***HELMET 2008*** Kesäviikko 25

Hip hei,
Meilläkin on ollu muutama ihan loisto kirppislöytö..retromekkoo ja vilttiä ja sen semmosta..oispas tuo ihana juu alemyynteihin päästä, jos kerrankin ostas itteleen jotain, on meinaan tovi että ois raaskinu ittelle jotain ostaa...uuet lasitkin ois pop :whistle:
 
Kukas niistä edukkaista laseista oli kirjoitellu??? (ei jaksa selata taaksepäin :ashamed: )
Niin oliko niihin voimakkuus jotenkin rajattu? Mulla ku on ihan riittävästi tuota miinusta nuissa linsseissä :ashamed:
 
ieva kiitti vaan kun laitoit ton linkin |O Edellinen tilaus ei oo ees tullu ja piti uus tehdä (siis eri liike) taitaa mies tykätä musta kun kotiin tulee :whistle: Se ottaa kohta koneen töihin mukaan B)

Pitäis lähtee koiran kans lenkille mut eihän tonne voi mennä kun vettä sataa kaatamalla, mähän oon sokerista ;) Että oisko vapaahehtosia hakee ton dogin ulos... :whistle: Pitää varmaa hommata dogsitteri jonka kutsun paikalle huonolla ilmalla :D
 
Pikainen piipahdus täällä vielä! Oon pakkaillut ja siivoillut koko päivän. Ja kävin kaupoilla ostelemassa kaikkea tarpeellista reissuun. Alennuksia näytti olevan jo aika hyvin :D Mukaan tarttui itselle uudet lenkkarit ja käsilaukku sekä pojalle yksi body =) Ja ihan vaan kiireellä viipelsin kaupoissa, kun piti tarpeelliset tavarat ja ruoat haalia :whistle:

Vanamolle :hug: Kävin lukasee kerhon puolella :hug:

Paranemisia sairasteleville ja HAUSKAA JUHANNUSTA KAIKILLE :flower: :flower: :D Me siis lähdetään ajelemaan kohti Kuopion liepeitä ens yönä, kun poju heräilee syömään =)
 
sain onneksi pienet torkut äsken otettua niin kohensi vähä mieltä ku tuntu taas että seinät kaatuu päälle..

kyselenpäs teiltä mielipidettä tällaseen ku meillä on elokuun lopussa miehen parhaan kaverin häät ja eihän minulla sinne vielä asua ole ja haluaisin kerranki olla nättinä ku aina sitä tyytyy siihen mitä kapista löytyy ja nyt olen jotain kivaa mekkoa etsiskelly niin oliskohan tämmönen passeli,vai meneeköhän tuo jotenki "liian" juhlavaksi..
http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=73093917
ei olis hinnallakaan pilattu ku voisin kuvitella tolle tuplaten hintaa ku mitä tuolla nyt on..tuon firman sivulla näytti olevan vaikka mitä ihanuuksia mut tuo miellytti meikäläisen silmää ehkä eniten.. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja babygirl:
Kukas niistä edukkaista laseista oli kirjoitellu??? (ei jaksa selata taaksepäin :ashamed: )
Niin oliko niihin voimakkuus jotenkin rajattu? Mulla ku on ihan riittävästi tuota miinusta nuissa linsseissä :ashamed:
Ei ainakaan sanottu mitään mulle siitä. Mulla näkö on -4 ja toisessa -3,5 ja ne ainakin sai vielä tuolla 125e hinnalla.
 
Hellurei!

Täällä on vietetty tehokasta päivää maalailemalla ja pistämällä eilisen Ikean keikan satoa paikalle. Ihanaa touhuilla kun mies on lomalla :) Poika on ollu tänää kovin itkuinen ja äsken kurkkasin suuhun niin ylhäällä on pieni valkoinen pilkku. Ei vielä sormeen tunnu piikki mutta eiköhän tuolta hammas ole tulossa B)

Juhannuksesta on ollu puhetta. Me lähdetään perjantaina reissuun tapaamaan pojan pienen pientä serkkupoikaa jota ei vielä olla nähty. Ihan vauvojen ehdolla mennää siis tää juhannus sen suuremmin juhlimatta. Mitä nyt noi miehet vähä puhui tossa viettävänsä parit varpajaiset samaan aikaan :D Lauantaina lähdetään sitten ekaa kertaa pojan kanssa laivalle. Mennää ihan vaan päivän risteilylle.

