***HELMET 2008*** Kesäviikko 25

Hellou :wave:

:hug: Hissukalle ja muille sitä kaipaaville!

Hippa: Eipäs tosiaan törmätty siellä päin tänään. Tai ainakaan tiedetty törmänneemme. :whistle: Se on kyllä idyllistä seutua. :) Käytiin myös Vanhankaupunginkoskella terassikahvilassa jädellä tänään. Meillä on myös, kuten oliko nyt meillevauvalla matkikset aika paljon käytössä nykyään. Niissä kun voi pitää vähän kohollaan, että tyttö näkee ympäristöä. Viihtyy huomattavasti paremmin liikkeellä. :)

Mäkään en halua tytön nimeä tuohon alkuun. :/ En kutsu tällä palstallakaan oikealla nimellä. :/ Pää lyö vähän tyhjää... :headwall:
 
äippäHki
Niin, paitsi, ettei elokuulta saa kun puolelta kuulta. Ja jos nipotetaan vähän, niin äitiyspäivärahan aikaan ei saa opetkaan palata töihin kesäks, mutta vanhempainrahakaudelta saa. Onneks on siis ehtiny toi äitiysraha muuttua vanmempainrahaksi ennen lomia.

Mutta onhan se ihanaa, kun on taas tilillä vähän rahaa. Aika kumma systeem
tää kyllä musta kyllä on, mutta täytyy yrittää vähän säästellä talveksi ja kevääksi.
 
Nyt pukkaa kyssäriä: Miehellä olis torstaina synttärit, niin mitä keksisin? :attn: Lahjaa en osta enää, kun sai sen jo etukäteen tän kuun alussa. Jotain kivaa perhetekemistä... :/ Kortin ajattelin askarrella neidin kanssa, mutta mitä muuta?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Meillä oli miehen kanssa faitti pitkästä aikaa tänään aamulla. :( Olin kaverilla kyläilemässä, niin se oli sit sillä aikaa käyny kaupassa, ostanu kukkasia ja tehny valmiiks mun lemppariruokaa, fetasalaattia. :heart:
=) :heart: ihanaa. Just ajattelin et valistan ukkoani tommottiist hemmottelusta,kun se tuli ja heitti satasen mun nokan eteen =) kysyin sit oliks tää maksu viimeöisestä :LOL: :ashamed:
 
Muori..joo, totta..rahaa tulee 2,5 kuukaudelta. Noista nimityksistä mä olen ihan pihalla..et mikä on äitiyspäivärahaa ja mikä mitäkin..rahaa näyttää kuitenkin tulevan. :D Ja onhan tää tosi outo systeemi..mut mikäpä Oaj:n homma ei olisi outo. Siksi en siihen puljuun tule koskaan kuulumaan!!

Ihana lepyttely ieva! ;)

Minä kans "hiukan" ärähtelin aamulla miehelle..ja ihan turhaan, mut olin niin niiiiiin väsynyt ja sekaisin. :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Meillä oli miehen kanssa faitti pitkästä aikaa tänään aamulla. :( Olin kaverilla kyläilemässä, niin se oli sit sillä aikaa käyny kaupassa, ostanu kukkasia ja tehny valmiiks mun lemppariruokaa, fetasalaattia. :heart:
=) :heart: ihanaa. Just ajattelin et valistan ukkoani tommottiist hemmottelusta,kun se tuli ja heitti satasen mun nokan eteen =) kysyin sit oliks tää maksu viimeöisestä :LOL: :ashamed:
:LOL: :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Liatnpa nyt tännekin, jos ei ihmiset huomannu edellisen viikon pinosta: Jos joku haluaa Helmien kerhoon jäseneksi, niin laittakaa yv:ä! :attn: :attn:
taas kyselen,mut mikä on helmien kerho?
Meillä on tuolla Kerhot-osiossa kerho, missä käydään keskustelua ja minne ihmiset on laittanut kuvia ja juttua ittestään. =)

*muoks* Tervetuloa vaan! =)
 
Jahvetti:Aava löytyy meiltä :)

Ieva80: Tehkää yhdessä jotain kivaa ja vähän erilaista :)..Suomenlinnaan piknikille ja teet jotain sen herkkua mukaan? Tai Seurikseen, Korkeasaareen, Lintsille, Kaivariin? Tai sit autokaupoille tms. miehistä :LOL: Meillä mies oli niin onnessaan, kun vein aamupalan sänkyyn synttäripäivänä ja sit vietettiin rento päivä yhdessä, käytiin syömässä ulkona ja sen jälkeen mentiin vielä piknikille puistoon.

