***HELMET 2008*** Kesäviikko 26

Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Meillä pikku mies hengailee usein harsovaipan kans leikkialustalla jotta saa munaskut tuuletusta enkä pissan siihen tullessa ole kokenut monimutkaiseksi sitä pesuun laittaa.
Näin meilläkin, harsovaippa on tuohon tarkoitukseen kätevä kuin mikä, mut myönnettävä on, että ei vaan jaksa suuremmassa mittakaavassa kestoilua harrastaa. Tyty köllii kyllä useamman kerran päivässä peppu paljaana lattialla viltin päällä kun siitä niin kovasti tykkää ja aikas usein tulee pikkulirkat siihen, mut eipä haittaa kun noita leikkimattoja on useampi niin voi aina pissaisen vaihtaa puhtaaseen! :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Haluan että mun molemmilla muksuilla on sitten "vanhana" omat valokuva-albumitkin, vaikka eletäänkin tällaista sähköistä aikaa... Nyt meen, öitä! |O
Mie oon kanssa kaikista keränny omiin kansioihinsa 0-1v kuvat =)
Kolmosella vaan tuppaa loppumaan johonki 9kk jo :headwall: :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jepsu:
matiaksen uusi herkku on ruusunmarja-riisivelli. pullo hujahtaa ihan hetkessä.

kattellaanko teillä paljon tv:tä? siis muksu...
Meillä se olis kanssa herkkua, mut oon huomannu, et sen jälkeen pulauttelu yltyy |O Useesti annanki sitä sit illalla ennen sänkyynmenoa, kun ei tuo sängyssä juur puklaile =)

Telkkua likka tapittaa toisinaan innoissaan...mm. jääkiekko on hitti :attn: B) :hug: Jeejee... :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mirtsu-81:
Vanamo siis täh? Miten voi olla et teiän neuvolaan ei voi soittaa ollenkaan...?
Meilläki on neuvolassa soittoaika, olikohan 12-13...mut ei se paljon auta, jos olis vaikka 9.00 aika neukkiin mut ei pääse :whistle:
Ei oo kyl viel koskaan tullu vastaan, et tarvis silleen soittaa...
 
Noita legsejähän vois muuten tehä pieneksi jääneistä sukkahousuista :whistle: :LOL: Siis jos pituudesta on pieneksi jääny...kierrätystä :D :LOL: Tämäkin tuli sit illalla mieleen, kun ei uni heti tullu :D

Pojat on "jossain" kaikki, likka nukkuu mut kohta varmaan heräilee ja mies tekeepi postilaatikkotellinkiä pihalla...rauhallinen kaffepaussi miulla :p
 
Oli pakko vielä palata kommentoimaankun tuli tuolla kokatessa veilä mieleen että noita legsejä oli skyllä kiva kokeila :) En oo ennen niitä ees näyny, eli kyllä se vanhakin vielä uutta oppii ;) Minä oon niin tykästyny tuohon liinailuun niin olis varmaan ihan huippi juttu sen kanssa, eli kiitos kanssasisret ideoista! :flower:
Ja kierrätyksestä vielä sen verran kun joku sitä tuolla aikaisemmin pohti: eli kaiiki missä on folio sisällä, eli esim hylamaito prkit,korvike purkit ja mehupurit menee sekajätteeseen. Se sisus ei pala, eika siis kuulu palavaan, eikä kartonki keräykseen!
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Noita legsejähän vois muuten tehä pieneksi jääneistä sukkahousuista :whistle: :LOL: Siis jos pituudesta on pieneksi jääny...kierrätystä :D :LOL: Tämäkin tuli sit illalla mieleen, kun ei uni heti tullu :D
:LOL: :LOL: Sulla aina välähtää! :LOL: ;) :D
Juu kyllä mie joka juttuun keksin kivan vastineen :D No ei nyt ehkä aina oo kivoja...mut :whistle: :LOL:
Kokeilemisen arvosia ideoita...tiiä vaikka jollain ottas tuulta purjeisiin tuoki idea :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Noita legsejähän vois muuten tehä pieneksi jääneistä sukkahousuista :whistle: :LOL: Siis jos pituudesta on pieneksi jääny...kierrätystä :D :LOL: Tämäkin tuli sit illalla mieleen, kun ei uni heti tullu :D
:LOL: :LOL: Sulla aina välähtää! :LOL: ;) :D
Juu kyllä mie joka juttuun keksin kivan vastineen :D No ei nyt ehkä aina oo kivoja...mut :whistle: :LOL:
Kokeilemisen arvosia ideoita...tiiä vaikka jollain ottas tuulta purjeisiin tuoki idea :LOL: :LOL:
Ei kun kokeilemaan vaan :p taitaa meíltä muutamat pieneksi jääneet sukkikset kaapista löytyä! :LOL:

