***HELMET 2008*** Kesäviikko 26

Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja Ciba:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Jos se laittaa sukkiset ja bodyn, niin se laittaa yleensä sukkikset päälle, kun mä käytän niitä aina bodyn alla :LOL:
Siis bodyhan on alusvaate ja housut laitetaan sen päälle :whistle: :p :kieh:
Kyllä meilläkin housut on aina bodyn päällä...en osaa oikein kuvitellakaan että laittais toisinpäin! :D
Näin meilläkin
Mä oon sitten erilainen nuori :LOL:

On meilläkin housut bodyn päällä, mutta jos on sukkahousut, niin ne on bodyn alla :whistle:
Miksi, oi miksi? :headwall: Jos saan ystävälisesti kysyä...onko siis siihen joku hyvä syy?? :D :LOL:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Ai niin..tuossa lenkillä käytii iltasella, ni tultiin sit siihe tulokseen, että mie oon kotona sinne 2/2011...(merkataanko se 2/11, heh), eli kunnes typsy 3v täyttää. Tosin pistetään välietappi 9/09, et jos tuntuu, ni sillo voisin mennä, mut jos tuntuu, etten todellakaan oo menossa, ni sit oon loppuun asti :whistle: Kun eikös se oo, et jos ilmottaa olevansa sinne 3v asti, ni sit se on kans oltava...?? :wave: :wave: Tietääks kukaan sitä? :wave:
Mutta siis näillä näkymin sinne asti olen...
Sitä hoitovapaatahan voi jatkaa kaks kertaa, eli ekaks vaik 9/09-09/10 ja sit vielä 02/11 jos haluaa vielä jatkaa ihan 3 v. asti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja Ciba:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Jos se laittaa sukkiset ja bodyn, niin se laittaa yleensä sukkikset päälle, kun mä käytän niitä aina bodyn alla :LOL:
Siis bodyhan on alusvaate ja housut laitetaan sen päälle :whistle: :p :kieh:
Kyllä meilläkin housut on aina bodyn päällä...en osaa oikein kuvitellakaan että laittais toisinpäin! :D
Näin meilläkin
Mä oon sitten erilainen nuori :LOL:

On meilläkin housut bodyn päällä, mutta jos on sukkahousut, niin ne on bodyn alla :whistle:
Miksi, oi miksi? :headwall: Jos saan ystävälisesti kysyä...onko siis siihen joku hyvä syy?? :D :LOL:
On, sukkikset näyttää mun mielestä hassulta, jos ne on bodyn päällä. Ja meillon yhden hyvät sukkikset joita tykkään käyttää, joten ne on bodyn alla
:LOL: Kätevää, eikö :p Paitsi yleensä kyllä käytän bodya (alla :saint: ) ja housut siihen kaveriksi :)

Muoks vielä, ja myös samasta syystä, kuin muori, sukkikset voi vaihtaa kätevämmin, jos sattuu ylitsevuotoja :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja Ciba:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Jos se laittaa sukkiset ja bodyn, niin se laittaa yleensä sukkikset päälle, kun mä käytän niitä aina bodyn alla :LOL:
Siis bodyhan on alusvaate ja housut laitetaan sen päälle :whistle: :p :kieh:
Kyllä meilläkin housut on aina bodyn päällä...en osaa oikein kuvitellakaan että laittais toisinpäin! :D
Näin meilläkin
Mä oon sitten erilainen nuori :LOL:

On meilläkin housut bodyn päällä, mutta jos on sukkahousut, niin ne on bodyn alla :whistle:
Miksi, oi miksi? :headwall: Jos saan ystävälisesti kysyä...onko siis siihen joku hyvä syy?? :D :LOL:
On, sukkikset näyttää mun mielestä hassulta, jos ne on bodyn päällä. Ja meillon yhden hyvät sukkikset joita tykkään käyttää, joten ne on bodyn alla
:LOL: Kätevää, eikö :p Paitsi yleensä kyllä käytän bodya (alla :saint: ) ja housut siihen kaveriksi :)

Muoks vielä, ja myös samasta syystä, kuin muori, sukkikset voi vaihtaa kätevämmin, jos sattuu ylitsevuotoja :)

