***HELMET 2008*** Kesäviikko 26

Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Sori pakko palata mies ja sen sukukalleudet asiaan...ukko tuli suihkusta ja esitti taaaas sen pakollisen uloke-esittelytanssinsa. Tällä kertaa vaan keittiön ikkunan edessä sillä seurauksella et nyt naapurinkin mies tietää mun miehen perskarvojen määrän ja piipelin koon,ilme oli kyl hyvä.Ukkoni viel sattu heiluttelemaan samalla alushousuja kädessä :LOL: ,mikähän siinä on et joidenkin miesten täytyy pakonomaisesti suihkun jälkeen tulla esittelemään kalleuksiaan,tyyliin tallella on ei tippunut viemäriin...on meinaan parin kaverin miehel sama tapa :p
Nyt repes! :LOL: :LOL: :LOL:
Samoin :LOL: :LOL: Meitin ukolla on kuitenki pysyny vielä pyyhe päällä, kun se viilettää tuolla pihalla saunan jälkeen. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja Ciba:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Jos se laittaa sukkiset ja bodyn, niin se laittaa yleensä sukkikset päälle, kun mä käytän niitä aina bodyn alla :LOL:
Siis bodyhan on alusvaate ja housut laitetaan sen päälle :whistle: :p :kieh:
Kyllä meilläkin housut on aina bodyn päällä...en osaa oikein kuvitellakaan että laittais toisinpäin! :D
Näin meilläkin
Mä oon sitten erilainen nuori :LOL:

On meilläkin housut bodyn päällä, mutta jos on sukkahousut, niin ne on bodyn alla :whistle:
Miksi, oi miksi? :headwall: Jos saan ystävälisesti kysyä...onko siis siihen joku hyvä syy?? :D :LOL:
On, sukkikset näyttää mun mielestä hassulta, jos ne on bodyn päällä. Ja meillon yhden hyvät sukkikset joita tykkään käyttää, joten ne on bodyn alla
:LOL: Kätevää, eikö :p Paitsi yleensä kyllä käytän bodya (alla :saint: ) ja housut siihen kaveriksi :)

Muoks vielä, ja myös samasta syystä, kuin muori, sukkikset voi vaihtaa kätevämmin, jos sattuu ylitsevuotoja :)

Ookoo :LOL: :LOL:
Mut kyl me jatketaan niin et body on alla :D
Jatketaan näillä linjoilla :LOL: Mä voin joskus kokeilla sukkiksia bodyn päälle ja ajatella sua :D
Mie lupaan huomenna kokeilla sukkikset sinne sisälle :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mulla loppuu äippäloma muistaakseni 4.11...eli ennen 4. 9. mun pitää ilmottaa TA:lle hoitovapaasta, niinkö???? :headwall: :headwall:
Joo niin ainakin meillä kunnallisella alalla. Kelasta saa rahat vaikka takautuvasti (muistaakseni).
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Oltiin tänään muksujen kanssa puistossa ja siihen tuli kolme lasta leikkimään. No vanhin niistä (ehkä noin 10 vee tyttö ) tuli kädet ojossa mun luo, kun pidin tota meijän neitiä sylissä ja sano, että ottaa vauvan syliinsä. Ei meinannu ymmärtää, kun sanoin, etten anna. En tiedä, olinko tyly, mutta en mä nyt vaavia muutenkaan tuntemattomille syliin anna.
No et yhtään!! En olisi minäkään antanut!!
 
Pakko kyllä sanoa tähän sukkis keskusteluun, että meillä kyllä menee sukkahousut välillä alle ja välillä päälle bodyn. Varsinki, kun tässä lämpimimmillä ilmoilla typyllä oli päällä sellanen bodyhamonen, niin erittäin kätevät laittaa sukkikset sinne alle.
:heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja salisas:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Oltiin tänään muksujen kanssa puistossa ja siihen tuli kolme lasta leikkimään. No vanhin niistä (ehkä noin 10 vee tyttö ) tuli kädet ojossa mun luo, kun pidin tota meijän neitiä sylissä ja sano, että ottaa vauvan syliinsä. Ei meinannu ymmärtää, kun sanoin, etten anna. En tiedä, olinko tyly, mutta en mä nyt vaavia muutenkaan tuntemattomille syliin anna.
No et yhtään!! En olisi minäkään antanut!!
No en mäkään kyllä vieraalle antais oli sitten nuori tai aikuinen! Että yhtään kyllä et ollut liian tyly.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Ihanaa Hippa että joku muukin on erilainen noiden bodyjen ja sukkisten kanssa. =) :p
Hii, samoin :hug: Ja Zannikka kans, tervetuloa joukkoon :flower:

Täällä on ollut hyvää keskustelua kestoista ja kertiksistä :) Mä oon ollut vielä 1,5 kuukautta sitten ihan vihreä noiden kestojen kanssa, se tuntui ihmeelliseltä maailma, jota en millään meinannut tajuta. No, ostin sitten ensimmäinen keston ja se oli siinä. Siitä lähtien oon kestoillut pääosin, paitsi yöt mennään kertiksellä. Mä aloittelin sillä mentaliteetilla, että jos edes yksi vaippa päivässä olisi kesto, se tekisi vuodessa 365 vaippaa vähemmän meiltä kaatikselle. Ja siihen kyllä hurahtaa :) . Mulla on yksi ainut uutena ostettu vaippa, muut oon ostanut käytettynä kestovaippainfon tai huutonetin sivuilta. Ei oo ollut kauhee satsaus. Ja kun vaippapyykit pestään 60 asteessa, niin kyllä siinä pöpöt kuolee :). Mutta, kukin tyylillään, se on tärkeintä :)

Ja retroista tykkään hirmupaljon :heart: Samaten uusretrosta.

