***HELMET 2008*** Kesäviikko 26

Alkuperäinen kirjoittaja salisas:
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Onhan niissä hyvätkin puolensa toki...etupuoli. Ja miksei se takapuolikin! :p :D :whistle:
SAMAA MIELTÄ
:wave:
:LOL: :LOL: Jepjep, tämän voin kyllä itsekin allekirjoittaa! Mulla on sit vissiin vähän outo mies kun näitä juttuja lukee, kun osaa pukea lapset nätisti ja tavaratkin löytää omille paikoilleen! :D No, onhan sitä tehokaasti 10 vuotta treenattukin! :LOL:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Kranttu:
Missä iässä olette muuten alkaneet jättää vauvojanne yöksi hoitoon?
Meillä nuorimmillaan oli 3vko, vanhimmillaan 4½kk :whistle: 2 muuta ovat olleet ekan kerran n. 2kk ikäsinä =)

Nythän likka oli viime viikolla heti kättelyssä 2 yötä putkeen kylillä...alkuun panikoin, mutta hienosti meni :D
 
Meillä ei edelleenkään ole esikoinen (2,5 v) ollut vielä yökylässä, säälittävää... :xmas: No nyt on tarkoitus kokeilla kunhan mummo jää kesälomalle, ettei sitten yksi nukkumaton yö niin häiritse. =) Saa nähdä kuskaako tytön yöllä takaisin. :whistle: Ei ole niitä helpoimpia nukutettavia ja heräilee paljon.

Täytyisi mennä ottamaan ruoka uunista ja painella nukkumaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Kranttu:
Missä iässä olette muuten alkaneet jättää vauvojanne yöksi hoitoon?
Meillä nuorimmillaan oli 3vko, vanhimmillaan 4½kk :whistle: 2 muuta ovat olleet ekan kerran n. 2kk ikäsinä =)

Nythän likka oli viime viikolla heti kättelyssä 2 yötä putkeen kylillä...alkuun panikoin, mutta hienosti meni :D

Esikoinen oli aika lailla tasan 5kk kun ekan kerran jäi ja nyt neiti jää ensi viikon lauantaina kun mennään kavereiden tupareihin-eli on silloin sellasen 4½kk!

Ja poika on tuosta viisikuisesta alkaen ollut mummilassa yökylässä tasaiseen tahtiin osaa jo itsekin sanoa että menee yökylään :D ja poitsu siis 2v7kk. Nyt olen tytylle kovasti pumpannut maitoa pakkaseen että on eväät valmiina, kun ei korviketta huoli... :whistle:
 
Yökylässä Meillä poika oli ekaa kertaa yökylässä vähä vajaa 4 kk ikäsenä kun oltii miehen kanssa häissä. Muutaman kerran piti soittaa anopille että kuinka menee :ashamed:

Mä en ymmärrä tätä päivää |O Poika nukku kahet unet ja kun ei iltauniaan ottanu seiskan pintaan niin ajattelin että ei tänää sitte yksiä päikkäreitä nukukkaa. Nukahti pullolle yheksän aikaan, mikä on normi yöuni aika.. Eikös ne iltaunet ollukki vasta silloin ja nyt kukkuu isäsä kanssa tuola telkkaa kattomassa :eek: Nukkuu sit varmaa kymppiin huomen aamulla :p

 
Alkuperäinen kirjoittaja Kranttu:
Missä iässä olette muuten alkaneet jättää vauvojanne yöksi hoitoon?

*
Luulenpa,että tuo on mulle myös vaikeeta.Mä olen jo parin tunnin yksinäisellä kauppareissullakin ihan vauhkona. Täytyypi varoa,etten tee pojasta ihan mamman poikaa,ku olen niin kiinni. Mun mutsi oli samanlainen,taitais vieläkin tykätä pitää mut vieressä
=) arkahan musta sillä tavalla sit muksuna tuli.
 
Täällä on kans löytyny varpaat. Sukkia on ihan turha laittakaan jalkaan, ne otetaan ihan ekana pois. :LOL:

Uutena taitona on kiljuminen joten meillä riittää nyt ihan kiitettävästi ääntä. :D

Pukemisestaki ollu puhetta. Meillä mies osaa pukea, eri asia onko yhteensopivia. Vaan ei kai tuo niin haittaa. B) Body ja sukkahousut/potkarit on meillä aika usein päällä. Ovat jotenki käteviä vaatteita. Yöpaitana vetoketjullinen kokopuku.

