***HELMET 2008*** Kesäviikko 25

Alkuperäinen kirjoittaja civindal:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Käpylän kyläjuhlien kirppikseltä tein joitain kivoja löytöjä, mutta parhaimmat retroaarteet löytyy lapsuuden kotipaikkakunnan helluntaisrk:n kirppikseltä, ihan aarteita :)
Kävitkös bändejä kattoon sunnuntaina? :)
Käytiin vähän kurkkaamassa, mutta ei kauheesti ehditty..Ristoa katottiin ja siihen se melkein jäikin :whistle:
 
Hexodus Meijän neuvolantäti laitto mulle ajan tk-lääkärille joka iski piikin just sillee syvälle ranteeseen niin ku nipsuli sano. Mulle puhuttiin jo raskausaikana että jos kipu tulee sietämättömäks niin pitäis laittaa mutta jos selviää yhtään ilman kortisonia niin odotetaan synnytyksen jälkee. Kun se ei ollu parissa kk:ssa parantunu niin laitettiin noi. Ja oikeesti ei tarvinu viikkoakaan huilia (enkä koko ajan ees huilinu :ashamed: ) kun kädet oli normaalit jo :) Ihana tunne kun melkein puol vuotta oli ranteet kipeenä :) Mullekin sanottiin että voi olla että joudutaan laittamaan kortisonia useampaan otteseen mutta onneks yks kerta riitti.

 
Varmaan hyvin muuten tunnistaa jos on alle 1v otettu kuva, sitte sen 9vuoden jälkeen. :LOL: Tai no, mistäs minä sen tiedän. :ashamed:

Oon jotenki tosi lyhkäsesti tänään kommentoinu kaikkee, ja en mitään ollenkaan.. :ashamed: :ashamed:

Silmälasesta on ainakin kanssa ollu puhetta; mun piti hankkia uudet jo ennen raskautumista, ku nää on varmaankin liian heikot. En oo vieläkään saanu aikaseks. :whistle: Ei oo rahaa.

Hippa; multa jäi Risto näkemättä, ja Mojakka myös, harmittaa. Reino& Rhinosia kattelin vähän, kun pistin Vallen mutsille hoitoon siihe Pohjolankadulle, mutta ei se oikeen natsaa livenä mun mielestä. Cone Village Bandia katoin sympatiasyistä myös, siinäku soittaa kans kaikki nää käpylän muusikkokaverit. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja civindal:
Varmaan hyvin muuten tunnistaa jos on alle 1v otettu kuva, sitte sen 9vuoden jälkeen. :LOL: Tai no, mistäs minä sen tiedän. :ashamed:
Niinpä. :LOL: :LOL:

Pihinä en kuitenkaan uutta ajatellu hommata. Saa nähä, minne rajalle jäädään vielä jumiin ton passin kanssa. :LOL:
 
Vanamoko se kiroili kuntalisän pienuutta..Voin kertoo että meijän kunta ei maksa latin latia |O , enkä kyllä käsitä miks ei kun ovat kuiteskin lirissä päivähoitpaikkojen kanssa :eek: . Mutta siis kovin tässä mietin että mitä keksis että pärjäis :whistle:
 
tänäänhuomasi kyllä lattiakaivostaki että kaljuuntumaan tässä on ruvennu, en muista millon olis viimeksi ollu niintäynnä hiuksia ku tänään ja samalla availin lavuaarin putkia ja putsasin hajulukon, niin mitäs sieltä löytyi,läjäpäin mun hiuksia :kieh:
 

Yhteistyössä