***HELMET 2008*** Kesäviikko 26

Nyt mä lähden nukkumaan, kahtena iltana valvonut kahteen...Nyt jos pääsis jo näin ajoissa nukkumaan :D . Tää on kyl mukavaa kun on talo hiljentynyt ja saa lueskella näitä teidän hyvin mielenkiintoisia juttujanne :D . Hyvää yötä. Huomiseen!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Miettikääs niitä bodyja joita oli 80-90-luvulla aikuisilleki (kai niit on vielki)...laittakaas sellaset housujen päälle seuraavalle kauppareissulle :p :LOL: :LOL: :LOL:
Joo kauhullan oon niitä pari kertaa muistellu. Ei oo hölmömpää vaatetta aikuiselle :LOL: :LOL:

Mutta en mä edelleenkään niitä bodyjä oikeiden housujen päälle napita vaan sukkisten. Enkä kyllä käy kaupoilla pelkissä sukkiksissa. :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Kamalan vaikee on noita kahta hyrrää seurata ja samalla yrittää tehdä noita kotitöitäkin... Tyttö on siis kohta 3v.
Meillä isompi 5 vee, mutta nyt kun ei oo enää tarhassa, saattaa tosiaan lojua pyykkipino parikin päivää. Miehen mielestä syynä on nää kaksplussan sivut :p
 
Nyt mäkin meen.

Meillä tää palstailu on noussu ihan uuteen arvostukseen miehen silmissä ton Iltis-jutun myötä. No oon kertonu, että ollaan kaks päivää väännetty siitä, mitenpäin ne sukkikset ja bodyt kuuluu....hurjaa on meno :LOL: :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Nyt mäkin meen.

Meillä tää palstailu on noussu ihan uuteen arvostukseen miehen silmissä ton Iltis-jutun myötä. No oon kertonu, että ollaan kaks päivää väännetty siitä, mitenpäin ne sukkikset ja bodyt kuuluu....hurjaa on meno :LOL: :LOL: :LOL:
Tähän soppaan en olekkan vielä lusikkaani laittanut,mites unohtuikaan. No sattuneesta syystä meillä ei sukkiksia käytetä,mut jos käytettäis niin laittaisin bodyn päälle.Tais olla miljoona sivua sitten viel puhetta onko body alusvaate vai jotain muuta.Meillä se on varsinainen monitoimivaate.Toimii näin kesällä yökkärinä,kun meillä on kämppä ku sauna ja käytetään myös paitana.T-paidat kun tuppaa menemään pojan päällä tuhanteen solmuun,no niin, ugh olen puhunut
:D ,nyt meen metsästämään nukkumattia jos viskois unihiekkaa ennenkuin kaivan taas tisulit esiin,en siis laita nettiin kuvia vaan ihan meidän tissivampyyrille tarjoan yödrinksua :p
 
hip hop..kerkesin vasta koneelle,,,täällähän hulinaa on ollut

Body keskusteluun, siis body alle ja sukkikset päälle, tosin joskus olen miettinyt, että pysyisikö sukkikset paremmin päällä toisin päin :whistle: . En ole kokeillut.

Hoitovapaasta Lain mukaan siis hoitovapaata saa anoa töistä kaksi kertaa, niin, että työnantajalla ei ole niinhin sanomista. Anominen tehdään 2kk ennen vapaajakson alkamista. Anotun hoitovapaan saa keskeyttää vain erittäin pätevistä syistä ( esim ero, puolison kuolema, sairaus), näin ajattelee myös Kela. Kunnallista päivähoitoa ei saa jos on hoitovapaalla. Tiukoilla keskeyttämiskriteereillä turvataan sitä työnantajan palkkaamaa sijaista. Systeri yritti mennä töihin kesken hoitovapaan, ihan vaan raha takia. TYönantajalle olisi asia käynyt ja ketään ei olisi tarvinnut irtisanoa jne. Mutta kelasta sanottiin ettei voi niillä kriteereillä mennä takaisin töihin, eikä saa kunnallista päivähoitoa ennen kuin anottu hoitovapaajakso päättyy. Että näin , toivottavasti saitte tästä sepustuksesta selvän.