Ookoo :LOL: :LOL:
Mut kyl me jatketaan niin et body on alla :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Liinamari mikä malli? Mie oon meijän omiin kyllä ihan tyytyväinen =)
Jos en väärin muista niin Quatrot ( meniköhän kirjoitus oikein)
Mikä niissä si mättää? :/
Hyvä kysymys

=) joku,en oikee tiedä...oon kai vaan niin tottunut raskaisiin emmaljungiin vaiks just sen takia matkikset halusinkin. Jotenkin en osaa asetella poikaa sinne kunnolla ja oon niin tottunut ettei vaunuihin tarvi pakata vaatetusta paljoa meidän hikoilijalle. Jarrut oli aika olemattomat. Äh,taitaa olla vaan tottumis kysymys :headwall: =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Kranttu:
Oikeesti, se ei juurikaan juo, huomioi mut, osallistuu kotitöihin ja lapsenhoitoon ja sen kanssa on aina kiva keskustella. Usein ihmettelen, miten tällanen tinttaralla kuin minä on saanut tollasen miehen.
TÄYS peesi!!! :saint:
Ei kun ne on kaikki ihan perseestä. Varsinkin toi mun on ihan kamala.

:LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Liinamari mikä malli? Mie oon meijän omiin kyllä ihan tyytyväinen =)
Jos en väärin muista niin Quatrot ( meniköhän kirjoitus oikein)
Mikä niissä si mättää? :/
Hyvä kysymys

=) joku,en oikee tiedä...oon kai vaan niin tottunut raskaisiin emmaljungiin vaiks just sen takia matkikset halusinkin. Jotenkin en osaa asetella poikaa sinne kunnolla ja oon niin tottunut ettei vaunuihin tarvi pakata vaatetusta paljoa meidän hikoilijalle. Jarrut oli aika olemattomat. Äh,taitaa olla vaan tottumis kysymys :headwall: =)

No juu...mie oon mein gracoja käyttäny vaan kaukalon kanssa :whistle: Mut onhan ne TOSI hepposia ylipäätän
=)
 
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Kranttu:
Oikeesti, se ei juurikaan juo, huomioi mut, osallistuu kotitöihin ja lapsenhoitoon ja sen kanssa on aina kiva keskustella. Usein ihmettelen, miten tällanen tinttaralla kuin minä on saanut tollasen miehen.
TÄYS peesi!!! :saint:
Ei kun ne on kaikki ihan perseestä. Varsinkin toi mun on ihan kamala.

:LOL:

Ainaki sillon ku on menkat |O :LOL:
 
Hei vain! Ajattelin nyt ensimmäisen kerran kunnostautua täällä uutena naamana! :wave: Meillä asustaa 4,5kk helmi, jonka LA oli tammikuun puolella. Helmikuun puolelle meni kuitenkin oikein reippaasti ennen kuin poju vatsanahkan tälle puolelle siirtyi. :LOL:
Pidempään (4,5kk :ashamed: ) olen jo tätä palstaa seurannut, mutta jotenkin en ole saanut aikaiseksi kirjoitella. Eli meillä on tällainen aika rock-henkinen pikku perhe, johon uusin jäsen on meidän 4,5kuinen poika. Pojan lisäks on siis minä, mies ja kaksi kissaa (joista vanhempi ei pidä enää siitä, ettei olekaan maailman napa). Tällainen pikaesittely.

Pakko työntää lusikkansa tähän sukkissoppaan. Meillä mies ekan kerran laittoi sukkikset bodyn alle ja kyseisessä tapauksessa lopputulos oli todella tyylikkään näköinen. Herra ei halunnut peittää bodyssa näkynyttä pääkalloa sukkiksilla, joten ne vedettiin bodyn alle. Itsekintulee käytettyä sukkiksia bodyn alla, koska ne tosiaan on helpommat vaihtaa kuin se body. Yleensä kuitenkin vetää aika vanhasta tottumuksesta sukkikset bodyn päälle. Vähänkin jos on lämpimämpää tai laitan "parempaa" päälle, niin housut ja sukat korvaa sukkikset/potkarit. :)
 
