NettiriippuvuusAlkuperäinen kirjoittaja äippäHki:onko teillä jahvetti joku yhdistävä tekijä sen toisen foorumin porukan kanssa vai ihan satunnaista porukkaa?
Joo mulla on vähän sama juttu. En tiedä, onko yleistä, vai onko tää joku opettajien ammattitautiEhkä mä olen vaan liian skeptinen näiden nettijuttujen suhteen... en aiemmin olisi ikinä uskonut kertovani netissä itsestäni mitään!!!! Näin se kaikki muuttuu.
Joskus tää jättää ne pois, tää tökkii ihan hirveesti tää kaksplussa yleensä siis.Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Auttakaa te tietokoneviisaat!
Miks mulla katoaa kaikki hymiöt lainauksista ja miks en saa ladattua kuvaa omaan profiilini????
Sama juttu, vaikken ope olekaan Oman työnkuvan vuoksi sitä jotain juttuja jättää kertomatta (vaikka tuskinpa mun asiakaskuntaa täällä Kaksplussalla juuri pyöriikään )Alkuperäinen kirjoittaja Muori:äippäHki
Joo mulla on vähän sama juttu. En tiedä, onko yleistä, vai onko tää joku opettajien ammattitautiEhkä mä olen vaan liian skeptinen näiden nettijuttujen suhteen... en aiemmin olisi ikinä uskonut kertovani netissä itsestäni mitään!!!! Näin se kaikki muuttuu.
Niin menee täälläkin jos haluan lainata pätkän isosta tekstistä,täytyy siis lainata koko teksti tai ei ollenkaan :/ ehkäpä opimme kohta senkinAlkuperäinen kirjoittaja äippäHki:Mä en lainaa koskaan kun se menee persiilleen anyway! :xmas:
Onko sun kuva liian iso Muori?
Voit pyyhkiä tekstistä kaiken muun pois, muttas jätä nuo hakasulut ja quotet ( eli [guote] ja [/quote] )...niitä kun et pyyhi, niin saat lainattua vaan osan tekstistä =)Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Niin menee täälläkin jos haluan lainata pätkän isosta tekstistä,täytyy siis lainata koko teksti tai ei ollenkaan :/ ehkäpä opimme kohta senkinAlkuperäinen kirjoittaja äippäHki:Mä en lainaa koskaan kun se menee persiilleen anyway! :xmas:
oonpa mä ollu höperö,mun asiakskuntaa täällä todellakin pyörii ja luultavasti paljonAlkuperäinen kirjoittaja Hippa:Sama juttu, vaikken ope olekaan Oman työnkuvan vuoksi sitä jotain juttuja jättää kertomatta (vaikka tuskinpa mun asiakaskuntaa täällä Kaksplussalla juuri pyöriikään )Alkuperäinen kirjoittaja Muori:äippäHki
Pitää muistaa jättää ne lainaus käskyt oikeisiin kohtiin niin kaikki sujuu, jos kirjoittaa oman tekstin niiden väliin niin huonosti käy . Sieltä käskyjen välistä voi myös poistaa tekstiä ja jättää sen kohdan minkä haluaa lainata.Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Niin menee täälläkin jos haluan lainata pätkän isosta tekstistä,täytyy siis lainata koko teksti tai ei ollenkaan :/ ehkäpä opimme kohta senkinAlkuperäinen kirjoittaja äippäHki:Mä en lainaa koskaan kun se menee persiilleen anyway! :xmas:
)...niitä kun et pyyhi, niin saat lainattua vaan osan tekstistä =) [/quote]Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Voit pyyhkiä tekstistä kaiken muun pois, muttas jätä nuo hakasulut ja quotet ( eli [guote] ja
like this???Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:)...niitä kun et pyyhi, niin saat lainattua vaan osan tekstistä =)Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Voit pyyhkiä tekstistä kaiken muun pois, muttas jätä nuo hakasulut ja quotet ( eli [guote] ja
Kyllä se siitä!! harjotus tekee metsurinAlkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
Kasotaan vielä....tuleeko metsuria???? :xmas: |OAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kyllä se siitä!! harjotus tekee metsurin
Juu, vähän skeptinen olen vielä itsekin tuon suhteen, seuraavat päivät näyttää... :/ Ja jos tosiaan auttaa, niin olispa tajunnut aiemmin että helpotus on gaviscon-pullon päässä. :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:hilunen hienoa jos vaikka apu löytyy jo gavisconista!!! =) :wave: Me sillä kanssa alotettiin, mutta kuten jo eilen mainitsin, niin MISTÄÄN ei ollu apua... :/
Jiihaa :attn: B)Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:Kasotaan vielä....tuleeko metsuria???? :xmas: |OAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kyllä se siitä!! harjotus tekee metsurin