***HELMET 2008*** Kesäviikko 30

Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
Puhuiko joku täällä, että kun ostaa uuden turvaistuimen, niin joku kauppa ottaa kaukaloita ja hyvittää hinnassa jotain? :attn:
Joku mainitsi Lastentarvikkeen. Meidän kaukalo on sieltä hankittu ja ajttelin kyllä kysäistä tuosta asiasta sitten kun on ajankohtaista. Se oliskin hyvää palvelua! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Peltroiteista puheen ollen, meillä neiti on ruvennu säikkymään kovia ääniä kuten aivastuksia aina toisinaan :eek:
Meillä on säikyny aina =)
Mikä on kyllä toisaalta aika ihme :whistle: Mutta siis sellasia yhtäkkisiä kovia ääniä kyllä säikkyy...
...meillä korostuu varsinkin jos neiti on väsy :eek:
Niihän tuo tekee...myös aikuisilla :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Peltroiteista puheen ollen, meillä neiti on ruvennu säikkymään kovia ääniä kuten aivastuksia aina toisinaan :eek:
Meillä on säikyny aina =)
Mikä on kyllä toisaalta aika ihme :whistle: Mutta siis sellasia yhtäkkisiä kovia ääniä kyllä säikkyy...
...meillä korostuu varsinkin jos neiti on väsy :eek:
Niihän tuo tekee...myös aikuisilla :whistle:
totta =)

 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Mä tääl surffailen matkis sivuilla..tahtos niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin uudet matkikset..vaikka ruskiat :whistle: , menis noi vanhat siskolle..
Mulla on ruskeet...ei ihan lemppaväri rattaissa :whistle:
--oih, ruskee on :p
Kyllä mieki muuten ruskeesta tykkään, mut noi rattaat ei oikeen oo...noh, ei sillä värillä oo väliä =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Peltroiteista puheen ollen, meillä neiti on ruvennu säikkymään kovia ääniä kuten aivastuksia aina toisinaan :eek:
Meillä on säikyny aina =)
Mikä on kyllä toisaalta aika ihme :whistle: Mutta siis sellasia yhtäkkisiä kovia ääniä kyllä säikkyy...
...meillä korostuu varsinkin jos neiti on väsy :eek:
Niihän tuo tekee...myös aikuisilla :whistle:
Meillä säikkyy myös..samoin jos niistää nenää tai kun laittaa vesihanan nopeesti päälle jne. :/

 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Mä tääl surffailen matkis sivuilla..tahtos niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin uudet matkikset..vaikka ruskiat :whistle: , menis noi vanhat siskolle..
Mulla on ruskeet...ei ihan lemppaväri rattaissa :whistle:
--oih, ruskee on :p
Ruskea on hyvä väri juu. :p Meillä on kaikki kärryt mustia. Haluttiin varta vasten. Vaikka pinkit matkikset olis kyllä ollu kivat kans. Ja kirkkaanpunainen on myös kiva väri rattaissa. :p
 
ei tarvi vettä enää keitellä. ohjehan oli että sitte ku käsiä rupee kaluamaan niin vedenkeitto aikasta turhaa B)
P juo nokkamukista mut paremmin juo ihan tavan mukista, tulee ihme kyllä vähempi vesivahinkoa :D oon antanu sille nokkiksen itelle käsiin mut sillon tuppaa vahinkoja käymään vaikka muki suuhun osuukin.

nipsuli, meillä kanssa välillä säikytään esim aivastuksia.

mites muuten imettäjät kenen helmillä hampaita, ootteko saanu iskuja? ai hitto että tekee kipeetä |O on ku naskalit noi hampaat :eek: pelottaa ku oon kuullu niitä tarinoita missä vauva on purassu nännin melkeen irti :x :x ei mahda sattua...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
ei tarvi vettä enää keitellä. ohjehan oli että sitte ku käsiä rupee kaluamaan niin vedenkeitto aikasta turhaa B)
P juo nokkamukista mut paremmin juo ihan tavan mukista, tulee ihme kyllä vähempi vesivahinkoa :D oon antanu sille nokkiksen itelle käsiin mut sillon tuppaa vahinkoja käymään vaikka muki suuhun osuukin.

--Näin mäkin muistelin, ja neidillä t o d e l l a k i n kaikki menee suuhun
 
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Peltroiteista puheen ollen, meillä neiti on ruvennu säikkymään kovia ääniä kuten aivastuksia aina toisinaan :eek:
Meillä on säikyny aina =)
Mikä on kyllä toisaalta aika ihme :whistle: Mutta siis sellasia yhtäkkisiä kovia ääniä kyllä säikkyy...
...meillä korostuu varsinkin jos neiti on väsy :eek:
Niihän tuo tekee...myös aikuisilla :whistle:
Meillä säikkyy myös..samoin jos niistää nenää tai kun laittaa vesihanan nopeesti päälle jne. :/
Meillä ei oo vielä säikytty. Kai. :/ Sillonkun aivastaa, ni yks vaan naureskelee. :D

 
Meil on noi Briot ruskeet ja mä kyllä tykkään niistä. Ne Vigourit on semmoset petroolin väriset.

Meil poika säikky jossain vaiheessa ihan kamalasti, ei tarvinu ku mennä sen vieree ja alkaa juttelee ni saatto hypähtää jo :D Enää ei oo tota säikkymistä niin kamalasti ollu.

Me ei olla ees kokeiltu nokkamukia, vetta annetaa sillon tällön ja ihan raanavettä se on mut ei kylmää eikä kovin lämmintäkää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
ei tarvi vettä enää keitellä. ohjehan oli että sitte ku käsiä rupee kaluamaan niin vedenkeitto aikasta turhaa B)
P juo nokkamukista mut paremmin juo ihan tavan mukista, tulee ihme kyllä vähempi vesivahinkoa :D oon antanu sille nokkiksen itelle käsiin mut sillon tuppaa vahinkoja käymään vaikka muki suuhun osuukin.

--Näin mäkin muistelin, ja neidillä t o d e l l a k i n kaikki menee suuhun
Muistelin kans noin olevan. Vedenkeittelystä vaan on tullu tapa. :snotty: Samallahan tuo tosin tulee kun maitoa varten keittelee kuitenkin vettä.
;)
 

Yhteistyössä