Ihan selaten ja huonolla luvulla kahlasin viestejä läpi, jotain jäi mieleen, joten muutamat kommentit pystyy muistin varassa heittämään!
Jepsulle ensinnäki
!!! Mahtavaa että hyviä uutisia, pääsee nyt rauhassa vaikka juhannuksen viettoon kun ei tarvi tuosta enää huolehtia. Hieno homma!! =)
Yhteisistä vuosista En muista oonko jo vastannu tähän, mutta me ollaan oltu yhdessä nyt... öö.. no siis syksyllä tulee 7 vuotta siitä ku on alettu seurustelemaan, ja 4-vuotis hääpäivää vietetään nyt heinäkuussa. Yhdessä on asuttu ja kihloissakin oltu lähes alusta alkaen, kun muutettiin yhteen niin pian tapaamisen jälkeen ja siitä ei taas menny enää kauan kihloihin menoon.
Hiusten lähtö Ei onneksi oo lähteny, ei lähteny esikoisen aikaankaan eikä oo lähteny nytkään, toivottavasti ei alakaan moinen vaiva enää! :/ No tänään lähtee sit kyllä latvoista, kun pääsen parturiin!! =)
Mua huolettaa painon lasku. Painoin ennen raskautta 54kg, ja siihen pääsin melko nopeasti synnytyksen jälkeen. Nyt oon muutaman kerran hiljattain punninnu, ja vaatteet päällä siis, ni vaaka näyttää 53 kg!! Mikä mua oikein laihduttaa? Karkkiakin syön päivittäin, joskaan en kyllä pysty nykysin kauheen suuria määriä ku tulee huono olo... ja syön kyllä aika terveellisesti, ja pieni oon ollu koko ikäni, mutta viimeisimmät vuodet silti ihan "hyvävointisen" näköinen, ja siksi moinen painonlasku nyt "yhtäkkiä" lähinnä hirvittää! Ja ärsyttääkin, kun ihoa ois ympärillä semmoselle pari-kolme numeroa suuremmalle Ipulle, mutta sisustaa on nyt sit vaan tämän mini-ihmisen verran. Tekis mieli että joku ravitsemusterapeutti tms. kattois ruokavaliota vähän aikaa että syönkö tarpeeksi ja tarpeeksi monipuolisesti jne. Huoh... Useammin sitä kuulee tässä elämänvaiheessa tuskailtavan liikakilojen kanssa, minä tuskailen liian vähäisten kilojen kanssa!! :kieh: :'(
Kiinteät Meillä Ansku syö nyt kaksi jääpalakuutiollista peruna-porkkanaa, ja tänään on aika ottaa mukaan uusi maku, joka on kukkakaali, sen tuonne justiinsa soseeksi teinkin. Siispä tämän päivän annos on kolmen jääpalakuutiollisen verran (oisko yks jääpalakuutio ehkä 1 rkl?) kun niin hyvin on muutaman päivän ajan jo tuo kaksi kuutiollista mennyt. Sen näköisesti, että enempiki söis, joten siks aattelin lisätä tänään määrää. Saas nähdä mitä tuumaa kukkakaalista tänään. Maistatan varmaan ensin siltään sitä, ja sit sotken sinne peruna-porkkanan sekaan loput, jos ei paljailtaan näytä tykkäävän.
Hedelmiä ja marjoja mekin otetaan kuvaan mukaan sitten, kun on nämä "oikeat ruoat" ajettu sisään. Hedelmä- ja marjasoseet ostan sit kaupasta, niitä en osaa enkä jaksa alkaa itse tekemään, paitsi banaania voi tietysti möössätä itekin =) Ja pehmoisesta päärynästä saa lusikalla kans koverrettua kerta-annoksen.
Tsemppiä kaikille joilla kiinteät tökkii, kyllä ne siitä lähtee sujumaan, kun ihan pikkiriikkisinä lusikan kärjellisinä aloittaa ja maitoa (tissiä/pulloa) päälle, että vauva yhdistää oudon toimituksen ruokailuun! =)
Mulle sit määrättiin lääkkeet tähän bluesiin eilen... Toisaalta olo on helpottunut, tiedän että elämä alkaa taas kohta maistua vähän paremmin, mutta toisaalta pettymys on suuri. Taasko?! Osaanko minä piru vie olla ikinä enää onnellinen ja iloinen oma itseni ilman lääkkeitä?!
:'( Ja siksikin hirvittää, että lääkevalmiste on eri kuin mitä aiemmin olen syönyt, siis imetyksen takia. Jos tuleekin jotain oireita... No, ehkä ne kestää kun tietää mitä hyvää lääkkeestä ajan kuluessa seuraa.
Tässä kai tärkeimmät... jos yrittäis kohta suoriutua pihalle, ja siellä apteekissakin pitäis käydä..
Eikäkö hei!! Paras uutinen jäi kertomatta! Kävin toissapäivänä ja eilen silmälasi-kaupoilla! Eyen-liikkeestä silmälasit hintaan 125e ja kahdet aurinkolasit omilla voimakkuuksilla hintaan 69e. Eipä päätä huimaa!! =) Ja lisäksi näkö ei ollut huonontunut, eli voin halutessani käyttää vielä entisiäkin lasejani, jos vaikka johonkin.. tyyliin marjamehtään lähen!
Tai lasten kanssa isommin rymytessä, eli siis jossain missä on vaara että laseille voi käydä jotain, ni semmoseen tarkoitukseen voi sitte uhrata nämä vanhat. Ei malttais oottaa että saan ne uudet ihanuudet, pari-kolme viikkoa menee! Iih, jännää! =)