Hmm..Välillä musta tuntuu, että ieva puhuu ihan mun ajatuksia, sen verran yksiin menee jutut hetkittäin :)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Miettikääs niitä bodyja joita oli 80-90-luvulla aikuisilleki (kai niit on vielki)...laittakaas sellaset housujen päälle seuraavalle kauppareissulle :p :LOL: :LOL: :LOL:
Mä just katoin alemyynneissä, kun siellä oli myynnissä jos jonkinlaista bodya myynnissä aikuisille..Sitä en silti laittais päälleni ja sukkiksia alle..Ehkä
:LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Mä aloittelin sillä mentaliteetilla, että jos edes yksi vaippa päivässä olisi kesto, se tekisi vuodessa 365 vaippaa vähemmän meiltä kaatikselle.
Tolla mäkin suunnittelin alottavani, mutta kun se niiden osto on niiiin paljon vaikeempaa niin mulla on nyt yks hyvä kesto :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Sori pakko palata mies ja sen sukukalleudet asiaan...ukko tuli suihkusta ja esitti taaaas sen pakollisen uloke-esittelytanssinsa. Tällä kertaa vaan keittiön ikkunan edessä sillä seurauksella et nyt naapurinkin mies tietää mun miehen perskarvojen määrän ja piipelin koon,ilme oli kyl hyvä.Ukkoni viel sattu heiluttelemaan samalla alushousuja kädessä :LOL: ,mikähän siinä on et joidenkin miesten täytyy pakonomaisesti suihkun jälkeen tulla esittelemään kalleuksiaan,tyyliin tallella on ei tippunut viemäriin...on meinaan parin kaverin miehel sama tapa :p
Ei oo totta, nyt reps :LOL: :LOL: :LOL:
Toi kertomus kuulostaa ihan meidän taloudesta kirjoitetulta :LOL: Meillä mies harrastaa tota samaa alasti suihkun jälkeen tanssahtelua, jota mä en vaan voi ymmärtää :headwall: Ihanaa kuulla, että mulla on kohtalotoveri :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
No niin, nyt on lähdettävä makkarin puolelle, sovittiin miehen kans että kun jalkapallopeli loppuu niin laitan koneen kiinni! :D Jos vaikka alkais ihan omat pelit illan päätteeksi! :p :D
Onnea matkaan!! Vai vaihtuuko laji golfiksi?? :LOL: :saint:
Että puttia pesään ja siltä pohjalta! :LOL: :LOL: Tai peittoa niskaan ja unten maille! :saint:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Miettikääs niitä bodyja joita oli 80-90-luvulla aikuisilleki (kai niit on vielki)...laittakaas sellaset housujen päälle seuraavalle kauppareissulle :p :LOL: :LOL: :LOL:


:LOL: :LOL: :LOL: muistuu mieleen sen ajan ravintolaillat,kun hönöpäissään yritti vessassa laittaa niitä bodyn nappeja kiinni,voitte vaan kuvitella loput...
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
No niin, nyt on lähdettävä makkarin puolelle, sovittiin miehen kans että kun jalkapallopeli loppuu niin laitan koneen kiinni! :D Jos vaikka alkais ihan omat pelit illan päätteeksi! :p :D
Onnea matkaan!! Vai vaihtuuko laji golfiksi?? :LOL: :saint:
Että puttia pesään ja siltä pohjalta! :LOL: :LOL: Tai peittoa niskaan ja unten maille! :saint:
Meillä on peittoa niskaan ja kyljen kääntö...ehkä pierasu päälle :whistle: :p :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Miettikääs niitä bodyja joita oli 80-90-luvulla aikuisilleki (kai niit on vielki)...laittakaas sellaset housujen päälle seuraavalle kauppareissulle :p :LOL: :LOL: :LOL:


:LOL: :LOL: :LOL: muistuu mieleen sen ajan ravintolaillat,kun hönöpäissään yritti vessassa laittaa niitä bodyn nappeja kiinni,voitte vaan kuvitella loput...
Been there... :whistle: :p :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja salisas:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Oltiin tänään muksujen kanssa puistossa ja siihen tuli kolme lasta leikkimään. No vanhin niistä (ehkä noin 10 vee tyttö ) tuli kädet ojossa mun luo, kun pidin tota meijän neitiä sylissä ja sano, että ottaa vauvan syliinsä. Ei meinannu ymmärtää, kun sanoin, etten anna. En tiedä, olinko tyly, mutta en mä nyt vaavia muutenkaan tuntemattomille syliin anna.
No et yhtään!! En olisi minäkään antanut!!
Mäkään en olis antanut, en tuntemattomalle oli lapsi tai ei. Mun mielestä ei ollenkaan tylyä, mun mielestä kymmenen vanhan pitäis jo ymmärtää jos sanotaan ettei käy...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Miettikääs niitä bodyja joita oli 80-90-luvulla aikuisilleki (kai niit on vielki)...laittakaas sellaset housujen päälle seuraavalle kauppareissulle :p :LOL: :LOL: :LOL:


:LOL: :LOL: :LOL: muistuu mieleen sen ajan ravintolaillat,kun hönöpäissään yritti vessassa laittaa niitä bodyn nappeja kiinni,voitte vaan kuvitella loput...
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: Onneks ravintelien vessakopit on aika kaposia :LOL:
 

Yhteistyössä