***HELMET 2008*** Kesäviikko 25

Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
asiasta pahvilaatikkoon, onko teillä muilla kaveri/tuttavapiireissä sellasia hirveitä erokausia menossa? minusta tuntuu että nyt parin kuukauden sisään hirmu monet tuttava pariskunnat on lyöny pillit pussiin..
lisäilen tähän vielä että monilla on vielä pieniä lapsia ja tuntuu että niitä käytetään sitte kiistakapulana..harmittaa ihan niiden lasten takia..
 
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
asiasta pahvilaatikkoon, onko teillä muilla kaveri/tuttavapiireissä sellasia hirveitä erokausia menossa? minusta tuntuu että nyt parin kuukauden sisään hirmu monet tuttava pariskunnat on lyöny pillit pussiin..
Nyt kun mainitsit niin todellakin.....surullista :(


Näil ei kylläkään ole lapsia
 
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
asiasta pahvilaatikkoon, onko teillä muilla kaveri/tuttavapiireissä sellasia hirveitä erokausia menossa? minusta tuntuu että nyt parin kuukauden sisään hirmu monet tuttava pariskunnat on lyöny pillit pussiin..
Meillä oli tossa...hmm...4 vuotta sitte, nyt ei oo vähään aikaan atinnu kukaan eroilla, hyvä niin =)
Sillon eros ainakin 4 pariskuntaa...

*muoks* Ja kaikilla 1-2 lasta
 
Myö ei olla enää aikoihin muistettu toisiamme synttäreinä...no nyt kyl mies teki poikkeuksen ja osti ton sormuksen mulle :p
Onko mun ihan pakko muistaa sitä elokuussa...samalla ku on mein 10v hääpäivä :kieh: Ukko sitä tuskin muistaa ;)
Me ollaan vanha pari ku saapas |O |O |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Myö ei olla enää aikoihin muistettu toisiamme synttäreinä...no nyt kyl mies teki poikkeuksen ja osti ton sormuksen mulle :p
Onko mun ihan pakko muistaa sitä elokuussa...samalla ku on mein 10v hääpäivä :kieh: Ukko sitä tuskin muistaa ;)
Me ollaan vanha pari ku saapas |O |O |O
Osta sille saapaspari siis :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Jahvetti ai teillä on ihan 10v HÄÄpäivä, oho, aika hyvin tähän ikään! :D Meillä tulee kanssa elokuussa 10v. täyteen ihan noin muuten, naimissa ei olla kyl oltu kun tota noin...2,5vuotta.
Joo myö oltiin 15v ja 19v kun alettiin seurustella :p Mie olin 19v kun naimisiin sit mentii...esikko oli 6kk :kieh:
 
meillä on ukon kans vielä monia pikkuseikkoja samoin kun mun porukoilla 1. meillä on 6v ikäeroa niinku mun vanhemmilla 2. me on ostettu kihlasormukset samasta liikkeestä 3. me on alettu seurustelemaan samana päivänä ku mun porukoiden hääpäivä
tämä viimenen seikka paljastu itse asiassa ihan pari viikkoa sitten =)
 
Mies tykkää retkeilystä ja luonnosta, joten taidan hommata piknikeväitä ja jos on kiva keli, niin vois suunnistaa vaikkapa Pihlajasaareen. =) Nuuksiokin olis kiva, taas. :) Seurasaareen mennään luultavasti jussina, joten sinne ei nyt. Lahjaksi se sai tossa kesäkuun alussa uudet kahluuvermeet. Itte se ne tosin hommas, mutta oli sen verran tyyriit, että sovittiin, että ne on synttärilahja. :whistle:
 

Yhteistyössä