***HELMET 2008*** Kesäviikko 26

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Kranttu:
Ai juu,
käytyyn keskusteluun miesten kyvystä valita vaatteita. Meillä on kotona joka ikisessä kaapissa hyllyssä laput, että missä mitäkin on. Siis tyyliin vesilasit jne. Muuten se ei ikinä löytäs mitään omasta talostaan. :eek: Meillä holhouksesta on siis muodostettu taiteenlaji... :whistle:
Tää ois muuten välillä oikeesti hyvä :attn: :LOL: :LOL:
Mäkin oon alottanu ton laputuksen. Mä piirrän tekstin lisäks kuvatkin, niin että jos ukko ei tajua, niin esikoinen voi auttaa ja kattoo kuvasta... =) :LOL:

Mutta en mä vielä oo vesilasihyllyä laputtanu. :LOL:
Nyt mä repesin :LOL: :LOL: :LOL:




Kuvat, jes!!! :attn: :LOL: :LOL: :LOL: Tajuaa yhmempiki mies :p
Voi mammat teitä,suurkiitos vinkeistä,jospa noilla alkais meilläkin toimimaan
:p oon meinaa laittanut vain pyyhenauloihin nimet mut ei se mies osaa tavata omaa nimeään,kun aina ottaa vierestä mun ja mä en halua munskukarvoja mun naamaani :LOL: .
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Siis mulla on pää varmaan ihan pehmenny, kun tunnen jonkinlaista oman elämän hallintaa, kun saan puhtaat kestot viikattua kaappiin. :p :/ Myönnän, että outoa on.
Niin ja nyt tilasin seeprakuvioisen keston. Esikoisen kanssa kateltiin netistä, että seuraavaks tilataan lehmä- ja Hello kitty -kestot. =) =) =)
Eiköhän jokaisella oo se joku oma juttunsa...sulla se on tuo :whistle: :p :LOL: :LOL: :LOL:

Minut sais viiä pakkopaidassa hoitoon, jos tollaseen rupeisin :LOL:
Joo.

:whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Kranttu:
Ai juu,
käytyyn keskusteluun miesten kyvystä valita vaatteita. Meillä on kotona joka ikisessä kaapissa hyllyssä laput, että missä mitäkin on. Siis tyyliin vesilasit jne. Muuten se ei ikinä löytäs mitään omasta talostaan. :eek: Meillä holhouksesta on siis muodostettu taiteenlaji... :whistle:
Tää ois muuten välillä oikeesti hyvä :attn: :LOL: :LOL:
Mäkin oon alottanu ton laputuksen. Mä piirrän tekstin lisäks kuvatkin, niin että jos ukko ei tajua, niin esikoinen voi auttaa ja kattoo kuvasta... =) :LOL:

Mutta en mä vielä oo vesilasihyllyä laputtanu. :LOL:
Nyt mä repesin :LOL: :LOL: :LOL:




Kuvat, jes!!! :attn: :LOL: :LOL: :LOL: Tajuaa yhmempiki mies :p
Voi mammat teitä,suurkiitos vinkeistä,jospa noilla alkais meilläkin toimimaan
:p oon meinaa laittanut vain pyyhenauloihin nimet mut ei se mies osaa tavata omaa nimeään,kun aina ottaa vierestä mun ja mä en halua munskukarvoja mun naamaani :LOL: .
:LOL: :LOL:

VOE HELVETTILÄINEN!!!

:LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Mitä ihmeen tampioita teillä asuu miehinä? Vissiin tuo lasten saaminen vaikuttaa jotenkin heiänki aivoituksiinsa. :LOL:
se on kuulkaa se siittäminen...kun siittiöt lähtee piipelistä lentoon,lähtee samalla suurinosa aivosoluista myös putkea pitkin matkaan, siksipä pojasta polvi paranee sanoo vanhakansakin

:p
 
Ihan selvennykseksi,ettette pidä mun ukkokultaani ihan tampiona.Se on maailman kultaisin ja hellin miehenköriläs,nimenomaan köriläs (110 kg ja 186 cm) hänellä on vaan nää elämän perustaidot vähän hakusessa :headwall: :LOL: :heart: ja mä tein seurustelun alkuaikoina virheen et passasin pilalle,eikä se enään oikee uusia temppuja opi :saint:
 
Meillä kyllä on mies ihan oikeesti ihan tampio. :LOL:
Mun imetysaivot on hyvät verrattuna sen arkijärkeen.

