***HELMET 2008*** Kesäviikko 25

Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
http://www.mydummy.co.uk/default.aspx täältä saa meidän pikku ihmisille ihania nimikko tutteja, minä tilaan kyllä heti kunhan saan vähä "ylimääräistä" rahaa :D tollanen VIP-tutti on kyllä kans pakko saada :D
Nuo on kivannäköisiä tutteja. :p Meidän tytölle ei vaan uskalla tilata minkäänlaisia tutteja, kun neidille kelpaa vain mieluiten marketin halvat ainu-tutit. :saint: Muutamakin Elodei Details -tutti on jäänyt tyystin käyttämättä... :headwall: Kivannäköinen on muuten myös tuo puku, piipero! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja civindal:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Aloitettiinkin sitten kokeneempien suosituksesta Almiron Pepti -korvike tänään. Hyvin on mennyt alas, viime satsi jo ilman NANia. Kivan hintaista vaan tuo, 46e/pönttö. :eek:
Meillä menee kans, on alusta asti menny, peptijunior. Kalliiks käy. :D Onneks KELA korvaa 40%, ni saadaan loput lääkkeet+sairaalamaksut maksettua. :eek: :D :D
Meillä aika allergialekurille vasta heinäkuun alussa, joten siihen saakka pitää maksaa omasta pussista kokonaan. Sit jos todetaan maitoallergia, niin mennee varmaan vielä jonkin aikaa ennen kuin kelasta saa sen päätöksen & uuden kelakortin. :/ Mutta lääkärinlausunnosta eteenpäin ne korvaukset saa ilmeisesti takautuvasti. :/ Vai?

 
Vitsit ei väsytä sitten ollenkaa :p Mies kattoo jotain action leffaa ja mä pörrään täällä ja Facebookissa :p Maalailin äsken taas ovenkarmeja täällä :D Kohta alkais CSI, jos sen jälkee tulis nukkumatti :whistle:

Oli hienoja noi tutit kyl ja puku kans :)
 
siis minun ei pitäis enää ola täällä tähän aikaan,mut tää palsta vaan niin imasee mukaansa..pitäs vierottaa vähä itteänsä tästä..no juhannus sitte ilman,paitsi että puhelimella pääsee :LOL: pitäisköhän jättää luuriki kotiin.. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Niitä ei saa ostettua mistään muualta kuin näiltä sunnuntaivoittajilta.
Lottopotkari, sunnuntaivoittaja??? mä oon ihan pihalla!!! :ashamed: :headwall: :wave:
Siis miten lotto liittyy sunnuntaihin??
No tätä mäkin mietin, kun lottohan arvotaan lauantaina. :whistle: Mut kait se liittyy siihen, kun se kampanja liittyi myös Tanssii tähtien kanssa -ohjelmaan ja se tuli sunnuntaisin. Ja sit on tosiaan se sanonta, et sunnuntailapsi on aina onnekas. :/ Tiedä tuota, mä oon itse syntyny sunnuntaina, enkä kyllä mikään Hannu Hanhi oo. ;) Meidän :heart: syntyi keskiviikkona eli on oikeastaan sitten pohjoismainen lottovoitto. :whistle: Kun eikös se Viking Lotto tuu keskiviikkoisin? :LOL: Btw, silloin kun tytsy syntyi, ei olis voinu edes voittaa noita potkareita, kun mun muistaakseni se kampanja alkoi helmikuun puolivälissä... Piiperokos se kysyi, että paljon maksoin... :ashamed: Sanotaanko vaikka näin, että useamman kympin... :ashamed: :saint: Lisägallu liittyen viikonpäiviin: Minä päivänä olet itse syntynyt?

 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
niin ieva arvelinki että usempi kymppi menny, ei tarvitsekkaan tarkkaa hintaa paljastaa jos et halua =)
En ilkeä. :ashamed: Pidätte mua muutenkin jo varmaan ihan viirupäänä. :whistle:
minä en pidä =) olisin varmaan itekki valmis laittamaan siihen kangaspalaseen koko äitiyspäivärahan :LOL: no okei no en ehkä ihan kokonaan :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Heippa kaikki :)!

Mä oon kanssa kuolannut niin paljon niitä lottopotkareita, kattelin Huuto.netissäkin niitä (varmaan samoja, mitä ieva..).Aion ne jostain vielä hankkia!!Mä oon ihan heikkona kaikkeen retroon, varsinkin just niihin vaatteisiin, joita on itellä vauvana ollut. Ihania. Mä oon yrittänyt metsästää sellaista retromakuupussia, mutta en oo toistaiseksi vielä löytänyt :| Käpylän kyläjuhlien kirppikseltä tein joitain kivoja löytöjä, mutta parhaimmat retroaarteet löytyy lapsuuden kotipaikkakunnan helluntaisrk:n kirppikseltä, ihan aarteita :)

Keskiviikkona on meidän typykkä putkahtanut maailmaan :heart:

Mulla on ollut koko viikon vähän kurja olo, varmaan osaksi tämä sääkin vetää mielen matalaksi.. Muillekin masistelijoille :hug: Huonoa omaa tuntoa ei missään nimessä kannata kantaa, hienoa on, että omat tunteensa tiedostaa ja osaa hakea apua! Sehän on vaan ja ainoastaan huolehtivaisen ja hyvän vanhemman merkki :hug:
Mites musta tuntuu, että meillä on sun kanssa Hippa aika paljon yhteistä? ;) Ostin tuommoisen retropussin kympillä Kaksplussan kirpparilta. :p Nyt on muuten huutiksessa taas myynnissä yks retropussi. :wave: Huusinkin sitä jo, mutta joku on jo ylittänyt mun huudon. Ja tulipahan sit mieleen, että eiköhän typylle riitä kolme makuupussia (oman ja kirppispussin lisäks käytössä mun siskon vanha). :snotty: Me saatetaan muuten olla työn kautta jopa puhuttu keskenämme puhelimessa... :whistle:

 

Yhteistyössä