***HELMET 2008*** Kesäviikko 26

Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Tännehän mä jumituin :whistle: Mä oon kattonu kans tota I look just like daddy paitaa kun poika on suora kopio isästään. Meiltä löytyy ainoastaan pari printtibodyä: Isän kulta-bodyn sai lahjaks ihan pienenä ja Äidin hurmuri-body piti ostaa kun semmonen tuli vastaan. Mä oisin halunnu semmosen bodyn mis luki Born in 2008 mut ne on täällä päin ainaki menny ku kuumille kiville :/ Veljen vauvalle ostettiin just semmonen missä lukee: If you think I'm cute you should see my Daddy B)
joo minä olisin kans ostanu tollasen äsken n&n:ltä mut kaikki vihreät oli loppu, punasia oli vino pino :(

 
Meillä on KappAhlista Dad-lippis (sillai tatuoinnin omaisesti lukee sydämen päällä ), ja Isin kulta-body, joka on jo jäänyt pieneksi :(
Mitä mieltä olette, mies on suunnitellut ottavansa tatuoinnin, johon tulee pojan nimi tai kädenjälki tjtn. :attn:
 
Voi hitto! :headwall: |O Pitihän se taas arvata kun meikäläinen lähtee "alennusmyynteihin"! Alesta sain tasan yhden Jonathanin vk-haalarin N:lle ja senkin hinta oli 40 paremmalla puolella, tai huonommalla miten sen nyt ottaa, yli 40e kuitenkin oli siis mun "ale"-tuote, vk-hanskat myös Jesper&Juniorista. Sit ostin pari pipoa pojalle, Nanooun sellasen velourhaalarin pojalle ja tytölle puuvillamekon/tunikan, tytölle Conversen sellaset leppäkerttukuosiset tennarit, oli muuten siistit ja tuli tarpeeseenkin ja mitähän muuta, nii joo vyön likalle. Pah ja aleihin mentiin.... :LOL: :headwall:

*muoks*mut on nää kyl ihaniakin..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Mitä mieltä olette, mies on suunnitellut ottavansa tatuoinnin, johon tulee pojan nimi tai kädenjälki tjtn. :attn:
voi että ihana idea, minä oon kans miettiny että joskus haluan ikuistaa iholleni lasten syntymäajat,nimet ja joku pieni juttu vielä siihen yhteyteen..toi kädenjälki kuulostaa ihanalta,tässä ihan herkistyy :snotty: ajatella sitten ku teilläki poika on aikuinen niin voitte siitä tatskasta kahtoa että joskus se käsi oli noinkin pieni :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Mitä mieltä olette, mies on suunnitellut ottavansa tatuoinnin, johon tulee pojan nimi tai kädenjälki tjtn. :attn:
Meillä mies on kans ajatellut ottaa tatuoinnin pohkeeseen tai käteen, jossa olisi A:n nimi tai syntymäaika. Mun mielestä se on aika hieno idea :heart:
Mä haluaisin jossain vaiheessa (kun lapsiluku on täynnä), tatuoinnin, jossa olisi kaikki lapset jotenkin ujutettu mukaan :)

Hyvä Pallero, niin sitä pitää :D

Unohdin eilen kommentoida sitä, että body toimii meillä ainakin monitoimivaatteena. Meillä typykkä on aika kuumaverinen, joten meillä on tyypillinen asuste body, sukkikset tai housut. Ei paitaa päälle tms. Jos ulos lähdetään, niin sitten lakkia päähän ja ehkä takki tai ohut haalari päälle, jos on viileempi..

