***HELMET 2008*** Kesäviikko 26

Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Nonni! Isäntä se sitte lähti viihteelle, mitähän pirruutta sitä ite keksisi kunhan saan tuon isommanki nukkumaan..? Roikun täällä tietysti... ;)
Roiku vaan =)
Mun piti lähteä terassille, mutta kaveri perui.
Sanoin miehelle, että nyt kuvittelet etten minä olekaan kotona (=saa luvan hoitaa poikaa tän illan). Eli mäkin varmaan tässä roikuskelen koko illan.. :snotty:

Pusuapina; voi miten kurja uutinen :( Kodin menettäminen on varmasti niin kamalaa, kun siinä monesti palaa kaikki muistot (valokuvat, taulut jne) ja varsinkin jos palossa menettää perhettä. Mulla kun on kaksi koiraa itellä, niin tiedän, miten rakkaita ne ovat. Olisi ihan kamala, jos niille kävisi jotain :'(

Mutta nyt täytyy taas mennä, Alli huikkii..Sillä on ollut taas näitä :headwall: -päiviä..

Alkuperäinen kirjoittaja hjuuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja Kranttu:
Ai juu,
käytyyn keskusteluun miesten kyvystä valita vaatteita. Meillä on kotona joka ikisessä kaapissa hyllyssä laput, että missä mitäkin on. Siis tyyliin vesilasit jne. Muuten se ei ikinä löytäs mitään omasta talostaan. :eek: Meillä holhouksesta on siis muodostettu taiteenlaji... :whistle:
Tää ois muuten välillä oikeesti hyvä :attn: :LOL: :LOL:
Mäkin oon alottanu ton laputuksen. Mä piirrän tekstin lisäks kuvatkin, niin että jos ukko ei tajua, niin esikoinen voi auttaa ja kattoo kuvasta... =) :LOL:

Mutta en mä vielä oo vesilasihyllyä laputtanu. :LOL:
Nyt mä repesin :LOL: :LOL: :LOL:

Kuvat, jes!!! :attn: :LOL: :LOL: :LOL: Tajuaa yhmempiki mies :p
Voi mammat teitä,suurkiitos vinkeistä,jospa noilla alkais meilläkin toimimaan
:p oon meinaa laittanut vain pyyhenauloihin nimet mut ei se mies osaa tavata omaa nimeään,kun aina ottaa vierestä mun ja mä en halua munskukarvoja mun naamaani :LOL: .
Kaikessa tässä selitys siihen miks mulla ei oo miestä!!!! :whistle: en vois sietää tollasta pölvästiä kotonani, joka ei osais pukee lasta sopivan värisiin vaatteisiin eikä osain laittaa pyykkiä oikeeseen paikkaan ja kaikkee muuta sitä mitä te ootte meisten kertonu tekevän tai siis tekemättä jättävän :headwall:

minäkö muka turhamainen
:whistle:
Mä oon kyllä tästä ihan samaa mieltä ja ihmettelen, miten jotkut hoitaa miestä kuin lastaan. :whistle: No, eihkä se sopii jonkun perheen tyyliin, ja hyvä niin jos se on molemmille osapuolille ok, mutta ei meillä kyllä tulis kuuloonkaan. :eek: Kumpikaan ei siis suostuis semmoseen touhuun. :/

Ei helvata on sit taas tullu viis sivua juttua... :wave: Meenkin tästä lukemaan... :p Meillä on ollut tänään siis ihan normipäivä; ulkoilua ja muuta perustouhua. Mies duunissa ja tyttö nukkuu. Huomenna Sinkkuelämää kattomaan yhen kaverin kans ja sen jälkeen terdelle! B) :p

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Nonni! Isäntä se sitte lähti viihteelle, mitähän pirruutta sitä ite keksisi kunhan saan tuon isommanki nukkumaan..? Roikun täällä tietysti... ;)
Roiku vaan =)
Mun piti lähteä terassille, mutta kaveri perui.
Sanoin miehelle, että nyt kuvittelet etten minä olekaan kotona (=saa luvan hoitaa poikaa tän illan). Eli mäkin varmaan tässä roikuskelen koko illan.. :snotty:
Nonni, nyt minä alan sit roikkumaan! *riippuuti-rallaati-roikkuupi-hei...*

Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Onhan niissä hyvätkin puolensa toki...etupuoli. Ja miksei se takapuolikin! :p :D :whistle:
:whistle: Mut miks ton takia pitäs pitää kotona miestä...? ;)
Laatu on ainakin taatusti testattu,tietää mitä saa

:p
Mulla onkin se valmiiks testattu tuolla puhelin soiton päässä :LOL: ei vaan tarvii omassa koton aaina katella, jos ei huvita ;)

Onhan niissä hyvätkin puolensa toki...etupuoli. Ja miksei se takapuolikin! :p :D :whistle:

Mulla onkin se valmiiks testattu tuolla puhelin soiton päässä :LOL: ei vaan tarvii omassa koton aaina katella, jos ei huvita ;)
No on niitä kyllä niitä päiviä kun toivois että itelläki ois vaan siellä puhelinsoiton päässä, ettei tarvihtis kotona katella.. mut pääsääntöisesti ihan kiva että se on tuossa sohvalla haisemassa =)
Sit on kivaa vaihtelua tämmöset illat kun mies lähtee ulos ja saan koko kämpän itelleni, yläkertaa lukuunottamatta, ku siellä lapset nukkumassa =)

Sori pakko palata mies ja sen sukukalleudet asiaan...ukko tuli suihkusta ja esitti taaaas sen pakollisen uloke-esittelytanssinsa. Tällä kertaa vaan keittiön ikkunan edessä sillä seurauksella et nyt naapurinkin mies tietää mun miehen perskarvojen määrän ja piipelin koon,ilme oli kyl hyvä.Ukkoni viel sattu heiluttelemaan samalla alushousuja kädessä :LOL: ,mikähän siinä on et joidenkin miesten täytyy pakonomaisesti suihkun jälkeen tulla esittelemään kalleuksiaan,tyyliin tallella on ei tippunut viemäriin...on meinaan parin kaverin miehel sama tapa :p
Meillä on miehellä joskus samanlaisia elkeitä. :whistle: Mutta miks helkkarissa kutsut miehes kalleutta pippeliksi? :eek: Eiks nuo pippelit oo niinku vähän lastenvehkeitä... :whistle:

*muoks* Sori. Lukihärö iski. Sehän olikin piipeli. :/

No on niitä kyllä niitä päiviä kun toivois että itelläki ois vaan siellä puhelinsoiton päässä, ettei tarvihtis kotona katella.. mut pääsääntöisesti ihan kiva että se on tuossa sohvalla haisemassa =)
Sit on kivaa vaihtelua tämmöset illat kun mies lähtee ulos ja saan koko kämpän itelleni, yläkertaa lukuunottamatta, ku siellä lapset nukkumassa =)
Mulla on pääsääntöisesti joka kolmas päivä huusholli kokonaan ittelläni hela vuorokauden. :) :/ :( Puolensa ja puolensa.

Tuo on hyväksi todettu systeemi myös!

:D :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Mulla on pääsääntöisesti joka kolmas päivä huusholli kokonaan ittelläni hela vuorokauden. :) :/ :( Puolensa ja puolensa.
Käykse niin tiheästi baarissa? :eek:
No heh, ei vaiskaan, sillä vaan kun mulla on kämppä itellä tosta syystä tänään. Ainoo vaan että väsyttää jo niin tuhannesti, että eipä isot riemut irtoa vaikka kämppä onkin just for me... eiköhän tuota saane petiin painua kohtis ajoissa.. :|

Oltiin tänään muksujen kanssa puistossa ja siihen tuli kolme lasta leikkimään. No vanhin niistä (ehkä noin 10 vee tyttö ) tuli kädet ojossa mun luo, kun pidin tota meijän neitiä sylissä ja sano, että ottaa vauvan syliinsä. Ei meinannu ymmärtää, kun sanoin, etten anna. En tiedä, olinko tyly, mutta en mä nyt vaavia muutenkaan tuntemattomille syliin anna.
Tästä tuli mieleen, että yks päivä kun oltiin kerhossa ja olin kahvia hakemassa ja tyttö pötkötteli muitten vauvojen kanssa patjalla, niin yhtäkkiä aivan puskista ovesta juoksi sisään n. 5v. poika ja poika suoraan määrätietoisesti tyttäreni kimppuun: halasi ja pussasi meidän neitiä. :eek: :eek: :eek: Onneks poika oli ihan hyvillä aikeilla eikä rajuliikkeinen, mutta pikkasen säikähin. :eek: Siinä oli kaks äitiä vieressä, mutta nekään ei ehtiny kissaa sanoa. Nyt on sit tyttö ekan suukkonsa pojalta saanut. :eek: :eek: :LOL: :LOL: :LOL: Näköjään saa olla ihan supertarkkana joka paikassa. :/ Tuokin poika oli vissiin ulkoa livahtanu sisälle ilman lupia. :/ :/

Käykse niin tiheästi baarissa? :eek:
No heh, ei vaiskaan, sillä vaan kun mulla on kämppä itellä tosta syystä tänään. Ainoo vaan että väsyttää jo niin tuhannesti, että eipä isot riemut irtoa vaikka kämppä onkin just for me... eiköhän tuota saane petiin painua kohtis ajoissa.. :|
Itse asiassa kyllä se käy tuossa lähikuppilassa suunnilleen pari kertaa viikossa yhdellä tai kahdella bissellä. =) Mutta siis töissä on, tietenkin. ;)