 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Noita legsejähän vois muuten tehä pieneksi jääneistä sukkahousuista :whistle: :LOL: Siis jos pituudesta on pieneksi jääny...kierrätystä :D :LOL: Tämäkin tuli sit illalla mieleen, kun ei uni heti tullu :D
:LOL: :LOL: Sulla aina välähtää! :LOL: ;) :D
Juu kyllä mie joka juttuun keksin kivan vastineen :D No ei nyt ehkä aina oo kivoja...mut :whistle: :LOL:
Kokeilemisen arvosia ideoita...tiiä vaikka jollain ottas tuulta purjeisiin tuoki idea :LOL: :LOL:
Ei kun kokeilemaan vaan :p taitaa meíltä muutamat pieneksi jääneet sukkikset kaapista löytyä! :LOL:
Mie keksin idean, ni tee sie testi :p :LOL: :LOL:
Liekö tää taas sitä kymiläisen hulluutta :whistle:

Mutta hei, oliskos teillä muuta jutun juurta, josta saatas keskustelua, kun nyt on käyty läpi jo työjutut, kestot, retrot, legsit, vaunut... :LOL: :LOL:
 
Meillä nukutaanki viel :whistle: Meinasin et äsken heräs, mut ei sittenkää. Pitää varmaan mennä kohta arvostelee millasen telineen tuo on saanu aikaan..lähinnä mitä moitittavaa siitä keksin :whistle: :xmas: Meillä on tapana piikitellä leikillään toisiamme ja "haukkua" toisen tekeleitä :whistle: :D :LOL: Naapuri on reissussa, ni käytetään omaa valtaamme ja tehään sellanen tellinki niidenki laatikolle, ku tahotaan :LOL: :saint: No väliaikanen kyllä vaan =)
Akva pitäs putsaa...vapaaehtosia???? :wave: :wave: :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
oonko minä ainut jota harvoin kiinnostaa käykö vauvan vaatteet toisiinsa.. :ashamed: sitte jos lähdetään jonnekki kyläilemään niin saatan kattoa vähä mitä päällä on mut muuten poika on kyllä ties missä sateenkaaren väreissä ja mun mies menee samoilla linjoilla, onneksi, en kestäis jos se jankuttas vielä kallen vaatteista ku se on muutenki niin kova neuvomaan kallen hoitamisesta vaikka sillä ei itellä oo mitään kokemusta, se ei pärjäis kallen kanssa paria tuntia pitempään ku se on niin onneton..onneksi se yleensä lopettaa jankuttamisen ku sanon sille että ei oo vara puuttua ku se ei siihen niin paljoa osallistu
:wave: minä myös, hyvä etten oo ainut. Meinasin jo että kehtaako ees tunnustaa :D Sen verran koitan kattoa ku johki lähetään et ois puhtaat eikä ne ihan kamalimmat :whistle:
Ja bodyn laitan aina sukkisten (no nyt niitä kyllä enää oo käytetty) alle...
Ja retroilusta en oo innostunu, mut äsken hoksasin et tykkäsin käyttää sillon ihan pienenä omia vanhoja potkareita, kai ne sit on sitä retroa :D
Ja vielä mies ja vaatteet, pukeminen kyllä sujuu, mutta jos mahdollista niin jättää sen homman mulle... Pari kertaa ollut illalla laittamassa nukkumaan, oon sanonu missä yökki on mut body ja potkarit oli päällä kun ei löytäny :LOL: Mistä tulikin mieleen, jollain oli eri bodyt yökäyttöön ja päiväksi, meillä kaikki käy koska vaan!

