***HELMET 2008*** Kesäviikko 25

äippäHKI en olis minäkään muutama kuukausi sit uskonut netissä höpöttäväni ja addiktoituvani. Kyl kans vähän mietityttää alkaa ittestään revittelee kaikenlaista,mut ei mul mitään hurjia salaisuuksia kyl olekkaan =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
onko teillä jahvetti joku yhdistävä tekijä sen toisen foorumin porukan kanssa vai ihan satunnaista porukkaa?
Nettiriippuvuus :LOL: :LOL:
No ei vais...vauva-lehdellä oli joskus muinoin chatti ja siellä alunperin tutustuttiin =) Kaikki ollaan eri ikäsiä, eri ikäsiä lapsia jne... =) Me, jotka näissä miiteissä ollaan oltu, ni ollaan akselilta Hki-Lpr =)
 
äippäHki
Ehkä mä olen vaan liian skeptinen näiden nettijuttujen suhteen... en aiemmin olisi ikinä uskonut kertovani netissä itsestäni mitään!!!! Näin se kaikki muuttuu.
Joo mulla on vähän sama juttu. En tiedä, onko yleistä, vai onko tää joku opettajien ammattitauti :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Auttakaa te tietokoneviisaat!

Miks mulla katoaa kaikki hymiöt lainauksista ja miks en saa ladattua kuvaa omaan profiilini????
Joskus tää jättää ne pois, tää tökkii ihan hirveesti tää kaksplussa yleensä siis.
Kuten se profiilikuvakin...välillä se toimii, välillä ei :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
äippäHki
Ehkä mä olen vaan liian skeptinen näiden nettijuttujen suhteen... en aiemmin olisi ikinä uskonut kertovani netissä itsestäni mitään!!!! Näin se kaikki muuttuu.
Joo mulla on vähän sama juttu. En tiedä, onko yleistä, vai onko tää joku opettajien ammattitauti :LOL:
Sama juttu, vaikken ope olekaan :LOL: Oman työnkuvan vuoksi sitä jotain juttuja jättää kertomatta (vaikka tuskinpa mun asiakaskuntaa täällä Kaksplussalla juuri pyöriikään :LOL: )
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
Mä en lainaa koskaan kun se menee persiilleen anyway! :xmas:

Onko sun kuva liian iso Muori?
Niin menee täälläkin jos haluan lainata pätkän isosta tekstistä,täytyy siis lainata koko teksti tai ei ollenkaan :/ ehkäpä opimme kohta senkin
Voit pyyhkiä tekstistä kaiken muun pois, muttas jätä nuo hakasulut ja quotet ( eli [guote] ja [/quote] )...niitä kun et pyyhi, niin saat lainattua vaan osan tekstistä =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
äippäHki
Ehkä mä olen vaan liian skeptinen näiden nettijuttujen suhteen... en aiemmin olisi ikinä uskonut kertovani netissä itsestäni mitään!!!! Näin se kaikki muuttuu.
Joo mulla on vähän sama juttu. En tiedä, onko yleistä, vai onko tää joku opettajien ammattitauti :LOL:
Sama juttu, vaikken ope olekaan :LOL: Oman työnkuvan vuoksi sitä jotain juttuja jättää kertomatta (vaikka tuskinpa mun asiakaskuntaa täällä Kaksplussalla juuri pyöriikään :LOL: )
oonpa mä ollu höperö,mun asiakskuntaa täällä todellakin pyörii ja luultavasti paljon
:whistle:
 
Epäilin, että kuva vois olla liian suuri, mutta kun tuolla lukee, että se pienennettäis automaattisesti. Täytynee vaivata ukkoa, kun tuo tulee takas. Lähti hakee meijän kavereita pois Bon Jovin konsertista. Nuo tuli vähän kauempaa ja käyttää meijän pihaa parkkiksena, kun eivät viittineet autolla keskustaan rynnätä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
Mä en lainaa koskaan kun se menee persiilleen anyway! :xmas:

Onko sun kuva liian iso Muori?
Niin menee täälläkin jos haluan lainata pätkän isosta tekstistä,täytyy siis lainata koko teksti tai ei ollenkaan :/ ehkäpä opimme kohta senkin
Pitää muistaa jättää ne lainaus käskyt oikeisiin kohtiin niin kaikki sujuu, jos kirjoittaa oman tekstin niiden väliin niin huonosti käy :D . Sieltä käskyjen välistä voi myös poistaa tekstiä ja jättää sen kohdan minkä haluaa lainata.
 
No niin, 4kk neuvolassa käyty ja uudet mitat ovat

paino 6905g
pituus 67,5cm
py 43


Hienosti ja tasaisesti kasvaa edelleen vaikka oksu onkin lentänyt. Totesivat sitten neuvolassakin että kovasti refluksilta vaikuttaa kun oireista kerrottiin. Terkka otti saman tien linjat lääkärille joka määräsi aloittamaan tytylle Gavisconia 3xpäivässä jos auttais. No ajateltiin että kokeillaan ja jos ei auta niin sit seuraavaksi yksityiselle tarkempiin tutkimuksiin. Tänään siis aloitettiin tuo Gaviscon ja ainakin nyt näkyi melkein samantien myönteinen vaikutus! =) Tyty nukkui kolmet päikkärit mitä ei ole aikoihin tapahtunut, oksut oli ihan minimissä ja lähinnä sellaista pientä, normaalia pulauttelua syömisen jälkeen ja muutenkin levollisemman ja rauhallisemman oloinen. Nauraa rätkätti myös ääneen ekaa kertaa oikein kunnolla :D voishan se olla ettei itseäänkään olis naurattanut jos koko ajan on paha olla... :eek: Saa nähdä nyt mikä on lopullinen vaikutus kun useampi päivä käytetään, ei nuolasta vielä, mutta ainakin tänään oli selvä vaste. Itselläänkin ollut ihana olo, kun toinen tyytyväinen! =)

Niin ja eipä ihme että 68-senttiset alkaa kiristellä kun pituutta tulee tuohon tahtiin...keneen lie likka tullut...

Mitäs piti vielä...Juu, Jahvetti pohjoisessahan me ollaan, suorastaan periferiassa kun sieltä suunnalta katsotaan! ;)

Piipero Tykkimäkeen vaan, pakko mainostaa kun ona ihan tuossa nurkalla! Ei vais, se on just sopiva tuon ikäiselle kuin sun poika, eipä taida sellaisia laitteita olla mihin ei pääsisi, isommalle lapselle on jo ehkä vähän lälly. Mut kivan väljä alueena, eikä rannekkeiden hinnatkaan ole pahoja kun muihin huvipuistoihin vertaa. Mehän käydään siellä monta kertaa kesässä ihan vaan kävelemässä ja katselemassa kun matkaa vaan muutama kilsa! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
hilunen hienoa jos vaikka apu löytyy jo gavisconista!!! =) :wave: Me sillä kanssa alotettiin, mutta kuten jo eilen mainitsin, niin MISTÄÄN ei ollu apua... :/
Juu, vähän skeptinen olen vielä itsekin tuon suhteen, seuraavat päivät näyttää... :/ Ja jos tosiaan auttaa, niin olispa tajunnut aiemmin että helpotus on gaviscon-pullon päässä. :headwall:
 

Yhteistyössä