Nyt mä lähden nukkumaan, kahtena iltana valvonut kahteen...Nyt jos pääsis jo näin ajoissa nukkumaan . Tää on kyl mukavaa kun on talo hiljentynyt ja saa lueskella näitä teidän hyvin mielenkiintoisia juttujanne . Hyvää yötä. Huomiseen!
Joo kauhullan oon niitä pari kertaa muistellu. Ei oo hölmömpää vaatetta aikuiselleAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Miettikääs niitä bodyja joita oli 80-90-luvulla aikuisilleki (kai niit on vielki)...laittakaas sellaset housujen päälle seuraavalle kauppareissulle
Meillä isompi 5 vee, mutta nyt kun ei oo enää tarhassa, saattaa tosiaan lojua pyykkipino parikin päivää. Miehen mielestä syynä on nää kaksplussan sivutAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Kamalan vaikee on noita kahta hyrrää seurata ja samalla yrittää tehdä noita kotitöitäkin... Tyttö on siis kohta 3v.
Tähän soppaan en olekkan vielä lusikkaani laittanut,mites unohtuikaan. No sattuneesta syystä meillä ei sukkiksia käytetä,mut jos käytettäis niin laittaisin bodyn päälle.Tais olla miljoona sivua sitten viel puhetta onko body alusvaate vai jotain muuta.Meillä se on varsinainen monitoimivaate.Toimii näin kesällä yökkärinä,kun meillä on kämppä ku sauna ja käytetään myös paitana.T-paidat kun tuppaa menemään pojan päällä tuhanteen solmuun,no niin, ugh olen puhunutAlkuperäinen kirjoittaja Muori:Nyt mäkin meen.
Meillä tää palstailu on noussu ihan uuteen arvostukseen miehen silmissä ton Iltis-jutun myötä. No oon kertonu, että ollaan kaks päivää väännetty siitä, mitenpäin ne sukkikset ja bodyt kuuluu....hurjaa on meno
Meillä syödään semmosella pienellä muovilusikalla; tiiättekö ne mitä on kauppojen jäätelöaltaissa, tarkotettu semmosten pikarijäätelöiden mukana otettaviksi? Semmottiisilla vedellään, ja hyvin maittaa! Ja mikä parasta, lusikat on ilmaisia! =) Paitsi tietysti se jäätelön hinta, kun eihän sitä nyt pelkkää lusikkaa ilkeä ottaa...Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:Noilla meidän esikoistytöllekin hyvin maistui, mutta poika ei niitä hyväksy, pitää olla kovempi muovinen lusikka. Jospa se on tyttöjen juttu. =)Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie ostin tänään Ainun silikonisen ensilusikan, kun poikien vanha on jossain hyvässä hukkapiilossa, ni johan rupes soseet likalle maistumaan...on meinaan tehny vähän tiukkaa alkuinnostuksen jälkeen...mut se olikin lusikasta kiinni
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Esikoinen oli aika lailla tasan 5kk kun ekan kerran jäi ja nyt neiti jää ensi viikon lauantaina kun mennään kavereiden tupareihin-eli on silloin sellasen 4½kk!
Ja poika on tuosta viisikuisesta alkaen ollut mummilassa yökylässä tasaiseen tahtiin osaa jo itsekin sanoa että menee yökylään ja poitsu siis 2v7kk. Nyt olen tytylle kovasti pumpannut maitoa pakkaseen että on eväät valmiina, kun ei korviketta huoli...
Minä teen kans joskus noin, ja jonkinlainen "selitys" sukkahousuille bodyn alla on se, että meidän paidat on vain ja ainoastaan bodeja, joten body on päällysvaate, ja toinen selityksen tynkä on se, että kun bodyn pukee sukkisten päälle, niin lopputulos on minusta tyttömäisempi, vähän kuin ballerinalla! =) Esikoiselle joka on poika, puin sukkikset/puolipotkarit bodyn päälle.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Miksi, oi miksi? :headwall: Jos saan ystävälisesti kysyä...onko siis siihen joku hyvä syy??Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:Mä oon sitten erilainen nuori
On meilläkin housut bodyn päällä, mutta jos on sukkahousut, niin ne on bodyn alla
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:Meillä poika oppi eilen inkkarihuudon eli huutaa ja kättä heiluttaa suun edessä...vaikee selittää, mut tiiätte varmaan mitä tarkoitan. Mun äiti on yrittäny opettaa sitä pojalle aina välillä ja nyt se sen eilen keksi