Joku kirjotti että kertiksissä ei haise itse tuotokset, kyllä meillä ainakin, aikamoinen tuoksu on kun on kakat tullu. Pakko viedä samantien pihalle.
Tuli vaan mieleen kun tuossa vieressä kävi ähinä ja tuoksu on sanoinkuvaamaton :x

Eli palaan myöhemmin...
 
Hei taas!

Minä en millään pysy teidän perässä. Nyt pääsin sivulle 12 ja on pakko kommentoida, etten taas unohda kaikkea.

Vanamolle :hug: allergian takia. Jahvelle samoin pojan ongelmien takia. Tärkeintä on, että te välitätte asiasta. Opettajasukuun naineena voin kertoa, että todella monet vanhemmat ei välitä lastensa selvistä ongelmista tuon taivaallista.

Mun mies on nyt ekaa kertaa kiinnostunu kaksplussasta, tissikohu teki tehtävänsä. :LOL:

Salisas: Meillä mies kyllä melkein osaa pukea. :kieh: Meillä on aika sama maku, mutta asusteet menee sillä sit harakoille. Jos esim. on sinisävyiset vaatteet, niin jostain syystä se ei enää älyä kattoa sukkia, pipoa jne. Ne voi olla sit ihan mitä vaan. Omista vaatteistaan on kyllä tarkempi kuin minä.

Ja tärkein: meidänkin poika kääntyi ekaa kertaa juhannuksena!

Juttu jatkuu, kun saan loput luettua...

Kranttu, jonka vauva on melkein 5 kk...
 
Nehän on taas jaksanut keskustella vaikka kuinka =)
Retrot on meilläkin uusretroa. Tää on ihan mun ongelma mutta en vois kuvitellakkaan laittavani lastani 30vuotta vanhaan makuupussiin ellen olisi ensin keitellyt sitä kloorivedessä!! Joo, tiedän että olen vähän bakteerikammoinen ihminen.. Töissäkin mulle on sanottu että saan kohta ruveta ostamaan omat käsidesini ;)
Kestoja olisin halunnut käyttää ja niitä ostenkin jonkun verran, mutta pojan allergian takia saattaa mennä pahimpina päivinä 20 vaippaa joten tuntu määrällisesti liian paljolta mitä vaippoja pitäisi olla... Tunnen siitä jätemäärästä oikeesti tosi huonoa omaatuntoa mikä meiltä tulee :(
Mies patisti aamulla alennusmyynteihin, ja kyllähän sieltä taas tarttui tavaraa mukaan.. ostin pojalle semmosen froteehatun minkä ei pitäisi pyöriä päässä. Pojalla on aina hattu silmillä tai noussut takaraivolta tai jotain.. On nyt koekäytössä kun poika meni vaunuihin nukkumaan..
 
Juu, kävin mäkin eilen alennusmyynneissä: itelle rintsikat, neidille uikkari ja pojalle hattu (semmonen missä menee niska piiloon ja pehmee lippa). Että ei ollut kovin hääppöset löydöt :kieh: Ainii, löysin itelle college-takin mitä oon ettiny varmaan 3 vuotta, että kannatti lähteä :LOL:
 
