustyötä, joka kyllä välillä saa aika nöyräksi, ainakin minut. Eli minä luen paljon kirjallisuutta ja mietin aiheeseen liittyviä asioita oikein mielelläni, jotta en tahtomattani ja tietämättäni toistaisi sukupolvien yli kulkevia, ei aina niin tarpeellisia, tapoja ja asenteita ja malleja. :/
Minä olen samoilla linjoilla :/ Luen mielelläni kaikkea kasvatukseen liittyvää ja omaksun niistä joitakin sopivalta tuntuvia tapoja, mutta silti pääosin käytän maalaisjärkeä. Mustattu osio; juuri näitä minäkin tahtoisin karsia :whistle:

*muoks* enkä siis ole kasvatusalalla itse
Juu,tätäpä juuri tarkoitan, kyllä minäkin luen mielelläni opuksia ja niistä sitten poimin meille sopivimmat menetelmät..en minäkään allekirjoita noita kaikki maalaisjärki juttuja, ja siis kaikillahan meillä on varmaan maalaisjärkeä joka vaan ilmenee eritavoin, ne kuuluisat tulkintaerot pätee tässäkin :wave: .

Ja siis helppo sanoo viel täsä vaiheessa kun tuo vauveli on niin pieni, uskosin että kasvatusmetodit myös muotutuu tässä matkan varrella tuon neidin mukaisesti :heart:
 
zukulle paranemisia myös täältä.

Taas kotosalla vaihteeksi reissusta, ainaki vähäksi aikaa. Täytyy sanoa, että mukava tulla takas kotio. Ei oikein osannu nukkua, joten ihan naatti olo. Onneksi oma sänky oottaa :p

Likka sitten hokas miten ryömitään taaksepäin. Nyt sitten mennään kokoajan.

Oli muuten montaki asiaa, jota piti kommentoida mutta nyt ei tuu mitään mieleen. :D Luin tuossa reilun tunnin noita teidän juttuja. Galluppeja ainakin oli, mutta mitähän niissä kysyttiin. Voi vit ku huono muisti, suorastaan dementia.. :headwall:
 
Mä en ole ikinä kerännyt/pakastanut marjoja, sama hyväksi havaittu linja jatkukoon tänäkin vuonna :xmas:
En ole mikään keittiöihme, saan talven aikana kaupastakin ne muutamat pakastemarjat mitä innostun käyttämään.

Meidän poju nukahtaa vain ja ainoastaan syliin. Jos yrittää laittaa omaan sänkyyn saamaan unen päästä kiinni, seurauksena on vain entistä väsyneempi ja kiukkuisempi kaveri. Oma moka, mitäs ollaan totutettu syliin :snotty:
 
Joka vuosi on tullu pakastettua marjoja, mustikoita, puolukoita, mansikoita ja hillojakin, niin ja vattuja myös

Meillä likka nukahtaa parhaiten omaan sänkyyn (juu-u oli kiva reissussa ku ei oikein osannu nukahtaa, ei jostain syystä ollu oma pinnis mukana). Syliin oon yrittäny joskus nukuttaa siinä onnistumatta.
 

Yhteistyössä