Kasvissosetta menee max 2 teelusikkaa Mut hedelmäsosetta menee koko purkki kerran päivässä.Alkuperäinen kirjoittaja Anno:kuinka paljon teillä syödään kiinteitä kerrallaa?
Puuroa syötiin tänään ja eilen n. 1dl/krt
Kasvissosetta menee max 2 teelusikkaa Mut hedelmäsosetta menee koko purkki kerran päivässä.Alkuperäinen kirjoittaja Anno:kuinka paljon teillä syödään kiinteitä kerrallaa?
meillä meni semmonen viikko ennen ku kalle tuon potun hyväksy, eli siis nyt kaksi päivää saatu sitä jo mahaanki asti tosi hyvin, mut ei se näytä kyllä mitään herkkua olevan, kalleki hermostuu välillä sen soseen syömiseen, mut toisaalta tuntuu että oisko se siitä ku se on nyt uus juttu sille että se vaan haluais sen pullon siihen eikä haluais maiskutella mitään soseita meki nyt pari päivää maisteltu peruna-porkkanaa (kaupan) mut ei oo sillekkää vielä hyväksyntää tullu hiljaa hyvä tulee..pitää tässä kunhan saa aikaseksi niin tehnä ite tuo peruna-porkkanasose niin josko se äidin tekemä olis parempaaAlkuperäinen kirjoittaja Hissukka:Kiitos vielä kaikille tsempittäjille! =) :hug:
Piipero kyselit eilen (semmoinen 10 sivua sitten ) että ollaanko maisteltu muuta kuin perunaa... eipä juuri, nyt on vähän porkkanaa ollut seassa. Luumua annoin muutamana päivänä ja ilmeisesti ainakin osa mahakivuista johtui siitä, ei tainnut sopia pojan mahalle. :/ Perunan suhteen ongelma on se, ettei tahtoisi kelvata. Poika pärskii sen irvistysten kanssa ympäri keittiötä eikä niele juuri yhtään, lopulta tulee itku ja ei sitä väkisinkään viitsisi. Mutta kun selvästi on nälkä, eikä pullo kelpaa ja oma maito ei tunnu nälkää pitävän enää loitolla... ajattelin että koitan seuraavaksi antaa kaupan purkista jos maistuisi paremmin kuin omatekemä. Sitten en enää tiedä mitä teen jos sekään ei kelpaa, pidänkö tauon kokonaan soseista ja imetän ja imetän ja imetän, vai kokeilenko hedelmäsoseilla.
no perunaa menee nyt kaksi jääkuutiota päivässä, en nyt osaa muuksi mitaksi sitä muuttaa. marjasosetta otettiin ekaa kertaa vasta eilen muutama lusikka, tänään sitä meni semmonen 1/3 purkki..Alkuperäinen kirjoittaja Anno:kuinka paljon teillä syödään kiinteitä kerrallaa?
Niin :snotty: Mut onhan se kiva kun pääsee huomioimaan noita isoja ihan eri tavalla =) Ei muuten olla kerrottu viel niille, et lähetäänki jo aamustaAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Jahvetti voi, ihan järkky ikävä tulis mullekin jos jättäis tytyn kahdeksi päiväksi hoitoon. :|
Tuskimpa kaikki, aika moni taitaa olla sinne 6kk asti. Ihan oman mieltymyksen mukaanhan niitä voi alotella meillä alotettiin reilun 3-kuisena =)Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Nyt oon ihan pihalla.... maisteleeko jo kaikkien vauvelit kiinteitä ? Meil mennään vain tissimaidolla ja neuvolatätsy sano et puolen vuoden paikkeil kiinteitä vasta,ku poika kasvaa enemmän kuin hyvin
Sulla on muuten piiperosamanikäset muksut kun mulla, mutta mulla ikää 12 vuotta enemmän.Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:niin tai sais 5 vuoden päästä ekan lapsen,vähä provoilen täällä.. mä olin nimittäin 15 ku esikoisen sainAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Hei, miun esikko on 10v....että se niinku 5 vuoden päästä jo löytäs loppuelämänsä kumppanin... |O |O Ehei...