Inhaa, mulla on melkein viikon verran pää kipiä :| Varmaan johtuu näistä painostavista säistä ja siitä, etten oo saanut oikein nukuttua, kun A on ruvennut viettämään levottomia öitä. Se heräilee nyt paljon useammin, kuin pari viikkoa sitten. Ja hihhuloi sängyssä ihan omiaan :)
 
Ai niin ja printtibodyista vielä..Musta tuntuu, että pojille on paljon enemmän kaikkia kivoja tekstipaitoja esim. H&M:llä :| Ihan tylsää, tyttöjä sorretaan :D

Nyt täytyy lähteä kohta ulkoilulle, kaveri vauvansa ja koiran kanssa tulee meille käpsyttelemään, kivaa :heart:

Ja hyvää reissua kaikille viikonloppumatkailijoille :wave: Turvallisia kilometrejä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Meillä on KappAhlista Dad-lippis (sillai tatuoinnin omaisesti lukee sydämen päällä ), ja Isin kulta-body, joka on jo jäänyt pieneksi :(
Mitä mieltä olette, mies on suunnitellut ottavansa tatuoinnin, johon tulee pojan nimi tai kädenjälki tjtn. :attn:
Mun mies otti jo tatuoinnin, jossa pojan nimi miehen omalla käsialalla graffitinomaisesti ja syntymäaika sekä pieni sydän viimeisen kirjaimen alla :heart: Tatuointi on vasemmassa kyljessä sydämen kohdilla :heart: Ja siinä on sitten kuulemma riittävästi tilaa allekkain kirjata tulevatkin lapsoset sydämen viereen :heart: =)

Meillä myös samanlainen KappAhlin Dad-lippis :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Esikoinen oli aika lailla tasan 5kk kun ekan kerran jäi ja nyt neiti jää ensi viikon lauantaina kun mennään kavereiden tupareihin-eli on silloin sellasen 4½kk!

Ja poika on tuosta viisikuisesta alkaen ollut mummilassa yökylässä tasaiseen tahtiin osaa jo itsekin sanoa että menee yökylään :D ja poitsu siis 2v7kk. Nyt olen tytylle kovasti pumpannut maitoa pakkaseen että on eväät valmiina, kun ei korviketta huoli... :whistle:

Ja hilunen, meilläkin on melko samanikäiset muksut, kun meillä tuo esikko on nyt heinäkuun alussa 2v6kk =)
Juu, meillä tulee tuo 2v7kk täyteen...ööö...viikon päästä :D joten samaa ikäluokkaa ovat sitten nämä meidän muksut!


Katsoin myös tota Born in 2008-bodya kun oli niin ihku, mut tarjolla oli ihan kokonaiset kaksi kappaletta, toinen 56cm ja toinen 62. On aika ajanut meillä noiden kokojen ohi jo ajat sitten... :whistle:

Itse olen kovasti miettinyt just tollasta tatuointia missä on lasten nimet. Kaveri otti vähän aikaa sit sellasen enkelin, jonka helmassa on niiden lasten nimet, on muuten tosi hieno ja jotenkin ihanan herkkis. =) Täytyy vähän aikaa kerätä rohkeutta ja käydä sit otattamassa jos uskaltaa :whistle: kovasti kyllä mieli tekis. Mies haluais myös, mut jääpi varmaan ottamatta kun on diabeetikko, eikä silloin tatuointeja suositella kun tulehdusriski on normi-ihmistä aika lailla isompi... :/

Kohta lähdetään katsomaan kaverin kaksiviikkoista vauvaa =) tyty tuntuu varmaan ihan jättiläiseltä noin pieneen verrattuna!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Meillä on KappAhlista Dad-lippis (sillai tatuoinnin omaisesti lukee sydämen päällä ), ja Isin kulta-body, joka on jo jäänyt pieneksi :(
Mitä mieltä olette, mies on suunnitellut ottavansa tatuoinnin, johon tulee pojan nimi tai kädenjälki tjtn. :attn:
Mun mies otti jo tatuoinnin, jossa pojan nimi miehen omalla käsialalla graffitinomaisesti ja syntymäaika sekä pieni sydän viimeisen kirjaimen alla :heart: Tatuointi on vasemmassa kyljessä sydämen kohdilla :heart: Ja siinä on sitten kuulemma riittävästi tilaa allekkain kirjata tulevatkin lapsoset sydämen viereen :heart: =)

