***HELMET 2008*** Kesäviikko 25

Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Hei, miun esikko on 10v....että se niinku 5 vuoden päästä jo löytäs loppuelämänsä kumppanin... |O |O Ehei... :eek:
niin tai sais 5 vuoden päästä ekan lapsen,vähä provoilen täällä.. :whistle: mä olin nimittäin 15 ku esikoisen sain :whistle:
Sä oot ollu kyllä tositosi nuori äiti! =)
niin ja sillon se ei itestä tuntunu miltään, nyt ku miettii 15v tyttöä äitinä niin voi kauheeta |O on se jännä.. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Jos mua 27-vuotiaana on luultu alle 16-vuotiaaksi...niin en mie uskalla ees miettii mitä ihmiset on ajatellu, kun 18-vuotiaana esikoisen sain :LOL: :LOL: :LOL:
Multakin on ihan hiljattain kysytty papereita Alkossa. :LOL: Täytän heinäkuussa 28. :LOL: :LOL:
Ei oiken tiiä onko se noloo vai hienoo tässä iässä, kun kysytään papereita B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Jos mua 27-vuotiaana on luultu alle 16-vuotiaaksi...niin en mie uskalla ees miettii mitä ihmiset on ajatellu, kun 18-vuotiaana esikoisen sain :LOL: :LOL: :LOL:
Multakin on ihan hiljattain kysytty papereita Alkossa. :LOL: Täytän heinäkuussa 28. :LOL: :LOL:
Ei oiken tiiä onko se noloo vai hienoo tässä iässä, kun kysytään papereita B)
no multa ei oo kysytty juuri koskaan papereita,se on ollu toisinaan aika loukkaavaa ja pääsin jo 14 vuotiaana ekan kerran baariin, no sillon se oli kyllä ihan vouhotuksen aihe mut olis kyllä kiva ku joku joskus nykyään kysyis niitä..kai sitä on niin rupsahtanu jo tässä iässä :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Jos mua 27-vuotiaana on luultu alle 16-vuotiaaksi...niin en mie uskalla ees miettii mitä ihmiset on ajatellu, kun 18-vuotiaana esikoisen sain :LOL: :LOL: :LOL:
Multakin on ihan hiljattain kysytty papereita Alkossa. :LOL: Täytän heinäkuussa 28. :LOL: :LOL:
Ei oiken tiiä onko se noloo vai hienoo tässä iässä, kun kysytään papereita B)
No hienoa tietysti! B)
 

Yhteistyössä