Mä sain noita luomumansikoita mun mummun naapurustosta hiukan tutun alennuksella, maksoin 2?/litraAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Mansikoita, kyllä kiitos . Pitäs käyä poimimassa, jos muutaman euron säästäs
--jep, sua ajattelin het kun kaveri siittä rupes puhumaan , ja tosiaan hän oli aika vakuuttunut :wave:Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:Nipsuli puhuit siitä Höyhensaari kirjasta..kävin just toissapäivänä katsoo mut en löytänyt Akateemisesta. Mutta kiva kuulla, että se on hyvä..ehkä mä jatkan etsintää tai tilaan. :/ Tosin viimeiset yöt on menneet jo aikasta kivasti!
Mä otin reilu viikko sitten kovan kopan pois, kun rupes olemaan nafti tuolle isolle pojulle jo :/Alkuperäinen kirjoittaja Ciba:VaunuG Meillä ei olla vielä nostettu yhtään selkänojaa. Meillä kun on vielä tuo kova koppakin paikoillaan. Ootteko kaikki muut jo ottaneet kopan pois?
BabyIdean sivuilta voi varmaan tilata... :/Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:Nipsuli puhuit siitä Höyhensaari kirjasta..kävin just toissapäivänä katsoo mut en löytänyt Akateemisesta. Mutta kiva kuulla, että se on hyvä..ehkä mä jatkan etsintää tai tilaan. :/ Tosin viimeiset yöt on menneet jo aikasta kivasti!
Näinhän se on, mutta ois kiva, ettei miehen tarviis aina. Kun ei sekään sitä puuhaa järin rakasta enää... :ashamed: :/Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:Ieva, eihän sun tartte sitten leipoa, jos mies taitaa ne hommat =) Eiköhän yksi "keittiömestari" riitä perheessä Meillä tuo mies joskus harvoin ruokaa tehdessään tulee multa kyselemään, että "onko nää perunat kypsiä?" tms. yhtä järkevää
Peesailen tätä täysin. =) =) Paitsi etten ole lastenkasvatusalalla töissä.Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:Täällä olitte puhuneet kasvatuskirjallisuudesta ja mm. Attachment parenting -aiheesta ja maalaisjärjen käytöstä. Maalaisjärjellä on tässä maassa kasvatettu lapsia jo joku tovi, eikä aina niin mairittelevilla tuloksilla. :/ Vaikka itse olen koulutukseni ja ammattini puolesta mitä suurimmassa määrin kasvatusalan ammattilainen, niin täällä kotona, oman lapsen kanssa olen ÄITI ja kovasti vailla tietoa ja teorioita tukemaan maalaisjärjellä tehtävää kasvatustyötä, joka kyllä välillä saa aika nöyräksi, ainakin minut. Eli minä luen paljon kirjallisuutta ja mietin aiheeseen liittyviä asioita oikein mielelläni, jotta en tahtomattani ja tietämättäni toistaisi sukupolvien yli kulkevia, ei aina niin tarpeellisia, tapoja ja asenteita ja malleja. :/
Minä olen samoilla linjoilla :/ Luen mielelläni kaikkea kasvatukseen liittyvää ja omaksun niistä joitakin sopivalta tuntuvia tapoja, mutta silti pääosin käytän maalaisjärkeä. Mustattu osio; juuri näitä minäkin tahtoisin karsiaAlkuperäinen kirjoittaja äippäHki:Täällä olitte puhuneet kasvatuskirjallisuudesta ja mm. Attachment parenting -aiheesta ja maalaisjärjen käytöstä. Maalaisjärjellä on tässä maassa kasvatettu lapsia jo joku tovi, eikä aina niin mairittelevilla tuloksilla. :/ Vaikka itse olen koulutukseni ja ammattini puolesta mitä suurimmassa määrin kasvatusalan ammattilainen, niin täällä kotona, oman lapsen kanssa olen ÄITI ja kovasti vailla tietoa ja teorioita tukemaan maalaisjärjellä tehtävää kasvatustyötä, joka kyllä välillä saa aika nöyräksi, ainakin minut. Eli minä luen paljon kirjallisuutta ja mietin aiheeseen liittyviä asioita oikein mielelläni, jotta en tahtomattani ja tietämättäni toistaisi sukupolvien yli kulkevia, ei aina niin tarpeellisia, tapoja ja asenteita ja malleja. :/
Meijän pihalla on ainakin jo kypsiä vattujaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Joko vadelmat ovat kypsyneet?
Heh. Siis sekasieniä, rouskuja, haapasieniä yms. suolattuna. Niistä tehdään sitten sienisalaattia. Ja nuo mainitsemani kurkut on muuten mummon kasvattamia kurkkuja, jotka se laittaa etikkaan.Alkuperäinen kirjoittaja Jepsu:suolasieniä??ieva mitä ne on? :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Heh. Siis sekasieniä, rouskuja, haapasieniä yms. suolattuna. Niistä tehdään sitten sienisalaattia.[/b] Ja nuo mainitsemani kurkut on muuten mummon kasvattamia kurkkuja, jotka se laittaa etikkaan.Alkuperäinen kirjoittaja Jepsu:suolasieniä??ieva mitä ne on? :ashamed: