Paranemisia myös zukulle! :hug: Korvahommat on persiistä! |O nim. "Yks korvakierrelapsi"
Meillä käy aikasta usein noin kun ollaan liikenteessä. |O Mulla ei tosin ole korttia, joten en autoile yksin tytön kanssa, mutta julkisilla kun liikutaan tai kävellen, niin aikasta usein pitää nostella typykkää vaunuista. Nälkä sillä ei aina yllätä, mut ei vaan halua köllöttää pitkällään. Autossa sen sijaan on AINA nälkä. Minä syöttelen tyttöä pullosta takapenkillä ja mies ajaa, niin hyvin sujuu. Tissimaidolla jos oltais, niin ois joutunu useemmankin (melkein joka automatkalla) pysähtymään syötölle.Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:Kotimatkalla neiti sit päätti pitää kunnon itkukonsertin, eikä rauhoittunut vaikka kuinka lauloin "metrolla mummolaan.." ( se yleensä toimii), No ei auttanut kuin vetää tien sivuun ja hypätä takapenkille istuu ja imettää neitiä. Siellä me sit tien vieressä syötiin ja sade ropisi auton kattoon ja työmatkalaiset kiirehti ohi.
:hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:siis voi että mulla kiehuu niin taas :kieh: |O |O |O
tilittelin näitä tunteitani tonne kerhon puolelle sinne alkoholisti-osioon
|O :kieh: |O :kieh:
siis jos pää vois räjähtää niin se ei olis nyt kovin kaukana,siis minua vitu*taa niiiiin paljo :kieh: :kieh: :kieh:
Pysyviä hampaita on yht. 28: oikeella 7 ylhäällä ja 7 alhaalla, vasemmalla 7 ylhäällä ja 7 alhaalla. Ne ammattilaiset kutsuu niitä nimillä "oikeayläseiska", "vasenalakolmonen" jne. Toivottavasti pipi poistuu pian! :hug: Nyt Buranaa ja jädeä nassuun. *muoks* En oo ammattilainen, mut mutsi on.Alkuperäinen kirjoittaja Meillevauva:Nonni, hampilääkärissä käyty. Veti loputkin hampaasta pois, oli kuulemma "aivan toivoton tapaus". Ja kysyin että onko se mahdollisesti sit viisaudenhammas kun noin heppoisesti lähti. Vastaus oli että "seiska". Meinasin sanoa että "ei ku kolkytyks mä oon.." Mikä vitun seiska??! Että jos joku täällä on hammasammattilainen niin kertokaa.. |O
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Tissimaidolla jos oltais, niin ois joutunu useemmankin (melkein joka automatkalla) pysähtymään syötölle.
Mä suunnittelin, että näin se varmaan pitää tehdä, jos muuten ei rauhotu kuin tissiin Meillä siis edessä myös 600km suuntaansa.... *muoks* onkin vaan reilut 500kmAlkuperäinen kirjoittaja äippäHki:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Tissimaidolla jos oltais, niin ois joutunu useemmankin (melkein joka automatkalla) pysähtymään syötölle.
No, tissimaidolla kun ollaan, niin paras kerta oli kun tultiin 600 kilsaa pohjoisesta autolla kotiin ja matka meni todella hyvin. Kunnes neitonen heräsi Järvenpään kohdalla ja kauhea nälkähuuto. Kotiin siis enää hetken matkaa eikä mitään mieltä enää pysähtyä siinä vaiheessa. Ei kun takapenkillä siirryin keskipaikalle ja otin turvavyöstä olkahihnan pois, tissi esille ja sit vaan "roikkumaan" todella ergonomiseen asentoon turvakaukalon päälle ja neiti tyytyväisenä imuttelemaan tissiä!! Mies katseli peilin kautta ja totesi, että onneksi autossa tummat takalasit. Kotipihaan päästiin, neiti hymyssä suin ja minä selkä ja jalat puutuneina kökötyksestä, tosi tyytyväisenä koska vauvakin. Mut hauskaa oli! Hätä keinot keksii!!!
minä en o tuosta kuullukkaa, oliskohan meidänki kallella johtunu tuosta se vihreä väri, ku soseitten alotettua se loppu..nyt kyllä meinaa tulla huonoa omaatuntoa että onko poika ollu nälässä.. :ashamed: tosin kalle on aina menny yläkäyrillä painon ja kaiken muunki suhteen..Alkuperäinen kirjoittaja Kranttu:Vihreästä kakasta: Poju on rintalapsi ja heräilyn takia on useampaan kertaan mietitty riittääkö maito. Neuvolassa meille sanottiin, että kannattaa seurata, onko kakka vihreää. Se voi kuulemma olla allergian lisäksi merkki myös ravinnon puutteesta. Tiiä sit, meillä tuota ei ole ollut ja painoakin jo 7,5 kiloa.
niin no lisäilen vielä että ku minä olin täällä ihan täpinöissäni niin esikoinen itki ja huusi ku hullu, se vaan koko ajan jankkasi että äiti salama hajottaa ikkunat ja sitten se salama tulee tappamaan meidät eikä millään uskonu ku sanoin että meillä ei ole mitään hätää, sitten se suuttu mulle ku se luuli että ku minä tykkään niin paljo ukkosesta niin sen takia se ukkonen ei mene poisAlkuperäinen kirjoittaja piipero86:siis en oo vuosiin kokenu tommosta mitä äsken oli, ukkonen jyskäsi ihan tossa päällä, sähkötki meni poikki, mut palautu kuitenki aika äkkiä, onneksi kerkesin just lämmittää kallen iltamaidon+vellin ja kerkesin kylvettää niin ei tarvinnu kynttilän valossa ruveta ähräämään, voi vitsi sitä adrenaliinin määrää, nyt on kyllä niin pirteä olo että ei oo ollu päiviin, siis WAU!
Voin vaan kuvitella.Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Tissimaidolla jos oltais, niin ois joutunu useemmankin (melkein joka automatkalla) pysähtymään syötölle.
No, tissimaidolla kun ollaan, niin paras kerta oli kun tultiin 600 kilsaa pohjoisesta autolla kotiin ja matka meni todella hyvin. Kunnes neitonen heräsi Järvenpään kohdalla ja kauhea nälkähuuto. Kotiin siis enää hetken matkaa eikä mitään mieltä enää pysähtyä siinä vaiheessa. Ei kun takapenkillä siirryin keskipaikalle ja otin turvavyöstä olkahihnan pois, tissi esille ja sit vaan "roikkumaan" todella ergonomiseen asentoon turvakaukalon päälle ja neiti tyytyväisenä imuttelemaan tissiä!! Mies katseli peilin kautta ja totesi, että onneksi autossa tummat takalasit. Kotipihaan päästiin, neiti hymyssä suin ja minä selkä ja jalat puutuneina kökötyksestä, tosin tyytyväisenä koska vauvakin. Mut hauskaa oli! Hätä keinot keksii!!!
ihanaa ihanaa ihanaa =) onneksi kaikki meni hyvin :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Jepsu:Tervetuloa uusille minunkin puolestani!
Ollaan palattu sairaalasta ennen neljää mutta pihatyöt veivät mukanaan. Matias sai hyviä uutisia. Ei kasvaimia, vuotoja, vesipäätä eli sama tulos kuin ultrassakin. mä sanoin lääkärille että kyllä iso kivi tipahti sydämeltä. :heart:
Matias oli todella nätisti koko reissun ja hänellä oli sellainen parin tunnin nukutus. kyllä toinen oli niin reppana :/
nyt lapset nukkuu niin meen isin kainaloon tuonne sohvalle. palaan asiaan huomenissa tai kun kerkeen. oon ihan pihalla muiden kuulumisista, joten anteeksi kun en kommentoi mitään
:ashamed:
toivottavasti ymmärrätte! :snotty:
Jepsu