Babygirl Hassu sattuma... Mäkin oon siellä samaisessa kyläpahasessa asunu vuosikaudet. olin jopa töissäkin siellä ennen äitiyslomalle jäämistä :D Sieltä mä tietäisin minne veisin pesuun petarin =) Huomasin muuten että mehän ollaa samaan aikaan oltu TAYSissa :D Hienoa että teillä on oksutauti selätetty, se ei onneks kauaa kestäny :)

Nii ja siitä lottopotkarista mä niin oisin halunnu semmosen ja meillä oliki sunnuntailapsi mutta vähä liian aikaseen syntyny :snotty:

Nyt takas touhuileen :) palailen illemmalla kun on touhut lakanneet ja poika sängyssä :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Likalla oli hauskaa katsoa kun äiti kiroilee perunoille, kummelin tapaan, jos joku muistaa Härkönen & Vilenius, kun ne repii kravattia kaksin käsin kaulastaan ja paitaa päältään kun tulee liikaa töitä kerralla. Meininki oli sama, ilman kravattia. Lupasin kyllä sellaisenkin laittaa jos tarve vaatii niin pääsee kohtaus oikeuksiinsa. :kieh: |O

:LOL: :LOL: No sä oot sitten kilahtanut ihan kunnolla jos on Härkönen&Vilenius-meininkiä ollut! :D
Hermot meni joo!
:LOL: :LOL:

 
Ja kiitos tuesta helmi äidit! :flower: :flower: Mietin tota mein isän juttua ja sen kenkähän siinä puristikin ja kyllä mä sen arvasin jo het kun sisään tuli mut oli vaan niin idioottimaisesti tehty ettei ymmärrys ihan riitä enää. Vaikka kai pitäis. Noh, mulla on kaikki jo ihan ok. Mut isällä varmasti huono olo vielä. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Krantulle ja muille masistelijoille :hug: Mulla ei oo nyt vähiin aikoihin sinistelly, aiemmin aika paljonkin. :/ Peesaan teitä nuissa äitimyyttijutuissa.

Aloitettiinkin sitten kokeneempien suosituksesta Almiron Pepti -korvike tänään. Hyvin on mennyt alas, viime satsi jo ilman NANia. Kivan hintaista vaan tuo, 46e/pönttö. :eek:

Nyt mua huhuillaan, tytsy heräilee päiksyiltä. :heart:
Meillä menee kans, on alusta asti menny, peptijunior. Kalliiks käy. :D Onneks KELA korvaa 40%, ni saadaan loput lääkkeet+sairaalamaksut maksettua. :eek: :D :D
 
mulla meinaa vissiin pikkusen tuo aivotoiminta tökkiä tänään..olin laittamassa astianpesukonetta päälle ja rupesin ottamaan kaapista pesuainetta ja siellä kaapissa on kaikkea muutakin uuninpuhdistusaine,pesusieniä,kumihanskoja ja paljon muita pesuaineita, hoksasin onneksi ennen ku kerkesin laittaa pesuaineluukkua kiinni että olin työntämässä sinne kumihanskaa pesuaineen sijasta... :ashamed: :whistle: :LOL:
 
Piipero, sanoin miehelle tosta linkistä, että täältä saa tilattua tutteja omilla painatuksilla, niin se heitti heti, että tilataan tekstillä "vanhempani ovat nettiaddikteja" :LOL: :LOL:

Oltiin neuvolassa ja sitten kävi vieraita ja kun ne lähti ja syöpöteltiin, niin koneillahan me ollaan :LOL:

4kk mitat oli
7650g
64cm
42,7cm


Kaikki OK ja poitsun jäntevyys sitä tätiä aina ihmetyttää, mut minkäs sille voi, kun on niin jäntevät ja lihaksikkaat vanhemmat :LOL: :D

Kiinteiden kans ei vieläkään kiirus, mutta sitä bataattia me ollaan jo annettu joitain kertoja maisteltavaks ja nyt myös kukkakaalia (se ei ollu ollenkaan niin hyvää, kun bataatti :x )