vitsi miten kiva ylläri tulee pojilleAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Niin :snotty: Mut onhan se kiva kun pääsee huomioimaan noita isoja ihan eri tavalla =) Ei muuten olla kerrottu viel niille, et lähetäänki jo aamustaAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Jahvetti voi, ihan järkky ikävä tulis mullekin jos jättäis tytyn kahdeksi päiväksi hoitoon. :|
Ei nyt ainakaan vielä tehdä jos tuo gaviscon auttaa, sit jos oireilu alkaa uudelleen niin mennään suoraan yksityiselle niin saavat sitten laittaa sieltä eteenpäin lastenpolille tarkempiin tutkimuksiin. Toivottavasti ei tarvitse, tänäänkin oli tytyllä hyvä päivä ja kunnon oksennukset ja ruuan seilaaminen kurkussa pysyi poissa, pulauttelee kyllä, mut se nyt pientä kun vertaa mitä oli. :x Ei tuo pahemmin oloaan kiukunnut aiemmin vaikka näki että joku vaivaa, mut nyt on ihan outoa kun tyty nauraa! :heart: Kyllähän neiti kovasti on aina hymyillyt, mut naurua ei ole ennen gavisconin aloitusta juurikaan irronnut enkä ihmettele!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:hilunen tehäänkö teille se ph-mittaus?? :wave: Luin vaan silmäillen nuo jutut tuolla aiemmin :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Sulla on muuten piiperosamanikäset muksut kun mulla, mutta mulla ikää 12 vuotta enemmän.Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:niin tai sais 5 vuoden päästä ekan lapsen,vähä provoilen täällä.. mä olin nimittäin 15 ku esikoisen sainAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Hei, miun esikko on 10v....että se niinku 5 vuoden päästä jo löytäs loppuelämänsä kumppanin... |O |O Ehei...
Tissimaidolla mennään siis mekin ja toivon mukaan vielä jonkun aikaa kun tyty kasvaa hienosti näillä eväillä vaikka ulos on tavaraa kiitettävästi työntänytkin. Joten jos ei tarvetta, niin ei kiirettä, itse en kyllä yhtään odota soseruljanssia. :/Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Tuskimpa kaikki, aika moni taitaa olla sinne 6kk asti. Ihan oman mieltymyksen mukaanhan niitä voi alotella meillä alotettiin reilun 3-kuisena =)Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Nyt oon ihan pihalla.... maisteleeko jo kaikkien vauvelit kiinteitä ? Meil mennään vain tissimaidolla ja neuvolatätsy sano et puolen vuoden paikkeil kiinteitä vasta,ku poika kasvaa enemmän kuin hyvin
Sama on mullekin ohjeistettu että ensin "oikeat ruuat" ja sitten hedelmät ja marjat, kun muuten ei kelpaa... mutta kaipa se on niillä alettava harjoittelemaan jos ei muu onnistu. :/ Meillä on perunaa syöty nyt parisen viikkoa eikä juuri ole edistystä tapahtunut, nyt jo porkkanaa seassa muttei se paljon auttanut sekään.Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Meilläkin meni muuten hetki ennen ku se peruna hyväksyttiin.. Sitä taidettiin syödä pari viikkoa (ei nyt ihan joka päivä) ennen kun se alko uppoomaan. Perunaporkkana on menny hyvin alas. Mä veikkaan että siinä vaikuttaa se että se vois olla makeempaa.. Meillä on varoteltu tosta ettei noita hedelmä- ja marjasoseita sais antaa alkuun pelkästään kun siinä voi olla vaara että sitte ne ruokasat ei uppoo ollenkaa Tiedä sitte onko siinä perää mutta ite ainaki persona makeelle aattelin että en mä nyt semmosten jälkee uhrais aikaa kukkakaalille enää
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:siis miten tuo kello on taas noin paljo minä luulin että se on kohta jotain 11..