Meillä myös samanlainen KappAhlin Dad-lippis :D
Kuulostaa ihanalta. Sydämen seutuville tuo meidänkin isukki sen meinaa laitattaa.
Oli muutes alessa se lippis kun ostettiin =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Meillä on KappAhlista Dad-lippis (sillai tatuoinnin omaisesti lukee sydämen päällä ), ja Isin kulta-body, joka on jo jäänyt pieneksi :(
Mitä mieltä olette, mies on suunnitellut ottavansa tatuoinnin, johon tulee pojan nimi tai kädenjälki tjtn. :attn:
Mun mies otti jo tatuoinnin, jossa pojan nimi miehen omalla käsialalla graffitinomaisesti ja syntymäaika sekä pieni sydän viimeisen kirjaimen alla :heart: Tatuointi on vasemmassa kyljessä sydämen kohdilla :heart: Ja siinä on sitten kuulemma riittävästi tilaa allekkain kirjata tulevatkin lapsoset sydämen viereen :heart: =)

Meillä myös samanlainen KappAhlin Dad-lippis :D
Kuulostaa ihanalta. Sydämen seutuville tuo meidänkin isukki sen meinaa laitattaa.
Oli muutes alessa se lippis kun ostettiin =)
Me ostettiin lippis joskus reilu kuukausi sitten =) Tatuoinnin paikka tuli kylkeen, kun mies aatteli ensin rintaan, mutta sitten tulikin siihen tulokseen, että jos meille tuleekin vaikka 4 lasta, niin viimosten nimet ois sit jo hölmön alhaalla... Että "lista" ois nätempi kyljen puolella :D Tiiä sitten, kuinka monta tuo nuita lapsosia haluaa... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Meillä syödään niillä Emman lämpöön reagoivilla muovilusikoilla. Ovat pehmeitä, ei tunnu vaikka kuopasee soseet kitalakeen :)
En ole koskaan kuullutkaan,tahtoo samanlaisen.Mistä niitä saa ja miltä näyttävät,utelee hän
=)

Mieteskelin tossa yöllä,et voi kiesus jos te joskus näette mun ukon niin varmaan remahdatte nauruun,kun oon siitä niin paljon töppäyksiä kertonut,mies parka :LOL:

Mietiskeltiin et haluttais vuokrata asuntoauto ja lähdettäis reissuun,mut todellisuus iski vasten kasvoja,ne hinnat :'( :'( tonnin viikko |O siihen loppu meidän suunnitelmat :headwall:

Turvallista matkaa reissuun lähtijöille :wave:
 
Tekstivaatteista meiltä löytyy neidiltä mekko tekstillä " I'm not a princess... my needs are more like a queen" ja joku kuva (on jo jääny pieneks, en jaksa kaivaa laatikosta) ja pojalla shortsibody " I cant talk yet... but i've got an attitude" ja kuvassa tiukan näkönen vauva istuu kädet puuskassa.
Sit on saatuna "rasavilli" (tolla kiltillä likalla) ja "senttikin lähemmäs niin läsähtää" (samoin likalla, en kauheesti kyl tykkää ). Miehelle meinasin ostaa torilta lippiksen mis lukee " Olen isäntä talossa... Minulla on vaimon lupa sanoa näin" :LOL:
 
tekstivatteita meillä body valkoinen jossa lukee i love daddy ja selässä että daddy loves me. kirppari löytö.
ja sit se paita missä lukee my dad is stronger than your dad.

chrysler voyager täällä! tänään ostettu :whistle:
ukko kävi ja vaihto auton. en kommentoi enkä aja kun automaattivaihteet!

pikkumies taitaapi herätä...taas jäi palstailut lyhyeen...

Jepsu
 
Printtivaatteista.. Meillä on pojalla vain yksi ja sekin jo pieni, "Isin kulta"-body, joka tuli samassa paketissa "Minusta tulee isä"-t-paidan kans silloin isänpäivälahjaksi. Mä en tykkää oikeen noista tekstipaidoista. Nuo kaks oli suloisia kun viesti oli tuo, mutta muita tuskin on meille tulossa. Yritän aina etsiä kaikki pipotkin sellasia missä ei lukis mitään, korkeintaan joku kuva ja maksimissaan jotain cargo-tekstiä. Sitäkin vähän.. ei ole mun juttu mitkään printtivaatteet.
 
Heippa... Oli vähän ikävä päivä.

