***HELMET 2008*** Kesäviikko 25

Alkuperäinen kirjoittaja babygirl:
piipero86 ja äippäHki: toisinaan sitä tosiaan saa itsensä "kiinni" tekemästä jotain AIVAN älytöntä. Mäkin olen laittanut mm. tiskirätin jääkaappiin ja etsinyt sitä sit kissojen ja koirien kanssa, mutta mun "paras" juttu lienee esikoisen ajoilta...
Syötin pojan aina yöllä istuvassa asennossa ja useinmiten sängynlaidalla istuen. No kerran sitten istuskelin siinä kädet sillai ku vauvaa syöttäessä on ja mies kysyi hieman huvittuneena, et mitä sä oikein teet? Väsyneenä ja erittäin tuohtuneena hänen kysymyksestään vastasin et; no hö, etkö sä muka näe!!! Syötän tätä poikaa!! (puusilmä )
Mies alkoi nauraa vaan enemmän ja sanoi et poika muuten nukkuu tuolla omassa sängysään. HÄ? Oho, katos niin taitaa nukkua :ashamed: :ashamed: :LOL: :LOL:
:LOL: :LOL: :LOL:

Tää oli kyllä paras. Vois onnistua multakin. Mun äitiysdementiat on ollu vielä sitä tasoa, että etin metrosta nappia, jolla sen saa pysähtymään seuraavalla pysäkillä.

Meidän neiti on tiistaiaamun lapsonen.
 
Tosta rannejutskasta, meillä äitiltä just leikattiin se rannekanavan ahtauma ja ei hyvä ei hyvä...siis kipu jäljellä mutta puutuminen poissa..toki sillä on muutakin häikkää käsissä, mutta kurja vaiva siis joka tapauksessa :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Siis miten lotto liittyy sunnuntaihin?? Mä en kans oikeen hiffaa?
no en tiedä onko tuossa tuolla lotolla ja sunnuntailla oikein mitään yhteyttä paitsi että vähä aikaa sitten lotto arvottiin kyllä sunnuntaina useamman viikon ajan, onhan ne voinu vaan veikkauksella päättää että sunnuntai lapset on oikeutettuja siihen potkariin..
 
Meillä tuo ukko ropaa tossa vieressä radio-ohjattavaa venettään. Meillä on kuulemma ongelma, jos se lähtee täällä sisällä käyntiin. On siis bensakäyttönen vehje. (ilmoitin kyllä, että ongelma on kyllä ihan ukon oma)
No nyt tajus raahata sen pihalle. Naapurit on varmaan innoissaan.... :p :/

Meidän neiti on muuten alkanu pärisyttelee ihan innoissaan. :p
 
Kiitti lottopotkariselvityksestä! :D Nyt taas kartalla minäkin. :wave:

Synttärigaluppia maanantain lapsonen meillä. :heart:

Toi babygirlin imetyssessio on kyllä yliveto!!!!
:LOL: :LOL: :LOL:

rannekipu..minua vaivasi se kovasti raskausaikana, silloin kun oli turvotusta. Oli todella kipeät ranteet ja kädet puutui ihan tunnottomiksi. Yöllä kun heräsi juomaan niin piti hetki odotella, ennenkuin vesilasi pysyi kädessä. :( Se ei helpottanut heti synnytyksen jälkeen, vaan meni varmaan pari kuukautta ennenkuin se lähti kokonaan pois.
 
Kiitokset Anno, Vanamo ja nipsuli vastauksista tohon rannejutskaan :flower:

Joo, ei ole kiva vaiva, ei... mä luinkin silloin kun se alkoi tosta pahimmassa tapauksessa leikkaushoidosta ja ei kuulosta yhtään hyvältä se vaihtoehto :|

Miten Anno sulla ne kortisonit annettiin? Tai siis saitko ihan terkkarin kautta vai kävitkö yksityisellä? Meidän neukkutädille kun olen valittanut asiasta, hän tuumailee vaan, että niistä rannetuista on usein apua, mutta ei ole puhunut kortisonista mitään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
rannekipu..minua vaivasi se kovasti raskausaikana, silloin kun oli turvotusta. Oli todella kipeät ranteet ja kädet puutui ihan tunnottomiksi. Yöllä kun heräsi juomaan niin piti hetki odotella, ennenkuin vesilasi pysyi kädessä. :( Se ei helpottanut heti synnytyksen jälkeen, vaan meni varmaan pari kuukautta ennenkuin se lähti kokonaan pois.
Oi, kun meniskin itsestään ohi!!!
 
