***HELMET 2008*** Kesäviikko 30

Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Tuli mieleen, että juoko monet helmet jo nokkiksesta? Meillä nokkista testiltiin kyllä joskus kuukausi sitten, muttei sitten jäänyt tavaksi. :/ Ei sieltä tainnut mitään tulla edes. :snotty: Te, joilla on Aventin muki, niin ootteko ottanu sen tippasuojan pois ja antanu harjoitella ilman sitä vai miten ootte sitten aloitelleet? :wave:
Nuk:n nokkamuki on ja siitä on vettä hörpitty. Muuten jois ihan mielellään siitä mutta kun vettä vaan tarjotaan niin osa tulee ulos kun ei maistu millekään :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Tuli mieleen, että juoko monet helmet jo nokkiksesta? Meillä nokkista testiltiin kyllä joskus kuukausi sitten, muttei sitten jäänyt tavaksi. :/ Ei sieltä tainnut mitään tulla edes. :snotty: Te, joilla on Aventin muki, niin ootteko ottanu sen tippasuojan pois ja antanu harjoitella ilman sitä vai miten ootte sitten aloitelleet? :wave:
Meillä päivitäin käytössä, ja neiti tykkää kyllä, usein myös reissun päällä mukana, tykkää pelata sen kanssa, varmaan auttaa noihin hamppihommiinkin.
Meillä aventin pulloihin ostin sen nokka osan ja tippalukon kanssa käytössä.
Ruuan kanssa maitoa ja välillä ihan vettä vaan :wave:
Mun pitikin kysyä tuosta muki-asiasta sulta Nipsuli siellä Sanomatalossa, kun niin hienosti teidän neiti sitä mukiaan piti ja siitä ryypiskeli. :heart: No, unohdin tietty kysyä, mutta siis..oliko se sellainen taikamuki?? Ja pitääkö se juomavesi edelleen keittää? Me ei olla annettu vettä vielä ollenkaan, mut ajattelin että se vois olla just kiva juttu antaa neidille kärryihin ihmeteltäväksi.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Tuli mieleen, että juoko monet helmet jo nokkiksesta? Meillä nokkista testiltiin kyllä joskus kuukausi sitten, muttei sitten jäänyt tavaksi. :/ Ei sieltä tainnut mitään tulla edes. :snotty: Te, joilla on Aventin muki, niin ootteko ottanu sen tippasuojan pois ja antanu harjoitella ilman sitä vai miten ootte sitten aloitelleet? :wave:
Nuk:n nokkamuki on ja siitä on vettä hörpitty. Muuten jois ihan mielellään siitä mutta kun vettä vaan tarjotaan niin osa tulee ulos kun ei maistu millekään :whistle:
Meillä tyttö saattaa janoisena vetäistä jopa 30ml vettä ja sit sen jälkeen alkaa pelleily. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
Mun pitikin kysyä tuosta muki-asiasta sulta Nipsuli siellä Sanomatalossa, kun niin hienosti teidän neiti sitä mukiaan piti ja siitä ryypiskeli. :heart: No, unohdin tietty kysyä, mutta siis..oliko se sellainen taikamuki?? Ja pitääkö se juomavesi edelleen keittää? Me ei olla annettu vettä vielä ollenkaan, mut ajattelin että se vois olla just kiva juttu antaa neidille kärryihin ihmeteltäväksi.

Meillä kun oli ennestään noita aventin tuttipulloja niin niihin sai sitten ostaa lisävarusteina noita nokka osia ja kahvat, varmaan sama tsydeemi kun siinä taikamukissa. Meillä myös nukki mutta toi avent on ollu hyvä just että saapi siittä itte imutella :D . Se aventin pullo tais muuten olla siinä pampers salkussa jos sen saitte :wave:

Mä en oo enää keittäny, hanasta vaan kylmää vettä laskenu ja mukaan napannu ( kotivettä kuiteski :whistle: )
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Mä ajattelin kans sitä nokkista matkarattaisiin touhuttavaksi. :) Onkos taikamuki sama kuin se Aventin muki? Siis semmoinen mistä ei tuu kuin imemällä, jollei ota sitä tippalukkoa pois. :/
juu, samanlainen tsydeemi varmaan, eli ei tuu juoma ilman imua :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
olin sitte kirjoittanut tuonne gallerian kuvaan, että peltroit kun piti tietty kirjoittaa peltorit :headwall: :headwall: :headwall:
:D Jos sua häiritsee se, niin laita uudelleen, niin poistan vanhan. ;)
En muuten edes huomannut sitä. :saint: Itellä tulee niin paljon näppisvirheitä, ettei oo tosikaan... :headwall:

 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
olin sitte kirjoittanut tuonne gallerian kuvaan, että peltroit kun piti tietty kirjoittaa peltorit :headwall: :headwall: :headwall:
:D Jos sua häiritsee se, niin laita uudelleen, niin poistan vanhan. ;)
Kiitti, mut antaa olla vaan, en jaksa enää säätää. Ei se kolo komiassa haittaa, sanois minun isä! :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
olin sitte kirjoittanut tuonne gallerian kuvaan, että peltroit kun piti tietty kirjoittaa peltorit :headwall: :headwall: :headwall:
:D Jos sua häiritsee se, niin laita uudelleen, niin poistan vanhan. ;)
En muuten edes huomannut sitä. :saint: Itellä tulee niin paljon näppisvirheitä, ettei oo tosikaan... :headwall:
mäkin kirjoitan ihan mitä sattuu..pakko aina lukee ennenkuin laittaa tekstit eteenpäin... :whistle:

 
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
olin sitte kirjoittanut tuonne gallerian kuvaan, että peltroit kun piti tietty kirjoittaa peltorit :headwall: :headwall: :headwall:
:D Jos sua häiritsee se, niin laita uudelleen, niin poistan vanhan. ;)
Kiitti, mut antaa olla vaan, en jaksa enää säätää. Ei se kolo komiassa haittaa, sanois minun isä! :LOL: :LOL:
:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Peltroiteista puheen ollen, meillä neiti on ruvennu säikkymään kovia ääniä kuten aivastuksia aina toisinaan :eek:
Meillä on säikyny aina =)
Mikä on kyllä toisaalta aika ihme :whistle: Mutta siis sellasia yhtäkkisiä kovia ääniä kyllä säikkyy...
...meillä korostuu varsinkin jos neiti on väsy :eek:
 

Yhteistyössä