Ai juu,
käytyyn keskusteluun miesten kyvystä valita vaatteita. Meillä on kotona joka ikisessä kaapissa hyllyssä laput, että missä mitäkin on. Siis tyyliin vesilasit jne. Muuten se ei ikinä löytäs mitään omasta talostaan. :eek: Meillä holhouksesta on siis muodostettu taiteenlaji... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kranttu:
Ai juu,
käytyyn keskusteluun miesten kyvystä valita vaatteita. Meillä on kotona joka ikisessä kaapissa hyllyssä laput, että missä mitäkin on. Siis tyyliin vesilasit jne. Muuten se ei ikinä löytäs mitään omasta talostaan. :eek: Meillä holhouksesta on siis muodostettu taiteenlaji... :whistle:
Tää ois muuten välillä oikeesti hyvä :attn: :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
jollain oli eri bodyt yökäyttöön ja päiväksi, meillä kaikki käy koska vaan!
Meillä käytetään yöllä vaan kokohaalareita, siis potkupukuja =)
Toki jos kaikki sattuu oleen pyykissä, niin sit käy mikä vaan :D
Juu näin meilläkin. Mutta jos bodyjäkäyttäsin öisin, en kyllä jaksais pitää eri bodyjä yökäyttöön.

Mä tuhlsin vaarin perintörahoja kestovaippoihin. En tiedä kääntyykö tuo haudassaan.... :p Mä oon ihan hurahtanu noihin kestoihin, vaikka yöllä käytänki kertiksiä. Yhden viikonloppureissun jäljiltä oli yks kesto kateissa, niin olin ihan levoton ennen kuin löysin sen. Siis mulla on pää varmaan ihan pehmenny, kun tunnen jonkinlaista oman elämän hallintaa, kun saan puhtaat kestot viikattua kaappiin. :p :/ Myönnän, että outoa on.
Niin ja nyt tilasin seeprakuvioisen keston. Esikoisen kanssa kateltiin netistä, että seuraavaks tilataan lehmä- ja Hello kitty -kestot. =) =) =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Kranttu:
Ai juu,
käytyyn keskusteluun miesten kyvystä valita vaatteita. Meillä on kotona joka ikisessä kaapissa hyllyssä laput, että missä mitäkin on. Siis tyyliin vesilasit jne. Muuten se ei ikinä löytäs mitään omasta talostaan. :eek: Meillä holhouksesta on siis muodostettu taiteenlaji... :whistle:
Tää ois muuten välillä oikeesti hyvä :attn: :LOL: :LOL:
Mäkin oon alottanu ton laputuksen. Mä piirrän tekstin lisäks kuvatkin, niin että jos ukko ei tajua, niin esikoinen voi auttaa ja kattoo kuvasta... =) :LOL:

Mutta en mä vielä oo vesilasihyllyä laputtanu. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Siis mulla on pää varmaan ihan pehmenny, kun tunnen jonkinlaista oman elämän hallintaa, kun saan puhtaat kestot viikattua kaappiin. :p :/ Myönnän, että outoa on.
Niin ja nyt tilasin seeprakuvioisen keston. Esikoisen kanssa kateltiin netistä, että seuraavaks tilataan lehmä- ja Hello kitty -kestot. =) =) =)
Eiköhän jokaisella oo se joku oma juttunsa...sulla se on tuo :whistle: :p :LOL: :LOL: :LOL:

Minut sais viiä pakkopaidassa hoitoon, jos tollaseen rupeisin :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Kranttu:
Ai juu,
käytyyn keskusteluun miesten kyvystä valita vaatteita. Meillä on kotona joka ikisessä kaapissa hyllyssä laput, että missä mitäkin on. Siis tyyliin vesilasit jne. Muuten se ei ikinä löytäs mitään omasta talostaan. :eek: Meillä holhouksesta on siis muodostettu taiteenlaji... :whistle:
Tää ois muuten välillä oikeesti hyvä :attn: :LOL: :LOL:
Mäkin oon alottanu ton laputuksen. Mä piirrän tekstin lisäks kuvatkin, niin että jos ukko ei tajua, niin esikoinen voi auttaa ja kattoo kuvasta... =) :LOL:

Mutta en mä vielä oo vesilasihyllyä laputtanu. :LOL:
Nyt mä repesin :LOL: :LOL: :LOL:


Kuvat, jes!!! :attn: :LOL: :LOL: :LOL: Tajuaa yhmempiki mies :p
 

Yhteistyössä