Se ei siis oikeesti muista mitään. Ei missä mikäkin meillä on, mitä kukakin on puhunu tai mihin on omat tavaransa laittanu. Kaverinsakin sille nauraa, mutta minkäs toinen luonteelleen voi... :heart:

Se vaan leijailee jotenkin omissa sfääreissään läpi arjen. ( Ihmeellistä, miten se silti akateemisessa ammatissa pärjää niin hyvin.) Pelottaa jo, että saan toisen samanmoisen tosta pojasta.

*muoks*
On esim. soittanu mulla töihin, että missä meidän lattialämmityksen säädin on tai kysyny mun kylässä olevalta kaverilta, missä meillä säilytetään kattilat. (kaveri muisti kyllä...)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
En tääi ymmärsinkö oikein, mut siis pitääkö osa teistä bodyä niin kuin paitana?? Meillä on aina bodyn+sukkisten/puolpotkareiden päällä paita ja housut ja jalassa sukat. Siis joskus kun on kuuma niin riisutaan alusvaatteilleen eli bodylle, mut pääsääntöisesti on kyllä aina täysin pukeissa.
Juu, "paitana" pidetään ainakin meillä. Kuumahan tuolle tytölle tulis, jos olis monia paitoja päällekäin. :eek: Ulos jos mennään ja on viileä, niin saattaa olla päällypaita/takki, mut sisällä ei tosiaan oo oikeastaan koskaan kuin yksi paita eli siis body. =)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Noita legsejähän vois muuten tehä pieneksi jääneistä sukkahousuista :whistle: :LOL: Siis jos pituudesta on pieneksi jääny...kierrätystä :D :LOL: Tämäkin tuli sit illalla mieleen, kun ei uni heti tullu :D
Oon ajatellu tuota samaa, yhetkään sukkikset ei vaan oo vielä varsinaisesti pienet. Mutta oon miettiny, että purkautuukohan se sukkisneulos, jollei niitä känteitä ompele. :/

 
Alkuperäinen kirjoittaja hjuuli:
Ja kierrätyksestä vielä sen verran kun joku sitä tuolla aikaisemmin pohti: eli kaiiki missä on folio sisällä, eli esim hylamaito prkit,korvike purkit ja mehupurit menee sekajätteeseen. Se sisus ei pala, eika siis kuulu palavaan, eikä kartonki keräykseen!
Saa laittaa kartonkikeräykseen ainakin täällä Hgissä. =) Jokaisella kunnalla on varmaan oma jätehuoltosysteeminsä, niin kannattaa ihan tarkistaa oman kunnan jätehuollon sivuilta, että miten on. :wave: Tässä pk-seudun ohjeistusta: http://www.ytv.fi/FIN/jatehuolto/lajittelu/kodeissa/etusivu.htm =)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Kranttu:
Ai juu,
käytyyn keskusteluun miesten kyvystä valita vaatteita. Meillä on kotona joka ikisessä kaapissa hyllyssä laput, että missä mitäkin on. Siis tyyliin vesilasit jne. Muuten se ei ikinä löytäs mitään omasta talostaan. :eek: Meillä holhouksesta on siis muodostettu taiteenlaji... :whistle:
Tää ois muuten välillä oikeesti hyvä :attn: :LOL: :LOL:
Mäkin oon alottanu ton laputuksen. Mä piirrän tekstin lisäks kuvatkin, niin että jos ukko ei tajua, niin esikoinen voi auttaa ja kattoo kuvasta... =) :LOL:

Mutta en mä vielä oo vesilasihyllyä laputtanu. :LOL:
Nyt mä repesin :LOL: :LOL: :LOL:




Kuvat, jes!!! :attn: :LOL: :LOL: :LOL: Tajuaa yhmempiki mies :p
Voi mammat teitä,suurkiitos vinkeistä,jospa noilla alkais meilläkin toimimaan
:p oon meinaa laittanut vain pyyhenauloihin nimet mut ei se mies osaa tavata omaa nimeään,kun aina ottaa vierestä mun ja mä en halua munskukarvoja mun naamaani :LOL: .
*repsreps* :LOL: :LOL: :LOL: Miehen mielestä täällä ollaan pahemman luokan sovinisteja. :LOL: :LOL:

 
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
KIITOS äippäHki ja ippu tosi mukavasta kahvitteluhetkestä :D juttua olis kyllä varmaan riittäny yömyöhälle asti jos ei olis tarvinnu kotiin painua :D
Ehdit ensin!! =) Juuri olin tulossa samaa kirjoittamaan! Teki hurjan hyvää ja oli tosi kivaa, uusiksi koska vain! =)

 
Ieva80 terveisiä sun miehelle,että päinvastoin,me rakastamme kaikkia miehiä... :LOL: olemme saaneet kyseisestä lajista monet hyvät jutut,ihan vaan rakkaudella :kieh: ,onneks me naiset ollaan niiiin täydellisiä :saint: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja salisas:
Tää on ihan mun ongelma mutta en vois kuvitellakkaan laittavani lastani 30vuotta vanhaan makuupussiin ellen olisi ensin keitellyt sitä kloorivedessä!! Joo, tiedän että olen vähän bakteerikammoinen ihminen.. Töissäkin mulle on sanottu että saan kohta ruveta ostamaan omat käsidesini ;)
Hauskaa, että täällä on muitakin hiukan bakteerikammoisia =) Mä onneksi saan työn puolesta lotrata tuolla käsidesillä mielin määrin :whistle: Kestovaippailu ei oikeen oo mun mieleen just tuon "epähygieenisyyden" vuoksi. Siis en ilkeis pestä niitä kakkavaippoja samassa koneellisessa muun vauvan pyykin kanssa :x Oon tästä ennenkin "väitellyt", joten se siitä tällä erää...
 
Ihanaa!! Pojalla toosiii hyvä päivä pitkiin aikoihin. Tuli tänään mieleen että ehkä me sittenkin tästä selvitään.. :heart:
Poika meneekin huomenna illalla viikonlopuksi hoitoon :/ Lähdetään miehen ihan kahdestaan lauantai aamuna aikaisin häihin, ollaan hotellissa yö ja tullaan sunnuntaina kotiin.. Haikea on viedä poika ekaa kertaa hoitoon mutta ihanaa kun saa olla miehen kanssa kahdestaan :heart: :heart: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Kranttu:
Ai juu,
käytyyn keskusteluun miesten kyvystä valita vaatteita. Meillä on kotona joka ikisessä kaapissa hyllyssä laput, että missä mitäkin on. Siis tyyliin vesilasit jne. Muuten se ei ikinä löytäs mitään omasta talostaan. :eek: Meillä holhouksesta on siis muodostettu taiteenlaji... :whistle:
Tää ois muuten välillä oikeesti hyvä :attn: :LOL: :LOL:
Mäkin oon alottanu ton laputuksen. Mä piirrän tekstin lisäks kuvatkin, niin että jos ukko ei tajua, niin esikoinen voi auttaa ja kattoo kuvasta... =) :LOL:

Mutta en mä vielä oo vesilasihyllyä laputtanu. :LOL:
Nyt mä repesin :LOL: :LOL: :LOL:




Kuvat, jes!!! :attn: :LOL: :LOL: :LOL: Tajuaa yhmempiki mies :p
Voi mammat teitä,suurkiitos vinkeistä,jospa noilla alkais meilläkin toimimaan
:p oon meinaa laittanut vain pyyhenauloihin nimet mut ei se mies osaa tavata omaa nimeään,kun aina ottaa vierestä mun ja mä en halua munskukarvoja mun naamaani :LOL: .
Kaikessa tässä selitys siihen miks mulla ei oo miestä!!!! :whistle: en vois sietää tollasta pölvästiä kotonani, joka ei osais pukee lasta sopivan värisiin vaatteisiin eikä osain laittaa pyykkiä oikeeseen paikkaan ja kaikkee muuta sitä mitä te ootte meisten kertonu tekevän tai siis tekemättä jättävän :headwall:

minäkö muka turhamainen
:whistle:
 

Yhteistyössä