Et oo ainut! Mä en kaupungissa välttämättä niin paljoa pelkää, mutta ooon aina kesät landella ja siellä pelkään ihan törkeen paljon. Ajattelen suurinpiirtein, että syttyy metsäpalo ja sit ei päästä mihkään ku ollaan saaressa (ku eihän veteen voi ukkosella mennä), ja jotain...Alkuperäinen kirjoittaja Meillevauva:Mä vielä pelkään ukkosta :ashamed:
:ashamed: anteeksi..mä kirjoitin huonosti.. meillä tämä korvatulehdus (lasten tauti ) on minullaAlkuperäinen kirjoittaja Wode:Zuku: Juu, täällä syöty ab-kuuri korvatulehdusta vastaan ja ripuliksi meni.Täytyi kuuri lopettaa välittömästi.Syötiin sitten myöh.pieni 3 pvän kuuri, Zihromaxia, siitä ei tullut mitään ' haittaa '. Muuten lekuri sanoi, että syöttäminen täytyy aina tapahtua pystyasennossa.Myös öisin...joskus ois vaan kiva syöttää maatenkin.Mut semmosta.Huomenna meil olis korvien osalta ns.lopputarkastus.
mulla on nyt kuukauden sisään kolmannet menkat, eli säännöllisyydestä ei tietoakaan, sillon kuukausi sitten oli ekat menkat synnytyksen jälkeen ja ne oli ihan tavalliset, edelliset ja nämä käynnissä olevat on nyt niukemmat ja vuoto on suoraan sanottuna mustaa,eikä osanneet neuvolassakaan auttaa, pitää torstai aamuna soittaa läkärille.Alkuperäinen kirjoittaja härkäneito:onko täällä vielä kellään alkanut menkat synnytyksen jälkeen? onko kuinka säännölliset/runsaat/niukat. Kysynpä vaan.
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:ukkosesta minä rakastan sitä, monesti istunki vaan ikkunan edessä (tiedän että ei pitäis ) ja kuuntelen jyrinää ja ihastelen salamointia. vaikka kerran oonki saanu säikähtää ihan kunnolla ku salama osu ihan viereen (n.15cm päähän ) ku seisoin pihamaalla kattelemassa ukkosta,mut ei se oo menoa haitannu muuten ku nyt tyydyn sisätiloihin
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi79:...ajattelin teille tarjota B) Elikkäs kakka-actionia tältä päivältä, osa 101:
Oltiin vaavin kanssa kirpparilla järjestelemässä mun myyntipöydän kamoja, tyttö istuskeli turvakaukalossaan tyytyväisenä, välillä torkkuikin. Oltiin lähetty silleen pikaisesti käymään, et olin vaan yhen vaipan napannu käsilaukkuun mukaan, en muita hoitokamoja.
No, eiköhän ala kuulumaan hirveä pörinä tytön peräpäästä ja sitä pörinää tuli ja tuli ja tuli... Vähän aikaa se oli ihan tyytyväisenä ja ajattelin, että vasta kotona vaihdetaan, mutta sit alkoi hirveä huuto ja pakko oli lähteä naistenvessaan vaipan vaihtoon (ja siellä ei TIETENKÄÄN ollu mitään hoitotasoa). Kakkaa oli sitten tursunnu lahkeesta ulos lähes koko setti, tytön koko alakroppa ja vaatteet sukkia myöten ja kaukalo samoin oli p****ssa, samoin kohta vessan pöytä, vaikka paperia yritin alle työntää. Siinä sit pesen kiljuvaa vauvaa hanan alla ja koitan käsipyyhkeisiin kuivailla enimpiä. Onneks paita sillä säilyi puhtaana, mut pakko oli jostain kehittää sille alakroppaan vaatetta. No, neuvokkaana strippaan iteltäni t-paidan ja käärin lapsen jalat siihen, itelleni napitan vaan takin tiukasti kiinni. Ja sit kotiin, neiti on tietysti ihan tyytyväinen kun on puhdas ja kuiva, äitiä lähinnä naurattaa Että näin meillä B) .
t. Piipi + kakkalinko, pari päivää vajaa 4kk