Vähän vaikea kyllä kuvitella sen juttumäärän perusteella mikä täällä lentää!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Uskotko, että mie en kyllä varpilla ala livenä tuntemattomille höpöttää vaikka leikkikentällä |OAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:olen kuitenkin sitä sorttia joka on hidas tutustumaan, niin tosielämässä kuin täälläkin.
oon oikeesti tosi ujo ja hiljanen :xmas:
Näin mäkin ajattelen. Ja uskon sisimmässäni, ettei asiakkaat mua osais täältä löytää. :/ Mulla on vain muutamia vakiasiakkaita, joilla pieniä lapsia, joten todennäköisyys, että joku mut hoksais, on olematon. :/ Mä en tosiaan koskaan töissä kerro asiakkaille mitään, vaikka kovasti monet kyselevätkin esim. perhesuhteista tai asumisesta. Jotenkin sitä sivulauseella ohittaa utelut.Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:Ei todellakaan tee, ja vapaalla jokainen on just niinkuin tykkää ja haluaa. Mut itse suojelen omaa yksityisyyttäni viimeiseen asti työrintamalla, et sitä ei halua, että kukaan tietää mitään muuta kuin sen ammattipuolen itsestä. :/Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Mielipiteet ja tekemiset on omia livenäkin, eikä se musta huonompaa ammattini edustajaa tee (vai? :/ ), jos kerron täällä ottaneeni pari kesäsiideriä. :xmas:
Tulin sittenkin vielä takasin. Joko nyt olis onnistunu? Nyt vasta hokasin ton lainaa-palkin. Yritin aiemmin kopioida ctrl+c-komennolla.Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
:flower:Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Tulin sittenkin vielä takasin. Joko nyt olis onnistunu? Nyt vasta hokasin ton lainaa-palkin. Yritin aiemmin kopioida ctrl+c-komennolla.Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Ootas jos joskus nähään, ni ihmettelet viekö kissa multa kielen |OAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Vähän vaikea kyllä kuvitella sen juttumäärän perusteella mikä täällä lentää!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Uskotko, että mie en kyllä varpilla ala livenä tuntemattomille höpöttää vaikka leikkikentällä |OAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:olen kuitenkin sitä sorttia joka on hidas tutustumaan, niin tosielämässä kuin täälläkin.
mulla sama ongelma ja alkaa pelottavan paljo irrota tosta eestä hiusrajasta, mulla ei muutenkaa oo mitenkään pieni otsa omasta mielestäni ainakaan niin kohta on saakeli puoli päätä kaljuna..Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:Tämä hiustenlähtö on jotain pelottavaa!!!!
Mä ihan pelkään mennä suihkuun ja katsoo kuin koko lattiakaivo on TÄYSI hiuksia! Ja kun aamulla herää niin tyyny samoin. :/ Kävin ostaa tänään sitä multivitan raskaus-monivitamiinia..suosittelivat sitä ja kalkkia apteekista tähän vaivaan...
sopii kuulema imettävällekkin.
Juu sulkasato vaivaa täälläkin. Onkos siinä vitskussa rautaa? Sitä tarttisin,mut maha ei kestäAlkuperäinen kirjoittaja äippäHki:Tämä hiustenlähtö on jotain pelottavaa!!!!
Mä ihan pelkään mennä suihkuun ja katsoo kuin koko lattiakaivo on TÄYSI hiuksia! Ja kun aamulla herää niin tyyny samoin. :/ Kävin ostaa tänään sitä multivitan raskaus-monivitamiinia..suosittelivat sitä ja kalkkia apteekista tähän vaivaan...
:hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Että sitä osaa olla umpisokea blondi!
Nyt voin hyvillä mielin mennä oikeesti nukkumaan. =) =)
kasvaa onneksiAlkuperäinen kirjoittaja äippäHki:Kasvaako ne koskaan takaisin???? :/
Mutta..jatketaan taas huomenna. Nyt se fudis loppui ja lähden miehen perässä sänkyyn. Öitä! :wave:
Ky ainaki miun kampaaja niin väittää Sitä odotellessa vois harkita kohta tupeeta :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:Kasvaako ne koskaan takaisin???? :/
Söin tota multivita raskaus-vitskua koko raskauden ja syön edelleen-sitä en kyllä osaa sanoa miten vaikuttaa hiusten lähtöön, mut mulla kyllä rauhoittunut.Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:Tämä hiustenlähtö on jotain pelottavaa!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ootas jos joskus nähään, ni ihmettelet viekö kissa multa kielen |OAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Vähän vaikea kyllä kuvitella sen juttumäärän perusteella mikä täällä lentää!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Uskotko, että mie en kyllä varpilla ala livenä tuntemattomille höpöttää vaikka leikkikentällä |OAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:olen kuitenkin sitä sorttia joka on hidas tutustumaan, niin tosielämässä kuin täälläkin.
oon vaan tullu siihe tulokseen, et jos ei oo asiaa, ni parempi olla hiljaa B) Parempi olla hiljaa ja näyttää viisaalta kuin avata suunsa ja poistaa muiden epäilykset..vai miten se meni