Nyt nukkumaan ja ainiin tervetuloa uudet !

lumianna ja prinsessa 5kk ensi viikolla
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mie ostin tänään Ainun silikonisen ensilusikan, kun poikien vanha on jossain hyvässä hukkapiilossa, ni johan rupes soseet likalle maistumaan...on meinaan tehny vähän tiukkaa alkuinnostuksen jälkeen...mut se olikin lusikasta kiinni :LOL: :LOL:
Noilla meidän esikoistytöllekin hyvin maistui, mutta poika ei niitä hyväksy, pitää olla kovempi muovinen lusikka. Jospa se on tyttöjen juttu. =)
Meillä syödään semmosella pienellä muovilusikalla; tiiättekö ne mitä on kauppojen jäätelöaltaissa, tarkotettu semmosten pikarijäätelöiden mukana otettaviksi? Semmottiisilla vedellään, ja hyvin maittaa! Ja mikä parasta, lusikat on ilmaisia! =) Paitsi tietysti se jäätelön hinta, kun eihän sitä nyt pelkkää lusikkaa ilkeä ottaa... ;)

muoks: Semmonen sininen!! Altaissa on myös punaisia, ja niitä en toki kyllä vauvan lusikaksi ottaisi, nehän on vain muovitankoa jonka toinen pää on litistetty "lusikaksi". Ne siniset on oikeasti muotoiltu lusikaksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Esikoinen oli aika lailla tasan 5kk kun ekan kerran jäi ja nyt neiti jää ensi viikon lauantaina kun mennään kavereiden tupareihin-eli on silloin sellasen 4½kk!

Ja poika on tuosta viisikuisesta alkaen ollut mummilassa yökylässä tasaiseen tahtiin osaa jo itsekin sanoa että menee yökylään :D ja poitsu siis 2v7kk. Nyt olen tytylle kovasti pumpannut maitoa pakkaseen että on eväät valmiina, kun ei korviketta huoli... :whistle:

Meilläki esikoinen oli n. 5kk, ja tyttö tulee menemään nyt heinäkuussa "koeyöksi", ja elokuun lopulla on sitten varsinainen koetus kun on ne meidän kavereiden häät Savonlinnassa ja siksi aikaa pitää mennä. Eli 6kk eka kerran ja 7kk heti toisen kerran tulee menemään.
Esikoinen on hilusen tapaan tuosta 5kk alkaen ollut sit tasaiseen tahtiin aina silloin tällöin, ei kauhean tiheästi mutta silloin tällöin. Ei oo vielä ite hoksannu yökylään olla vailla, muutoin kyllä "minä menen ukille luokse" ;) :heart:
Ja hilunen, meilläkin on melko samanikäiset muksut, kun meillä tuo esikko on nyt heinäkuun alussa 2v6kk =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Mä oon sitten erilainen nuori :LOL:

On meilläkin housut bodyn päällä, mutta jos on sukkahousut, niin ne on bodyn alla :whistle:
Miksi, oi miksi? :headwall: Jos saan ystävälisesti kysyä...onko siis siihen joku hyvä syy?? :D :LOL:
Minä teen kans joskus noin, ja jonkinlainen "selitys" sukkahousuille bodyn alla on se, että meidän paidat on vain ja ainoastaan bodeja, joten body on päällysvaate, ja toinen selityksen tynkä on se, että kun bodyn pukee sukkisten päälle, niin lopputulos on minusta tyttömäisempi, vähän kuin ballerinalla! =) Esikoiselle joka on poika, puin sukkikset/puolipotkarit bodyn päälle.
 
Bodykeskusteluun.. Mie miellän bodyn silleen vähän niinku pikkarit ja aluspaita, eli puolipotkareitten alle. Mutta poju kekkaloi useestikkin aluspaitasilleen koska äiti ei jaksa laittaa päälyvaatteita kotona ollessa :D Monasti meillä on ne nepparitki auki bodeissa joissa on kaula-aukolla.. :ashamed: Ja jos kiire on nii saatan alhaalta laittaa kaks nappia kolmen sijasta kiinni :LOL:

Ja täällä myös harrastetaan tanssahteluja suihkun jälkeen.. Mikä lie traditio..

Mut nyt siivouspuuhiin... |O

Saanukka ja J viikon päästä 4kk
 
Tuo body on kyllä monikäyttöinen vaatekappale :D

Meilläkin mies esittää toisinaan ns. helikopteri-tanssia suihkusta tultuaan :LOL: :LOL: Se on mulle väittänyt, että kyllä muutkin äijät kekkaloi alasti suihkun jälkeen, mut mä oon naureskellu, ettei tollasta kukaan muu voi tehdä :eek: :LOL: Näköjään se siis on totta :LOL: Täytyykin miehelle kertoa kun seuraavan kerran intoutuu tanssahtelemaan, että ei se olekkaan niin ainutlaatuista, kun muittenkin plussalaisten äijät sitä harrastaa :LOL:

Meillä poika oppi eilen inkkarihuudon eli huutaa ja kättä heiluttaa suun edessä...vaikee selittää, mut tiiätte varmaan mitä tarkoitan. Mun äiti on yrittäny opettaa sitä pojalle aina välillä ja nyt se sen eilen keksi :D

Minni80
, mun ammatti löytyy kerhon puolelta. Tänne en viitti, kun maailma tosiaan on niin SIKApieni ;) :whistle:

Kristelle ja poju 4kk1½vk
 

Huomenta kaikki!