Ja laitoin sulle (tai ainakin yritin laittaa) yksäriä Ieva80
 
Tosiaan tuosta nimiasiasta..minä en myöskään halua, että täällä yleisellä puolella on vauvelin nimi esillä. :heart: Välillä mä mietin tuota kerhoakin, et onkohan sitä liikaa siellä kertonut itsestään ja perheestä???? :/ Ehkä mä olen vaan liian skeptinen näiden nettijuttujen suhteen... en aiemmin olisi ikinä uskonut kertovani netissä itsestäni mitään!!!! :eek: Näin se kaikki muuttuu. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Liatnpa nyt tännekin, jos ei ihmiset huomannu edellisen viikon pinosta: Jos joku haluaa Helmien kerhoon jäseneksi, niin laittakaa yv:ä! :attn: :attn:
taas kyselen,mut mikä on helmien kerho?
Meillä on tuolla Kerhot-osiossa kerho, missä käydään keskustelua ja minne ihmiset on laittanut kuvia ja juttua ittestään. =)

*muoks* Tervetuloa vaan! =)
Hienoa,mut apua,taas olis ukolle hommia opettaa mulle kuvien laittoa yms. Täähän oli sivistävää touhua liittyä joukkoonne. Kohta mä olen tietsikkanero ja ukon kans on yhteistä puuhaa =)
 
Liinamari tässä tosiaan oppii kaikkee..mäkin saan nykyään jopa kuvat liitettyä sinne kerhoon. :wave: Kyllä siinä menikin tovi ja muutama kirosanakin ehkä käytettyä. :xmas: Kohta ollaan netti-insinöörejä kaikki! :LOL:
 
hei taas :wave:

kalle söi tänään muuten jo 2 jääkuutioo perunaa, kyllä se siitä ja iltapäivällä maisteli kuningatar sosetta, raukka suuttu ihan tosissaan ku en uskaltanu antaa vaan ku vähä maistiaisia, huomenna sitte lisää.

täällä jumalan selän takana ei varmaan ole mitään kuntalisiä, ku rupesin tota hoitorahaa miettimään..hitto meilä tulee olemaan se hoitoraha kausi TODELLA tiukkaa, miks rahalla pitää olla niin suuri merkitys,prkl! viime viikolla otti ukko aivoon, nyt tämän viikon vit*tus taitaa olla raha, vitsi odotan jo innolla mitä ens viikko tuo mukanaan :kieh: :LOL:

minä peesailen osittain äippäHki:tä että täällä tulee oltua aika avoimena ja täysin "tuntemattomille" ihmisille, mut minä oon kyllä aina ollu sellanen,ihmisiin ku oon tutustunu niin oon kyllä aika nopeesti kertonu kaiken itestäni, josjoku niitä tietoja haluaa käyttää minua satuttaakseen tms. niin oma vika ku omaan näin suuren suun :p tähän päivään mennessä ei oo onneksi vielä mitään ikävää tullu ton takia.
 
äippähki niin se muuttuu :D Erään toisen foorumin kanssa ollaan tehty paljon yhdessä...netissä kaikki tavattu ja tutustuttu ja livenä tavattu useemman kerran vuorollaan toisten kodeissa jne...netti yhdistää =)
 
Joo mulle kanssa tuli perjantaine lomarahat ja ikävä kyllä samantien ne menivätkin, oli vähän laskuja kertynyt, sisälsi tietty laskun myös lomamatkasta Espanjaan elokuussa.

Kotihoidontuesta Helsingissä se voi ymmärtääkseni olla noin 650? maksimissaan miinus verot. Olen jo ilmoittautunut keikkahommiin, sitten kun kotihoidontuelle olen jäämässä. En tosin aio olla kuin noin 3kk hoitovapaalla, kun sitten mies jää isyyskuukaudelle ja vuorotteluvapaalle. Ahistaa kyllä toi töihin meno helmikuun alussa olisi mentävä, se tulee kyllä liian äkkiä.

Juhannuksena ollaan kotona, kun toi mies menee aaton aattona leikkaukseen ja pääsee aattona kotiin. Toivutaan ja grillataan kotona. Eli siis kaupunkijussi tiedossa.

Lumianna ja prinsessa 4,5 kk
 

Yhteistyössä