***HELMET 2008*** Kesäviikko 25

Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Voi kun sais ees otsiksen..vaan ku ei, on meinaan semmonen pyörre tuossa sivussa että ei toivookaan.. :headwall:
Mul on kans v-mainen pyörre. Mulla on ollu nyt vissiin pari vuotta jo tommonen sivuotsis. Semmosen saa ja se on musta ihan kivannäköinenkin kun on luonnontaipuisa. :) Nyt mulla tosin on ylikasvanu reuhka vaan tuossa... |O Kuun vaihteessa ajattelin mennä kampaajalle. Nyt ei voi, kun tuli ostettua nuo potkarit ;) ja menee noihin Almironeihin ihan kivasti ylimääräistä. :/

 
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
tekeekös muilla ukot nuo "putkihommat"? meillä ukko on ehkä kerran tai maximissaan kahdesti puhdistanu hajulukon+lattiakaivon tässä vajaan neljän vuoden aikana, muuten "putkihommat" on kyllä minun vastuulla
Meillä miehen hommia on AINA: 1) lattiakaivon tyhjennys ym. putkien rassaukset 2) liesituulettimen rasvasuodattimen putsaus 3) kaikki autoon liittyvä lukuunottamatta laskujen maksua :saint: 4) ikkunanpesu
:whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Vitsit ei väsytä sitten ollenkaa :p Mies kattoo jotain action leffaa ja mä pörrään täällä ja Facebookissa :p Maalailin äsken taas ovenkarmeja täällä :D Kohta alkais CSI, jos sen jälkee tulis nukkumatti :whistle:

Oli hienoja noi tutit kyl ja puku kans :)
Ootkos Anno jo meidän FB-ryhmässä? :wave: Jos et niin paa yksäriä! :wave:
 
Pittääpä kertoa yks miehen "vauva-aivoilu": Mies yöllä unenpöpperössä kulki kylppäriin kuin jotain kantaen. Olin vielä hereillä ja katoin, että mitä v*ddua, joten seurasin perässä. No, mies sitten "laski" jotain sylistään hoitopöydälle ja alkoi touhuilemaan jotain vaippapinon luona. Kysyin sit, että "mitäs puuhaat". Mies siihen sitten, että "hyss, kun -piip- on ihan unessa". No, eihän siinä hoitopöydällä tietenkään ketään ollut, vaan mies unissansa tyttärelle vaippaa vaihtoi. :LOL:
 
Huomenta helmisiskot :wave:

tekeekös muilla ukot nuo "putkihommat
oon just pari viikkoa kinunut tsekkaamaan putket, kun keittiön viemärit haisee oikee kunnolla, mut ei. Täytynee alkaa perehtyä siihenkin =) no kyl se sit ku kuulee mun kauhean kiroilun ja mäkätyksen..

Lisägallu liittyen viikonpäiviin: Minä päivänä olet itse syntynyt?
eiks ennen vanhaan sanottu loton mainoksessa: palautuspäivä keskiviikko , olen siis palautustavaraa :eek:
 
Lapset vielä nukkuu ja mä oottelen miestä yövuorosta kotiin, tulee kylläkin vasta tuossa 7.30.

Voiko tunikan kanssa laittaa muuten sellaset mustat tiukat housut, joissa kuiteski leveet lahkeet?
Yleensähän kai pitäs olla jotkut legginksit alla, mutta kaupoista en löytänyt ja ei mulla oo vaatekaapissakaan sellasia.
Rippijuhliin vaan vaatetusta mietin.
Mun sisko sano, ettei tunikan kanssa voi olla leveelahkeisia housuja :|
 
Voiko tunikan kanssa laittaa muuten sellaset mustat tiukat housut, joissa kuiteski leveet lahkeet?
Jos on oikee kunnon 70 luvun purjeet ni ei mun mielestä voi,mut jos on vaiks bootcut tyyliin ni on passeli,toisaalta ihmiset saa ja pitääkin pukeutua millai itsestä tuntuu hyvältä :hug:
 
Kauheesti tekstiä tullu taas! mä vähän vaan silmäilin, ku toi tyttö ähertää ympyrää lattialla. Sillä on kohtapuoliin nälkä joten lähtö on lähellä..

Unissakävelystä yms ollu puhetta. Mulla on useemman kerran ollu unena se että mein tyttö ois meidän välissä ja mä näen unta että se tippuu sängystä. Viimekin yönä hinasin toista koiraamme keskemmälle sänkyä :ashamed:. Useesti ukko tiedustelee että mikäs nyt on hätänä ja kehottaa tarkistamaan vielä pinniksen. Mä esim juttelen useasti miehelle unissani. Se osaa jo nykyään keskustella sujuvasti mun kanssa ja nauraa sit tyynyynsä :LOL:
Putki-, autokorjauksistakin on puhuttu. Miehen pitäis putkirassaukset tehä. Se kielsi ne jostain syystä multa (etten saa tauteja..) mutta eipä itekään niitä tee. Auton renkaiden vaihdot yms korjaukset tekee ihan autokorjaamo. Ukko kyl vaihtaa renkaat mut ei siitä tykkää. Mä hehkutan sille jo sitä miten hienosti se osaa parkkeerata (=mä en mielelläni aja parkkitaloon enkä varsinkaan taskuparkkeeraa..)

Te tietäväiset: mistä sais Sinkkuelämää-dvd, kaikki tuotanojaksot? Cittari?

Nyt mentävä. Lähen kirppiksellekin tänään..

 
Hiukset lähtee täälläki päästä. aina harjauksen jälkeen aamusin lähtee melkonen tukko vielä vetäsemällä..

Putkihommat on miehen hommia mut myös mie oon puhistanu mm. vessan lavuaarin sen jutun... :saint:

Mie oon tainnu syntyä myös keskiviikkona..
Poju synty aamuyöstä maanantain puolella, mutta jonkin ihmeen kautta miehen setä sai ton potkarin hommattua :heart:

Mut nyt nokan puhistukseen, josta J ei tykkää yhtään...

hyvää juhannusta kaikille B)

Saanukka ja J reilu 3,5kk
 
Passista vauvalle joku kyseli. Me käytiin muutama viikko sitten pojalle hommaamassa. Kuvan otto hm... ei kaikista helpoin tehtävä :D Mut sano että ei näillä pienillä oo ihan niin tarkkoja jos esim. suu on auki mut molemmat korvat pitää näkyä. Ja siis 5 vuoden passeja enää saa. Esikoisella on kans 10v passi hommattu alle 1v ja sano et sääntö on se et passi on voimassa niin kauan kun kuvasta tunnistaa. Eli kannattaa varustautua et ongelmia tulee kun on niin vanha kuva. Esim kela kortti mukana ja saattavat lapselta iteltä kysyä millon syntyny ym. Se on sitte eriasia mitä toi neiti uskaltaa vastata :whistle:
 

Yhteistyössä