Jepsulle tsemppiä magneettiin :hug: Pienet on kyllä urheita ja tiedän, että se on sulle rankkaa ja tuntuu kestävän ikuisuuden. Peukut on pystyssä =)
Täällä oli taas ollut vauhdikas yö! Lainailuharjoituksia oli hauska lueskella
Mä en myöskään kirjottele pojan nimellä täällä, mut tuolla kerhon puolella voikin, kun on tullut se siellä muutenkin "paljastettua". Oon samoilla linjoilla
äippäHki:n kanssa näitten nettijuttujen suhteen. Itsekin yllätyin kuinka helposti sitä tulikin niin "avauduttua" omasta elämästään, koska en aiemmin moista ole tehnyt. Kavereiden kanssa oon kyllä aina puhunut kaikista asioista avoimesti ja tiedän, että tätäkin ketjua seuraa ainakin yksi kaveri, jolla myöskin helmi=) (Liity mukaan vaan, josko näet tän MM
) Mä oon kyllä muutenkin aika suulas tyyppi, mutta harvoin ihan tuntemattomille keskustelunavausta teen, mut juttua lähtee kyllä tulemaan, jos joku muu aloittaa...
Bonuksista oli aiemmin puhetta. Me ei erityisemmin olla minkään kanta-asiakkuuden kannattajia, vaikka löytyy kortit lähes joka kauppaan. Lähikauppana meillä on Valintatalo, joten Ykkösbonusta tulee jonkin verran käytettyä, siitä siis meille tulee eniten hyötyä bonuksina.
Täällä myös yksi
vanhapari ilmoittautuu :wave: Eka hääpäivä heinäkuussa ja loppuvuodeta 10v. yhdessäoloa täyteen
:heart: En mä kyllä tuota miestä vaihtais, täytyy sanoa =) Hyvän valinnan oon nuorena tehnyt :heart: Kertokaas jotain kivaa
hääpäivämuistamista miehelle!?? Mulla lyö kyllä ihan tyhjää, kun oon koittanu miettiä, että mitenköhän tuota miestä muistais, kun budjettihan on siis melko rajallinen... Ehdotuksia otetaan siis vastaan
Meillevauva, mäkin vähän odottelen tuon rotarix-tehosteen vaikutuksia :/ Ekan annoksen sai samaan aikaan 3kk-rokotteen kanssa, joten en tiedä kummasta vaivat johtuivat. Mutta me otettiin neuvola-aika vasta ens maanantaille, kun ei olisi ollut mukavaa olla tuon rotarixin jälkeen lähes viikkoa mökkiolosuhteissa keskellä ei-mitään, eikä siellä tule edes juoksevaa vettä.
Poika sai muuten eilen ekan kerran perunamaistiasen =) Olisi syönyt enemmänkin varmasti, mutta en antanut kuin sen vajaan teelusikallisen
Tänään taidan antaa myös maistiaisen, mut sitten seuraavaksi vasta ensi viikolla, kun ollaan palailtu mökkeilemästä.
Kristelle ja poju 4kk1pv