Sori pakko palata mies ja sen sukukalleudet asiaan...ukko tuli suihkusta ja esitti taaaas sen pakollisen uloke-esittelytanssinsa. Tällä kertaa vaan keittiön ikkunan edessä sillä seurauksella et nyt naapurinkin mies tietää mun miehen perskarvojen määrän ja piipelin koon,ilme oli kyl hyvä.Ukkoni viel sattu heiluttelemaan samalla alushousuja kädessä :LOL: ,mikähän siinä on et joidenkin miesten täytyy pakonomaisesti suihkun jälkeen tulla esittelemään kalleuksiaan,tyyliin tallella on ei tippunut viemäriin...on meinaan parin kaverin miehel sama tapa :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Ai niin..tuossa lenkillä käytii iltasella, ni tultiin sit siihe tulokseen, että mie oon kotona sinne 2/2011...(merkataanko se 2/11, heh), eli kunnes typsy 3v täyttää. Tosin pistetään välietappi 9/09, et jos tuntuu, ni sillo voisin mennä, mut jos tuntuu, etten todellakaan oo menossa, ni sit oon loppuun asti :whistle: Kun eikös se oo, et jos ilmottaa olevansa sinne 3v asti, ni sit se on kans oltava...?? :wave: :wave: Tietääks kukaan sitä? :wave:
Mutta siis näillä näkymin sinne asti olen...
Sitä hoitovapaatahan voi jatkaa kaks kertaa, eli ekaks vaik 9/09-09/10 ja sit vielä 02/11 jos haluaa vielä jatkaa ihan 3 v. asti.

Ny en ihan ymmärrä tota että hoitovapaata voi jatkaa kaksi kertaa.. Siis voinko mä ilmoittaa töihin tosiaan ennen marraskuuta että palaan esim. maaliskuussa 2010 ja sit ennen tuota ajankohtaa voinkin ilmoittaa että enpäs tulekaan vaan tuun vaik helmikuussa 2011?

[/b]Vauvan yöhoidosta joku kyseli.. Meidän tyttö on parhaillaan yökylässä, ikää siis 4½kk. Me oltiin Pre Tuska festareilla, Nightwishin keikalla. Oikeesti oli kivaa vaikka väsyttikin. Päästiin myös syömään ravintolaan :attn:.
Koti tuntuu vaan tosi hiljaiselta kun tyttö on poissa ja koiratkin ovat hoidossa :/ . Pakko se on vaan tunnustaa että mä oon tottunut meidänlaiseen ääneen ja vipinään että ihan tyhjässä ja hiljaisessa kodissa en osais sittenkään olla.. Tyttö on kuulemma ollut ihan mallikas hoidossa. On toki itkenytkin mutta myös touhunut ja nukkunut. Vierastanut jonkun verran

Joo, mä unohdin jo mitä piti kommentoida :headwall:

Öitä! :xmas:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Sori pakko palata mies ja sen sukukalleudet asiaan...ukko tuli suihkusta ja esitti taaaas sen pakollisen uloke-esittelytanssinsa. Tällä kertaa vaan keittiön ikkunan edessä sillä seurauksella et nyt naapurinkin mies tietää mun miehen perskarvojen määrän ja piipelin koon,ilme oli kyl hyvä.Ukkoni viel sattu heiluttelemaan samalla alushousuja kädessä :LOL: ,mikähän siinä on et joidenkin miesten täytyy pakonomaisesti suihkun jälkeen tulla esittelemään kalleuksiaan,tyyliin tallella on ei tippunut viemäriin...on meinaan parin kaverin miehel sama tapa :p
Nyt repes! :LOL: :LOL: :LOL:
 
No olittepa saanu hyvät jutut miehistä aikaan. On toi munkin oikeesti melko ihana. Mä itse asiassa epäilen, että se leikkii kotona välillä tyhmempää kuin on, esim. pilaa kerran vuodessa jonkun oman vaatteensa pesukoneessa, ettei tartte taas vähään aikaan pyykätä. Mutta mäkin teen kyllä samaa autojen ja muiden teknisten laiteiden kanssa eli esitän tyhmää, vaikka varmaan pienellä päänvaivalla saisin hommat itekin tehtyä. Niin ja ktää mun mieskulta korjaa työkseen autoja ja on oikeesti hyvä ja arvostettu ammatissaan (ties vaikka korjais teijänkin autot) :LOL: :LOL:

Ja on mussa vähän kontrollifriikin vikaa. Meinaan saada töissäkin hermoromahduksen, jos työpöytä on sotkunen. Niin että en mäkään oo helppo. Meillä ei esim. legoja ja autoja saa laittaa samaan laatikkoon, niin laputhan niissä on oltava, että ukot osaa lajitella.