Oltiin ensimmäistä kertaa mummulassa luona yökyläilemässä sitte O:n syntymän. Vähän jännitti miten yö menee, vaan hyvin meni. Aamulla herättiin :LOL: O nukkui vaunujen kovassa kantokopassa oikein makoisti koko yön. Täytyy kyllä sanoa, että olipas mukava palata kotia. :saint:
 
täällä juttua tulee hirveetä haipakkaa.hyvät naurut irtos noilla ukkojutuilla:)
mulla on kans ihana mies osallistuu kotitöihin, hoitaa lapsia, humioi mua ja antaa mulle omaa aikaa sillon ku haluan ja ollaan toistemme parhaat kaverit nii mukava lörpötellä.
Meillä ei oo esikoinenkaa viel ollu yötä HOIDOSSA.en mä oikein raaski..tietty olis kiva joskus olla kaksistaanki jonku aikaa mut meil on kyllä tuo aika jääny tässä reilun kahden vuoden aikana muutaman tunnin reissuun päiväsaikaan.mut ollaan ajteltu et kyl seki aika vielä tulee et ehitään kaksistaan olla..
Meillä ei oo vielä VARPAITA löydetty.käsiään kyllä käyttää.Ja ihanaa kuunnella ku esikoisen ei tertte ku katsoa pikkusiskoaan nii se meinaa tikahtua nauruun.esikoisella on vaan nyt sellanen vaihe et olis mielellään vähä kovakouraisempi vauvalle heti jos vanhempien silmä välttää:(välillä tosi stressaavaa ku selän kääntää nii heti hirvee tilanne päällä..yks päivä ehti tunkea raffelin pienen suuhun mut sekös vaan pientä nauratti..
KRANTTU:mukavaa reissua!
mitähän vielä piti..KRISTELLE:mikä oot ammatiltas?
minni80 ja tyty 2päivää vaille 4kk
 
minni meillä kanssa 5veen ei tarvi olla kun samassa huoneessa, nii likan naurunremakka on taattu :LOL: Ei nuo isommat saa samanlaista naurua aikaan, tai mitä tai mies...kai nuo pienet sitten "omat lajitoverinsa" tunnistaa :D :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pallukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja Pallukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Tollanen:

http://www.lastentarvike.fi/images/Tuotekuvat/Large/703_054.jpg
Tämähän oiskin mukava. Pitäsköhän käydä kattoon oisko alessa.

:D
Ei ollu ei,kävin tiistaina
Just katoin Lastentarvikkeen sivuilta. 49 egee ois Naturin värisenä tarjouksessa.
OHO!!! Ei eilen viel ollu :whistle: Onko muut värit normihintasia? :wave:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Pallukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja Pallukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Tollanen:

http://www.lastentarvike.fi/images/Tuotekuvat/Large/703_054.jpg
Tämähän oiskin mukava. Pitäsköhän käydä kattoon oisko alessa.

:D
Ei ollu ei,kävin tiistaina
Just katoin Lastentarvikkeen sivuilta. 49 egee ois Naturin värisenä tarjouksessa.
OHO!!! Ei eilen viel ollu :whistle: Onko muut värit normihintasia? :wave:
Muut värit taitaa olla normihinnoilla. Näyttäishän tuolla olevan muitakin ihan hyviä tarjouksia. :attn:

http://www.lastentarvike.fi/content/pdf/2008/Lastentarvike_tuuletus2008.pdf?from=6461622509731828
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pallukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Pallukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja Pallukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Tollanen:

http://www.lastentarvike.fi/images/Tuotekuvat/Large/703_054.jpg
Tämähän oiskin mukava. Pitäsköhän käydä kattoon oisko alessa.

:D
Ei ollu ei,kävin tiistaina
Just katoin Lastentarvikkeen sivuilta. 49 egee ois Naturin värisenä tarjouksessa.
OHO!!! Ei eilen viel ollu :whistle: Onko muut värit normihintasia? :wave:
Muut värit taitaa olla normihinnoilla. Näyttäishän tuolla olevan muitakin ihan hyviä tarjouksia. :attn:

http://www.lastentarvike.fi/content/pdf/2008/Lastentarvike_tuuletus2008.pdf?from=6461622509731828
Hain gracot tiistaina 99 e,en nyt oikee tiedä olenko niihin kauhian tyytyväinen :/ ,heti mulle kaikki tänne tyylistä taas sakotetaan
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ciba:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Jos se laittaa sukkiset ja bodyn, niin se laittaa yleensä sukkikset päälle, kun mä käytän niitä aina bodyn alla :LOL:
Siis bodyhan on alusvaate ja housut laitetaan sen päälle :whistle: :p :kieh:
Kyllä meilläkin housut on aina bodyn päällä...en osaa oikein kuvitellakaan että laittais toisinpäin! :D
Näin meilläkin
Mä oon sitten erilainen nuori :LOL:

On meilläkin housut bodyn päällä, mutta jos on sukkahousut, niin ne on bodyn alla :whistle:
 
Iltaa! :wave:

Johan on ollut keskustelut...nauratti ihan kun luin. Hyvä, että mielipidettä löytyy joka lähtöön. ;)

Ippu ja Piipero kuin myös, kiitti kivasta kahvi- ja juttuseurasta! =) Oli tosi kiva tavata ja otetaan uudelleen kun on mahdollista! =)

Nyt en jaksa kirjoitella..käyn kurkkaa kerhon kuulumiset ja painelen nukkumaan. Meillä neitonen menettänyt nukahtamishalut täällä pohjoisen yöttömässä yössä, joten on mammallekin univelkaa kertynyt. :whistle:

Öitä ja palaillaan! :wave:
 

Yhteistyössä