Olin aamupäivällä lähdössä torilla käymään äitin kanssa. Olin melkein jo keskustassa kun äiti soitti.
Mun siskon omakotitalo palo. Ja koira sen mukana :'( Oli ehkä maailman ihanin ja tottelevaisin koira... Talo sitten taas meni aivan täysin kelvottomaan kuntoon.
Sisko oli kahden tyttönsä kanssa ajamassa johonkin vesipuistoon kun sille soitettiin palosta. Se käänty heti kotia kohti ja sai toisen auton kylkeensä. Lapsille ei käynyt mitenkään, mutta siskon solisluu murtu ja suuhun tuli lieviä vammoja... mutta ei sen vakavampaa, sairaalassa joutuu olemaan jonkin aikaa. Kaks muuta lasta oli mun äidillä...

Ekana tuli mieleen että mitä olis voinut sattua, vaikka tiesinkin että kotona ei ollut muita kun se koira... Vähän pisti vihaks ne ihmiset jotka sano että "koiria saa aina uusia." Joillekin ne on perheenjäseniä! Kyllä lapsiakin saa uusia, mutta ei kukaan varmaan niin sano, kun pahaa tapahtuu! :eek: :'(
 
Pusuapina :eek: :eek: :hug: Onneksi ei kuitenkaan enää tuon enempää käynyt ja lapset ovat kunnossa, mutta miten voi elämä paiskoa yhtenä päivänä ihmistä noin. Tulipalo ja vielä kolari siihen päälle!! :eek: Ihan kamala juttu. Tarvitsevatko he mahdollisesti vaatteita lapsille tai jotain muuta? Minkä ikäiset lapset heillä on ja onko tyttöjä? Meillä kun varmasti tytöille löytyis jotakin.

*muoks* Tuli vaan heti mieleen että heillähän on varmasti kaikki savussa...muutkin kuin vaatteet tietysti. Kerrothan jos voi auttaa jotenkin.
 
Pusuapina herranjestas!!! miten saman ihmisen kohdalle laitetaankin kaksi onnettomuutta :( onneks ei käyny pahemmin,vaikkakin oman kodin menetys olisi ihan hirveetä,vaikka onkin vain materiaa,mutta onhan siellä perheen jokapäiväinen elämä iloineenn ja suruineen muistoista puhumattakaan.Varmaan tosi järkyttävää lapsille ja vielä kun rakas lemmikikin kuoli.

*muoks* vanamon avustusidea loistava,tarjoudun mukaan jos jotain tarvitsevat =)
 
Pusuapina :hug: Ihan käsittämätöntä, miten paljon kauheuksia yhteen päivään voi samoille ihmisille osua!! Onneksi kaikki ihmiset ovat kunnossa, vaikka yksi karvainen ja varmasti rakas perheenjäsen menehtyikin :( :hug:

Mies tuli just kotiin, sen piti tulla kaupan kautta, mut tulikin suoraan, kun oli meinannut ajaa kolarin! :eek: Joku nainen oli lujaa kolmion takaa ajanut Volvollaan eteen! Mies sai väistettyä vastaantulevien kaistalle, joka onneksi oli tyhjä!
 
Pusuapina hui!!! Ja voi ei, ihan hirveää! Monta asiaa yhdelle päivälle, vähän liian monta suorastaan! :hug: Tuntuu ettei edes osaa sanoa mitään, ja toisaalta mitäpä se auttais vaikka osaisikin; sanat ei tuo kotia eikä omia tavaroita eikä koiraa takaisin. Olkaa siskon & perheen tukena parhaanne mukaan, ja kerro miten tilanne etenee, ja yhdyn edellisiin, että jos on jotain miten voi auttaa niin kerro!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Meillä syödään niillä Emman lämpöön reagoivilla muovilusikoilla. Ovat pehmeitä, ei tunnu vaikka kuopasee soseet kitalakeen :)
En ole koskaan kuullutkaan,tahtoo samanlaisen.Mistä niitä saa ja miltä näyttävät,utelee hän
Niitä myydään 2kpl pakkauksissa, ihan s-marketista olen ostanut (alle 3e/pkt). Löytyy ainakin violetin/vaal.pun sävyiset ja vihreä+sininen =)
 

Yhteistyössä