Hexodus ja poitsu (tänään ikää päivää vajaa 4kk) :heart:
 
piipero :LOL: tosin samaa havaittavissa täälläkin. Eilen kun laitoin pojalle puhtaan yökin ni kattelin siinä kun sylissä söi että toinen jalka (siis se missä varpaat on...) näyttää vähän hassulle. No, unohdin koko asian. Tänään kun laitoin yökkiä päälle ni jotenkin siinä koskin siihen jalkaosaan et siel on jotain, no sukkahan sieltä löyty! Toinen oli kyllä tyytyväisenä nukkunu vaikka sukka olikin vallottanut jalan paikan :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
mulla meinaa vissiin pikkusen tuo aivotoiminta tökkiä tänään..olin laittamassa astianpesukonetta päälle ja rupesin ottamaan kaapista pesuainetta ja siellä kaapissa on kaikkea muutakin uuninpuhdistusaine,pesusieniä,kumihanskoja ja paljon muita pesuaineita, hoksasin onneksi ennen ku kerkesin laittaa pesuaineluukkua kiinni että olin työntämässä sinne kumihanskaa pesuaineen sijasta... :ashamed: :whistle: :LOL:
Arvaas mitä mä puuhasin äsken??? Menin ulos viemään roskia ja siinä katselin naapurin kauniita pioneja ja yritin laittaa niitä roskia roskikseen, kunnes tajusin, että yritän tunkea sitä pussia meidän postilaatikkoon!!! :LOL: :LOL: :LOL:

Vois hyvät yöunet tehdä terää..onhan tässä jo 4kk valvottu siten, että pisin unipätkä on ollut 3h. Meidän rakas siis tänään tasan 4kk. :heart:

 
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
mulla meinaa vissiin pikkusen tuo aivotoiminta tökkiä tänään..olin laittamassa astianpesukonetta päälle ja rupesin ottamaan kaapista pesuainetta ja siellä kaapissa on kaikkea muutakin uuninpuhdistusaine,pesusieniä,kumihanskoja ja paljon muita pesuaineita, hoksasin onneksi ennen ku kerkesin laittaa pesuaineluukkua kiinni että olin työntämässä sinne kumihanskaa pesuaineen sijasta... :ashamed: :whistle: :LOL:
Arvaas mitä mä puuhasin äsken??? Menin ulos viemään roskia ja siinä katselin naapurin kauniita pioneja ja yritin laittaa niitä roskia roskikseen, kunnes tajusin, että yritän tunkea sitä pussia meidän postilaatikkoon!!! :LOL: :LOL: :LOL:
nyt meikä repesi täysin :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hexodus:
Piipero, sanoin miehelle tosta linkistä, että täältä saa tilattua tutteja omilla painatuksilla, niin se heitti heti, että tilataan tekstillä "vanhempani ovat nettiaddikteja" :LOL: :LOL:
joo no meille vois tilata sellasia "äitini on nettiaddikti" ja toiset vois olla että "isäni on työnarkomaani" :LOL:
 
Me taas tänään oltu menossa...Carusellissa kahvittelmassa entisen työkaverin ja hänen 6kk pojan kanssa. Ulos ei päästy..oltiin lähdössä kävelylle, niin vettä tuli kuin saavista. :eek: Se siitä sitten. Nyt upea ilta-aurinko paistaa. Käytiin Alepassa kantorepun kanssa hakee vähän iltapala juttuja ja tehtiin iltapalaa ennen kuin mies palasi työmatkalta. Pieni istuskeli sitterissä ja naureli kun esittelin kurkkuja ja tomaatteja hänelle. :D

Vanamolle :hug: :hug:

Ievan pienelle aloitettu se allergiaruoka...jospas homma toimii ja iho paranee. :heart:

Mikä on lottopotkari?? :headwall:

Onkos kukaan aloitellut kiinteitä maissilla?? Se kun kuulema tosi vähän allergisoiva...

Meillä huomenna 4kk neuvola..kiva nähdä mitä siellä sanotaan ja kehoitetaanko jo aloittelee soseita. Mun teksi kyllä jo mieli antaa niitä "maistelulusikankärjellisiä". Pikkuinen nimnittäin katselee jo tosi kiinnostuneena aina kun syödään. Hänkin haluaa jo maistella. :p En vaan osaa päättää mitä ostaisin ekaksi soseeksi. :eek: On minullakin ongelmat!!! :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:
ieva80, meilläkin lotto-potkari, saatiin ihan veikkauksen kautta.
Hieno on, meidän oma lottopotti :heart:
Se on ihan sikahieno! B) Niitä ei saa ostettua mistään muualta kuin näiltä sunnuntaivoittajilta. Joku hassu myi jo omansa käyttämättömänä. :eek: Maksoin kyllä itteni kipeeks siitä, mutta... :snotty: :xmas:
 

Yhteistyössä