***HELMET 2008*** Kesäviikko 25

minä kyllä ihailen sellasia ihmisiä jotka on tosi sanavalmiita ja uskaltaavat mennä juttelemaan tuiki tuntemattomille, ei tekis kyllä meikäläisellekkään pahaa, tuntuu että kohta varmaan turpa muurautuu kiinni, mut kyllä sormet näppiskällä liikkuu oikein innokkaasti ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
olen kuitenkin sitä sorttia joka on hidas tutustumaan, niin tosielämässä kuin täälläkin.
Uskotko, että mie en kyllä varpilla ala livenä tuntemattomille höpöttää vaikka leikkikentällä |O
oon oikeesti tosi ujo ja hiljanen :xmas:
Vähän vaikea kyllä kuvitella sen juttumäärän perusteella mikä täällä lentää! :D :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Mielipiteet ja tekemiset on omia livenäkin, eikä se musta huonompaa ammattini edustajaa tee (vai? :/ ), jos kerron täällä ottaneeni pari kesäsiideriä. :p :xmas:
Ei todellakaan tee, ja vapaalla jokainen on just niinkuin tykkää ja haluaa. Mut itse suojelen omaa yksityisyyttäni viimeiseen asti työrintamalla, et sitä ei halua, että kukaan tietää mitään muuta kuin sen ammattipuolen itsestä. :/
Näin mäkin ajattelen. Ja uskon sisimmässäni, ettei asiakkaat mua osais täältä löytää. :/ Mulla on vain muutamia vakiasiakkaita, joilla pieniä lapsia, joten todennäköisyys, että joku mut hoksais, on olematon. :/ Mä en tosiaan koskaan töissä kerro asiakkaille mitään, vaikka kovasti monet kyselevätkin esim. perhesuhteista tai asumisesta. Jotenkin sitä sivulauseella ohittaa utelut. :)
 
Tämä hiustenlähtö on jotain pelottavaa!!!! :eek: :eek: :eek:

Mä ihan pelkään mennä suihkuun ja katsoo kuin koko lattiakaivo on TÄYSI hiuksia! :( Ja kun aamulla herää niin tyyny samoin. :/ Kävin ostaa tänään sitä multivitan raskaus-monivitamiinia..suosittelivat sitä ja kalkkia apteekista tähän vaivaan...
sopii kuulema imettävällekkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
olen kuitenkin sitä sorttia joka on hidas tutustumaan, niin tosielämässä kuin täälläkin.
Uskotko, että mie en kyllä varpilla ala livenä tuntemattomille höpöttää vaikka leikkikentällä |O
oon oikeesti tosi ujo ja hiljanen :xmas:
Vähän vaikea kyllä kuvitella sen juttumäärän perusteella mikä täällä lentää! :D :whistle:
Ootas jos joskus nähään, ni ihmettelet viekö kissa multa kielen :LOL: :LOL: |O

oon vaan tullu siihe tulokseen, et jos ei oo asiaa, ni parempi olla hiljaa B) Parempi olla hiljaa ja näyttää viisaalta kuin avata suunsa ja poistaa muiden epäilykset..vai miten se meni :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
Tämä hiustenlähtö on jotain pelottavaa!!!! :eek: :eek: :eek:

Mä ihan pelkään mennä suihkuun ja katsoo kuin koko lattiakaivo on TÄYSI hiuksia! :( Ja kun aamulla herää niin tyyny samoin. :/ Kävin ostaa tänään sitä multivitan raskaus-monivitamiinia..suosittelivat sitä ja kalkkia apteekista tähän vaivaan...
sopii kuulema imettävällekkin.
mulla sama ongelma ja alkaa pelottavan paljo irrota tosta eestä hiusrajasta, mulla ei muutenkaa oo mitenkään pieni otsa omasta mielestäni ainakaan niin kohta on saakeli puoli päätä kaljuna.. :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
Tämä hiustenlähtö on jotain pelottavaa!!!! :eek: :eek: :eek:

Mä ihan pelkään mennä suihkuun ja katsoo kuin koko lattiakaivo on TÄYSI hiuksia! :( Ja kun aamulla herää niin tyyny samoin. :/ Kävin ostaa tänään sitä multivitan raskaus-monivitamiinia..suosittelivat sitä ja kalkkia apteekista tähän vaivaan...
sopii kuulema imettävällekkin.
Juu sulkasato vaivaa täälläkin. Onkos siinä vitskussa rautaa? Sitä tarttisin,mut maha ei kestä
 
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
Tämä hiustenlähtö on jotain pelottavaa!!!! :eek: :eek: :eek:

Mä ihan pelkään mennä suihkuun ja katsoo kuin koko lattiakaivo on TÄYSI hiuksia! :( Ja kun aamulla herää niin tyyny samoin. :/ Kävin ostaa tänään sitä multivitan raskaus-monivitamiinia..suosittelivat sitä ja kalkkia apteekista tähän vaivaan...
sopii kuulema imettävällekkin.
Söin tota multivita raskaus-vitskua koko raskauden ja syön edelleen-sitä en kyllä osaa sanoa miten vaikuttaa hiusten lähtöön, mut mulla kyllä rauhoittunut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
olen kuitenkin sitä sorttia joka on hidas tutustumaan, niin tosielämässä kuin täälläkin.
Uskotko, että mie en kyllä varpilla ala livenä tuntemattomille höpöttää vaikka leikkikentällä |O
oon oikeesti tosi ujo ja hiljanen :xmas:
Vähän vaikea kyllä kuvitella sen juttumäärän perusteella mikä täällä lentää! :D :whistle:
Ootas jos joskus nähään, ni ihmettelet viekö kissa multa kielen :LOL: :LOL: |O

oon vaan tullu siihe tulokseen, et jos ei oo asiaa, ni parempi olla hiljaa B) Parempi olla hiljaa ja näyttää viisaalta kuin avata suunsa ja poistaa muiden epäilykset..vai miten se meni :LOL:

Oon kyllä ihan samaa sorttia tuossa, että miksi höpöttää jos ei ole asiaakaan? Hiljaakin on aikas kiva olla, sitä en kyllä tiedä vaikuttaako siinä sitten fiksummalta vai ei! :p

Mut kyllä muakin joskus häiritsee etten ole mikään jutustelija-tyyppi :/ sit piti vielä valita ammatti jossa suurin osa työstä tehdään puhumalla...
:p
 

Yhteistyössä