Oli pakko tulla tänne käymään. Oli lahjotava tota esikoistakin, että saa tehdä kaks juttua koneella, jos odottaa, kun mä käytän eka. Tuo tykkää lego-sivuilla katella uusia legoja (lupaava materialistin alku) =) :LOL:

Mutta se, mitä piti tulla kertomaan oli, että eilen vielä sängyssäkin hymähtelin itekseni teijän jutuille. 80-luvun jumppatrikoiset Jane Fondat pöyri silmien verkkokalvoilla. Niin, että jos kertovaippaintoilu on pehmittänyt mun päätä, niin ei tää palstailukaan mulle vissiin hyvää tee. :LOL: :p

Niin ja nyt sitte tänä aamuna huomasin, että asiaa sen kummennin ajattelematta olin pukenu neidille bodyn alle ja sukkikset päälle. Liekö kammo trikoopukusiin 80-luvun jumppamammoihin kummitellu alitajunnassa. :p :LOL:
Meinaan, että tolleen ei muistuta niin paljon niitä aerobic-mammoja.
 
Niin ja vielä tosta hoitovapaasta, että viimevuonna oli joku ennakkotapaus, jossa opettajaäiti oli halunnu keskeyttää hoitovapaan uuden äitiysloman takia ja eka ei meinannu onnistua, mutta joku hallinto-oikeus (tai mikä lie) päätti siiten, että hoitovapaan saa keskeyttää uuden äitiysloman takia. En mä kyllä muista tarkkaa, miten toi meni. Olikohan siinä kyse siitä, että saako äippäloman ekoilta kuukausilta täyden palkan.
 
Meillä syödään niillä Emman lämpöön reagoivilla muovilusikoilla. Ovat pehmeitä, ei tunnu vaikka kuopasee soseet kitalakeen :)

Meinaan lähteä illalla parille

Ja ihan vaan parille, kun aamulla kurvataan mummolaan :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Meillä poika oppi eilen inkkarihuudon eli huutaa ja kättä heiluttaa suun edessä...vaikee selittää, mut tiiätte varmaan mitä tarkoitan. Mun äiti on yrittäny opettaa sitä pojalle aina välillä ja nyt se sen eilen keksi :D

Meilläkin harrastetaan inkkarityylistä mölinää; poikaa pitää hytkyttää polven päällä, tykkää kuunnella omaa ääntänsä :D
 
Heps!

meillä nukuttiin sitten varttia vaille kymmeneen tänään niiden myöhäisten iltaunien takia :p On poika tullu äitiinsä ton unirytmin takia näköjään. Nyt vetelee tuolla ekoja aamupäivän unia ja kello tulee yks jo :/ Maisteltiin tänää ekaa kertaa maissivelliä, tais olla aikas hyvää :)

Mä täällä pakkailen ja laittelen paikkoja kuntoon. Lähetään kohta kaakon suuntaan Kouvola-Kotka turneelle taas. Joten oikein hauskaa viikonloppua kaikille :wave:
 
tultiin just kallen kans shoppailemasta, piti käydä pojille alennuksesta vaatteita pitihän sieltä itellekki huppari ostaa =) kallelle oli pakko ostaa hm:ltä sellanen toppi jossa lukee "i look just like daddy" ku se on periny niin paljo noita isänsä geenejä ja sitten semmonen pitkähihanen jossa lukee että "i might not be as big as you but i can be louder" :D minä oon ihan hulluna noihin teksti vaatteisiin :D

mut nyt ripustelemaan pyykkejä :/
 
anoppiki soitti tänään ku ukko lähtee huomenna ouluun niin haluais minut ja lapset majottaa luokseen jos vaan jaksaisi lähteä, sano vielä että saisin vapaasti kyläillä tuttujen luona jne että hän kyllä mielellään lapset hoitaa...houkutteleva tarjous kieltämättä mut en taida jaksaa 100 kilsa lähtee ajamaan.. :/
 
Tännehän mä jumituin :whistle: Mä oon kattonu kans tota I look just like daddy paitaa kun poika on suora kopio isästään. Meiltä löytyy ainoastaan pari printtibodyä: Isän kulta-bodyn sai lahjaks ihan pienenä ja Äidin hurmuri-body piti ostaa kun semmonen tuli vastaan. Mä oisin halunnu semmosen bodyn mis luki Born in 2008 mut ne on täällä päin ainaki menny ku kuumille kiville :/ Veljen vauvalle ostettiin just semmonen missä lukee: If you think I'm cute you should see my Daddy B)
 

Yhteistyössä