***HELMET 2008*** Kesäviikko 25

no nyt kun mä osaan lainaa niin voin mennä nukkumaan! :LOL: hyvä minä!

Ievan synttärivinkkeihin piti sanoa, että entäs joku kiva hotelli ja sinne aamiaselle? töölön crowne plazassa on tosi hyvä aamiainen, taitaa olla 18e per hlö. Ja tietty Ekberg on aina kiva ja tunnelmallinen. Sit jaksaa jatkaa päivää pitkälle ja puuhailla täydellä masulla... ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
hilunen hienoa jos vaikka apu löytyy jo gavisconista!!! =) :wave: Me sillä kanssa alotettiin, mutta kuten jo eilen mainitsin, niin MISTÄÄN ei ollu apua... :/
Juu, vähän skeptinen olen vielä itsekin tuon suhteen, seuraavat päivät näyttää... :/ Ja jos tosiaan auttaa, niin olispa tajunnut aiemmin että helpotus on gaviscon-pullon päässä. :headwall:
Onkohan tuosta Gavisconista jotain haittaa tai sivuvaikutuksia? Meillä tyttö pulauttelee todella runsaasti, kuitenkin on tyytyväinen ja kasvaa norm nollakäyrällä. Meinasin vaan, että voisiko sitä kokeilla? Siis pulauttelusta on meille vain haittaa lisääntyneenä pyykin määrällä, neiti ei ole moksiskaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
Tosiaan tuosta nimiasiasta..minä en myöskään halua, että täällä yleisellä puolella on vauvelin nimi esillä. :heart: Välillä mä mietin tuota kerhoakin, et onkohan sitä liikaa siellä kertonut itsestään ja perheestä???? :/ Ehkä mä olen vaan liian skeptinen näiden nettijuttujen suhteen... en aiemmin olisi ikinä uskonut kertovani netissä itsestäni mitään!!!! :eek: Näin se kaikki muuttuu. :D
Peesi tähän. :/ Toivottavasti kaikki on sitä miltä näyttää. :)
 
Meillä ei täällä Kouvolassa tunneta mitään kuntalisiä |O eipä tule lokakuusta alkaen kuin kotihoidontuki, sitä hoitolisääkään ei saada kun jo miehen tulot riittää että menee rajat yli. No, se on keikkahommiin taas parina päivänä viikossa kuten esikoisenkin jälkeen, kun ei tuo pelkkä kotihoidontuki pitkälle kanna...

Enkä olisi itsekään aikoinani uskonut täällä kirjoittelevani taikka itsestäni kertovani ihan tuntemattomille ihmisille vielä kun ammatin mukana tarttunut tietty varovaisuus, mut täällä ollaan! :wave: Mut enpä olis uskonut sitäkään miten ihania ja hyviä tyyppejä täältä löytyy-itse kun olen kuitenkin sitä sorttia joka on hidas tutustumaan, niin tosielämässä kuin täälläkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Oman työnkuvan vuoksi sitä jotain juttuja jättää kertomatta (vaikka tuskinpa mun asiakaskuntaa täällä Kaksplussalla juuri pyöriikään :LOL: )
Mulla saattaa vaiks pyöriäkin. :LOL: :LOL: No, siinähän pyöriivät. Emmä täällä mitään niin hurjaa tai yksilöityä (osoitetta, lapsen nimeä jne.) kerro, ettäkö vois olla haitaks ittelle. :/ Mielipiteet ja tekemiset on omia livenäkin, eikä se musta huonompaa ammattini edustajaa tee (vai? :/ ), jos kerron täällä ottaneeni pari kesäsiideriä. :p :xmas:

 
Minä olen kyllä melkoisen avoin ja kovakin puhumaan livenä..mut siinä on eri kun sä voit tehdä oman tulkinnan vastapuolesta ja sit miettiä mitä haluat kertoo. Täällä sen viestin ottaa vastaan kuka vaan!! :/ Se on jotenkin outoa itselleni...
 
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
hilunen hienoa jos vaikka apu löytyy jo gavisconista!!! =) :wave: Me sillä kanssa alotettiin, mutta kuten jo eilen mainitsin, niin MISTÄÄN ei ollu apua... :/
Juu, vähän skeptinen olen vielä itsekin tuon suhteen, seuraavat päivät näyttää... :/ Ja jos tosiaan auttaa, niin olispa tajunnut aiemmin että helpotus on gaviscon-pullon päässä. :headwall:
Onkohan tuosta Gavisconista jotain haittaa tai sivuvaikutuksia? Meillä tyttö pulauttelee todella runsaasti, kuitenkin on tyytyväinen ja kasvaa norm nollakäyrällä. Meinasin vaan, että voisiko sitä kokeilla? Siis pulauttelusta on meille vain haittaa lisääntyneenä pyykin määrällä, neiti ei ole moksiskaan.
Reseptivapaata tavaraa ja pullon kyljessä lukee ettei yliannostuksen vaaraa, joten sitä saa vapaasti käyttää jos tahtoo. Itse en ehkä kuitenkaan lähtisi kokeilemaan jos pulauttelusta ei lapselle vaivaa ole-meillähän tyty ei enää pulauttele, vaan oikeasti oksentaa ja kovasti tuntuu neitiä itseään vaivaavan.
 
Pitäsköhän kysässä, et miten meillä noi keikkahommat onnistus...hmm..no melkeen niin, että aamulla 6.30 pomo soittaa, että alas tulla NYT...ei siis voi etukäteen ennustaa millon tarvii :/
Tai jos pääsis yöpuolelle tekee viikonloppuja....äääääh mä minne TÖIHIN, mikä se ees on :whistle: :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Mielipiteet ja tekemiset on omia livenäkin, eikä se musta huonompaa ammattini edustajaa tee (vai? :/ ), jos kerron täällä ottaneeni pari kesäsiideriä. :p :xmas:
Ei todellakaan tee, ja vapaalla jokainen on just niinkuin tykkää ja haluaa. Mut itse suojelen omaa yksityisyyttäni viimeiseen asti työrintamalla, et sitä ei halua, että kukaan tietää mitään muuta kuin sen ammattipuolen itsestä. :/

 
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Uskotko, että mie en kyllä varpilla ala livenä tuntemattomille höpöttää vaikka leikkikentällä |O
oon oikeesti tosi ujo ja hiljanen :xmas:
mulla sama, täällä voin kyllä kirjotella ummet ja lammet :p
Mie oon ollu aina ns. suulas tälleen kirjottaen...penskana olikin liuta kirjekavereita :D
Mut livenä en suuta auki saa :whistle: Se kyl häirittee mua itteeki...
 

Yhteistyössä