Ihanaa Hippa että joku muukin on erilainen noiden bodyjen ja sukkisten kanssa. =) :p

Oltiin tänään muksujen kanssa puistossa ja siihen tuli kolme lasta leikkimään. No vanhin niistä (ehkä noin 10 vee tyttö ) tuli kädet ojossa mun luo, kun pidin tota meijän neitiä sylissä ja sano, että ottaa vauvan syliinsä. Ei meinannu ymmärtää, kun sanoin, etten anna. En tiedä, olinko tyly, mutta en mä nyt vaavia muutenkaan tuntemattomille syliin anna.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Meillevauva:
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Ai niin..tuossa lenkillä käytii iltasella, ni tultiin sit siihe tulokseen, että mie oon kotona sinne 2/2011...(merkataanko se 2/11, heh), eli kunnes typsy 3v täyttää. Tosin pistetään välietappi 9/09, et jos tuntuu, ni sillo voisin mennä, mut jos tuntuu, etten todellakaan oo menossa, ni sit oon loppuun asti :whistle: Kun eikös se oo, et jos ilmottaa olevansa sinne 3v asti, ni sit se on kans oltava...?? :wave: :wave: Tietääks kukaan sitä? :wave:
Mutta siis näillä näkymin sinne asti olen...
Sitä hoitovapaatahan voi jatkaa kaks kertaa, eli ekaks vaik 9/09-09/10 ja sit vielä 02/11 jos haluaa vielä jatkaa ihan 3 v. asti.

Ny en ihan ymmärrä tota että hoitovapaata voi jatkaa kaksi kertaa.. Siis voinko mä ilmoittaa töihin tosiaan ennen marraskuuta että palaan esim. maaliskuussa 2010 ja sit ennen tuota ajankohtaa voinkin ilmoittaa että enpäs tulekaan vaan tuun vaik helmikuussa 2011?
Juuri noin =)
 
Kiitos Liinamari illan makeimmista nauruista! :LOL: :LOL: :LOL:

Niin bodyista vielä, että en mä ainakaan koko bodya ala paidalla peittää. Menis hukkaan sekin sikakallis Marimekon omppubody, jonka tyty sai lahjaks... =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja Ciba:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Jos se laittaa sukkiset ja bodyn, niin se laittaa yleensä sukkikset päälle, kun mä käytän niitä aina bodyn alla :LOL:
Siis bodyhan on alusvaate ja housut laitetaan sen päälle :whistle: :p :kieh:
Kyllä meilläkin housut on aina bodyn päällä...en osaa oikein kuvitellakaan että laittais toisinpäin! :D
Näin meilläkin
Mä oon sitten erilainen nuori :LOL:

On meilläkin housut bodyn päällä, mutta jos on sukkahousut, niin ne on bodyn alla :whistle:
Miksi, oi miksi? :headwall: Jos saan ystävälisesti kysyä...onko siis siihen joku hyvä syy?? :D :LOL:
On, sukkikset näyttää mun mielestä hassulta, jos ne on bodyn päällä. Ja meillon yhden hyvät sukkikset joita tykkään käyttää, joten ne on bodyn alla
:LOL: Kätevää, eikö :p Paitsi yleensä kyllä käytän bodya (alla :saint: ) ja housut siihen kaveriksi :)

Muoks vielä, ja myös samasta syystä, kuin muori, sukkikset voi vaihtaa kätevämmin, jos sattuu ylitsevuotoja :)

Ookoo :LOL: :LOL:
Mut kyl me jatketaan niin et body on alla :D
Jatketaan näillä linjoilla :LOL: Mä voin joskus kokeilla sukkiksia bodyn päälle ja ajatella sua :D
 

Yhteistyössä