Ihania noi hauskat kommellukset :LOL:

Mä en (tunnusta..? muistaakseni...? tietääkseni...? :D ) ole vielä se kummempia sähläillyt, mutta lähellä on ollut monta kertaa....

Tosin oon tainnu olla liian kauan kotona, kun syötettiin poitsulle ekat bataattimaistiaiset ja hän sitten tavoistaan poiketen panttasi kakkaa pari päivää. Kun kakka tuli, olin vaippaa vaihtamassa ja mies oli kotosalla. Huutelin hänet katsomaan, että "tuu kattoo miten ihana kakka!!!" :LOL: Vaipassa oli pari kiinteetä palleroa, eikä peppu yhtään likanen :D
Nauroinkin miehelle, et hyvä että olit kotona - ei tarvinnu ottaa kuvaa ja lähettää sitä hälle :saint:
Olis varmaan ollu kiva ylläri työpäivän ratoks tollanen viesti kotoota :whistle:
 
hexodus neuvolalääkäri lohdutteli silloin, että hyvin usein se menee ohi itsekseen, mutta voi kestää aikansa. Toivotaan että niin käy sinullakin!! =)

Onkos kenelläkään tietoa/ kokemusta vauvan passin hankkimisesta? Lähinnä se kuvan ottaminen..kuin se tapahtuu???? :whistle: Ja pitääkö hakemukseen liittää jotain todistusta, että kyseessä oma vauva -tyyliin?? :/
 
Heippa kaikki :)!

Mä oon kanssa kuolannut niin paljon niitä lottopotkareita, kattelin Huuto.netissäkin niitä (varmaan samoja, mitä ieva..).Aion ne jostain vielä hankkia!!Mä oon ihan heikkona kaikkeen retroon, varsinkin just niihin vaatteisiin, joita on itellä vauvana ollut. Ihania. Mä oon yrittänyt metsästää sellaista retromakuupussia, mutta en oo toistaiseksi vielä löytänyt :| Käpylän kyläjuhlien kirppikseltä tein joitain kivoja löytöjä, mutta parhaimmat retroaarteet löytyy lapsuuden kotipaikkakunnan helluntaisrk:n kirppikseltä, ihan aarteita :)

Keskiviikkona on meidän typykkä putkahtanut maailmaan :heart:

Mulla on ollut koko viikon vähän kurja olo, varmaan osaksi tämä sääkin vetää mielen matalaksi.. Muillekin masistelijoille :hug: Huonoa omaa tuntoa ei missään nimessä kannata kantaa, hienoa on, että omat tunteensa tiedostaa ja osaa hakea apua! Sehän on vaan ja ainoastaan huolehtivaisen ja hyvän vanhemman merkki :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
[

Onkos kenelläkään tietoa/ kokemusta vauvan passin hankkimisesta? Lähinnä se kuvan ottaminen..kuin se tapahtuu???? :whistle: Ja pitääkö hakemukseen liittää jotain todistusta, että kyseessä oma vauva -tyyliin?? :/
Me hankittiin tolle esikoiselle pasi, kun se oli vajaan vuoden. Valokuvaamossa ottivat kuvan. Hakemukseen tarvittiin molempien huoltajien allekirjoitukset ja vauva piti olla mukana, kun hakemuksen vei. En sitten tiedä, vertasko ne kuvaa ja vaavia, vai mikä oli ajatus sillä, joka ton säädöksen on keksiny. Mutta tämä oli tosiaan viis vuotta sitten. On voinu systeemit muuttua. Nykyään ei vissiin ainakaan saa enää kymmenen vuoden passeja. Meidän esikoisella tosiaan vauvapassi on vielä viis vuotta voimassa. :p =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Muillekin masistelijoille :hug: Huonoa omaa tuntoa ei missään nimessä kannata kantaa, hienoa on, että omat tunteensa tiedostaa ja osaa hakea apua! Sehän on vaan ja ainoastaan huolehtivaisen ja hyvän vanhemman merkki :hug:

Peesi tähän ja tosiaan jaksamista itsekullekin erinäisiin synkkiinkin hetkiin! :hug: :hug:

Nyt mä teen fiksusti ja lähden nukkumaan. Öitä ja kauniita unia kaikille! :wave:
 

Yhteistyössä