***HELMET 2008*** Kesäviikko 26

Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja hjuuli:
ei sit tykänny toimia toi mun lainaus+ oma kommentti :ashamed: Mutta jos tuo kammotus tulisi taas muotiin, niin ihan taatusti ampusin itteni kuuhun :kieh:
Laita se oma kommentti vikan quoten jälkeen ja säästä ne hakasulkuhärpäkkeet.
OOn mä ennen osannu mut tämäkin nyt tökkii :LOL:
 
Täälläkin kone vähän tökkii. Mitä lie paljastussessioita tuolla taas muilla palstoilla... :LOL:

Mutta taidan painua pehkuihin. On huomenna kaverin häät. Mut mulla on jotenkin masis olo. Siis oikeesti tuntuu, etttä toi ukko on ruvennu kolmanneks lapseks ton vaavin syntymän jälkeen. Neiti vierastaa omaa isäänsä ja esikoisellakin ollu vaikee viikko. Se on kyllä ollu ihana isoveikka ekat kuukaudet, mutta sillä vissiin stressistä on maha aika usein kipeenä. Terveyskeskuksessa otettiin verikokeita ja tulokset tulee parin viikon päästä. Luulen kuitenkin, että voi olla stressiä. Ollaan melko paljon kolmistaan. Mulla menee jo rutiinilla kahden lapsen nukutus yksinään, kun ei oikeen voi luotaa siihen, että ukko kerkeis kotia lasten nukutusaikaan. :/ :/

Melkein meinaan lyödä hanskat tiskiin, mutta josko tässä helpottais.... :/

No tulipahan masisteksti....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Täälläkin kone vähän tökkii. Mitä lie paljastussessioita tuolla taas muilla palstoilla... :LOL:

Mutta taidan painua pehkuihin. On huomenna kaverin häät. Mut mulla on jotenkin masis olo. Siis oikeesti tuntuu, etttä toi ukko on ruvennu kolmanneks lapseks ton vaavin syntymän jälkeen. Neiti vierastaa omaa isäänsä ja esikoisellakin ollu vaikee viikko. Se on kyllä ollu ihana isoveikka ekat kuukaudet, mutta sillä vissiin stressistä on maha aika usein kipeenä. Terveyskeskuksessa otettiin verikokeita ja tulokset tulee parin viikon päästä. Luulen kuitenkin, että voi olla stressiä. Ollaan melko paljon kolmistaan. Mulla menee jo rutiinilla kahden lapsen nukutus yksinään, kun ei oikeen voi luotaa siihen, että ukko kerkeis kotia lasten nukutusaikaan. :/ :/

Melkein meinaan lyödä hanskat tiskiin, mutta josko tässä helpottais.... :/

No tulipahan masisteksti....


:hug: :hug: meillä kans välillä kaksi lasta. Toivotaan et veikan masuvaivat helpottaisi
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Joo, Pampersilta tuli kirje, käytetään muutenki Pampersia, joten mikä jottei lähettäs niitä.
Mutta mikä koodi siihen pankin nimen ja tilinumeron väliin pitää laittaa???? :wave: :wave: :wave: ihan outo |O
Samaa ihmettelin,enkä muuta löytänyt kuin viivakoodin

:LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Swift-koodi->pankkien sähköinen tiedonsiirtoverkkojuttu.
Pitäisi löytyä tuo koodi oman pankin nettisivuilta (joita Jahve ei tainnut käyttää jos oikein muistan ;) )
No siis mie käytän miehen tunnareita :whistle: :kieh:
Mistä se sit löytyy...koskaan kuullukaan |O
 
Seuraava löytyi netistä:


IBAN-numeroa ilmoitettaessa on syytä ilmoittaa myös pankin SWIFT-tunnus (eli SWIFT-koodi eli BIC-tunnus eli BIC-koodi). Se on 8 tai 11 merkkiä pitkä siten, että 4 ensimmäistä merkkiä kertoo pankin, 2 seuraavaa maan ja loput kaupungin. (Varsinaisesti tunnus on 11-merkkinen, mutta 3 viimeistä merkkiä saa jättää pois.) Esimerkiksi tunnuksessa NDEAFIHH tarkoittaa NDEA Nordeaa, FI Suomea ja HH Helsinkiä. Myös SWIFT-tunnus löytyy yleensä pankin tiliotteista. SWIFT-tunnuksen voi tarkistaa swift.com-sivustosta, kohdasta BIC Directory.
SWIFT (BIC): NDEAFIHH

Euroopassa IBAN-tunnus ja SWIFT-tunnus (BIC-tunnus) ovat kansainvälisessä maksuliikenteessä pakollisia vuoden 2007 alusta alkaen.
 
Kattelin tänään mun vanhaa neuvolakorttia, ni mie oon 1veenä ollu saman painonen, kun meijän esikko ½-vuotiaana :xmas: :p Mulla on toi painonkehitys lähteny nousuun asta tälleen varttuneemmalla iällä :LOL: :LOL: :LOL:
Ja muutenki 4kk ikään (ja varmaan 5kk:kii samassa) on mun ja Mimmun painot ja pituudet ollu IHAN samassa, vaikka syntymäkokoera oliki reilusti...mie 2600, Mimmu 3330...IHAN saman kokosia kuitenki :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Pessi mä sain jo alemmuuskompleksin ku aattelin et luettelit koko heprealta tuntuvan litanian ulkomuistista =)
No ihan varmaan joo :LOL: hyvä kun muistan lapseni nimeä, yks päivä mietin onko se tyttö vai poika :LOL:
Mulla menee poikien nimet sekasin harva se päivä :whistle: :ashamed:
Tuleeki aina huudettuu, et XXXX, eiku XXXX...vai mikä hiien XXX sie ootkaan.... :LOL: :LOL:
Sukupuolet on kyl toistaseks pysyny mieles :LOL:
 

Yhteistyössä