Niin bodyista vielä, että en mä ainakaan koko bodya ala paidalla peittää. Menis hukkaan sekin sikakallis Marimekon omppubody, jonka tyty sai lahjaks... =)
Juu bodyista vielä, niin mun mielestä ne on vähän niinku vauvojen t-paitoja, pitkä tai lyhythihaisia eikä tosiaan mitään alushousuihin taikka tissiliiveihin verrattavia alusvaatteita. :whistle:

Tässä kaiken muun touhuamisen lomassa yritin lueskella kaikkee mitä olitte päivän aikana ssaneet taas aikaiseksi ja samlla piti pikaiseen kommentoida etten unohda :ashamed:
Yökyläilystä: mulla on siitä onnellinen tilanne attä saisin tytsyn hoitoon aina kun haluaisin. En oo vaan raaskinu antaa kun kerran äidille ja isälle sen hoitoon kun testattiin että kuinka se sujuisi jos johonkin haluaisin lähteä. Hienosti heillä oli menny, mutt amull aoli ihankamala ilta/yö kun oli niin ikävä vaavia :'( ikää tytöllä oli sillon himpun yli 3kk. Muuten tyttö on aina sillon tällön tunnin mummullaa tai mun siskolla hoidossa et saan esim imuroida rauhassa, eikä tarvii kuulostella koko ajan itkeekö se tms :whistle:
Mut nyt täytyy taas rientää, tuun kyllä illan mittaan teitä kiusaamaan ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Miettikääs niitä bodyja joita oli 80-90-luvulla aikuisilleki (kai niit on vielki)...laittakaas sellaset housujen päälle seuraavalle kauppareissulle :p :LOL: :LOL: :LOL:

:LOL: :LOL: :LOL: muistuu mieleen sen ajan ravintolaillat,kun hönöpäissään yritti vessassa laittaa niitä bodyn nappeja kiinni,voitte vaan kuvitella loput...
Eiks kaikki kasarijumppaajat olleet just sukkikset ja bodu päällä? ja tietty otsanauha :LOL: Tyylikästä :headwall:
Niihän ne tais olla :p :LOL:
Eiks nää ala olla jo taas muotia? :eek:

Niin bodyista vielä, että en mä ainakaan koko bodya ala paidalla peittää. Menis hukkaan sekin sikakallis Marimekon omppubody, jonka tyty sai lahjaks... =)
Juu bodyista vielä, niin mun mielestä ne on vähän niinku vauvojen t-paitoja, pitkä tai lyhythihaisia eikä tosiaan mitään alushousuihin taikka tissiliiveihin verrattavia alusvaatteita. :whistle:
Näin minäkin sen näkisin =)

Ja sitten päivän muihin aiheisiin eli alennusmyynteihin, pääsin lopultakin käymään kun tuli ne paljon odotetut lapsilisät! Löysin itelle pari paitaa, alushousuja (ja tästä aiheesta muuten riittäiski juttua kun mistään ei nykysin löydä enää kunnon alkkareita!! :eek: ) ja esikolle housut ja yöpön ja paidan ja farkut. Tytsylle en ostanu mitään kun sille on kaappi ihan todella täynnä vaatteita jo valmiiksi, sekä serkuilta lainattuja että omia. Yhden ihanuuden henkkamaukalla näin, semmonen punavalko-ruudullinen hello kitty mekkopaita, mut en raskinu ostaa kun en siitä käytännöllisyydestä oikein tienny. Ois ollu ihana, mutta en sitten raskinu, kun se ei siis ollu ees alessa :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Meillä syödään niillä Emman lämpöön reagoivilla muovilusikoilla. Ovat pehmeitä, ei tunnu vaikka kuopasee soseet kitalakeen :)
Meillä myös nämä käytössä. :) Nalle Puh-kuvioiset oli niin sööttejä, että oli pakko hankkia. Ja toisekseen, taisivat olla ainoita, mitä meidän lähimarketissa oli. =)

Ippu:: Sulle mun on pitänytkin kommentoida jo aikaisemmin et teillehän iso tyttö syntynyt =) siis viikoihin nähden.. Mun tyttö synty rv 39+2 ja kokoa oli 2900g ja 50cm
Mihin aikaan sun esikoinen menee nukkumaan? siskon 2,5v ei kyllä varmasti ummista silmiään ennen yhdeksää, harvoin ennen puolta kymppiäkään :kieh:

Huh mikä ilta... joku kaunis päivä mä kuristan tuon uhmiksen! :kieh: Mies ei ole kotona nyt ja piti yksin hoitaa iltatoimet (poika tissin kautta unille ja sitten tytön iltatouhut) niin eiköhän tyttö vetänyt kaksi tuntia täyttä rallia... hyppi sängyllä kun imetin, kiljui kuin pistettävä sika niin että poika sitten heräsi huutamaan, pissasi kahdesti tahallaan lattialle ja kerraan pönttöön housut jalassa ja tässä vasta murto-osa. Nyt on molemmat unilla lopulta ja mun tekisi mieli vetää ihan jotain muuta kuin alkoholitonta olutta. :headwall:

Yhteistyössä