Hyyvää Juhannusta!! =)
Eilen oli miehen synttärit ja aamulla aloin iloisin mielin vääntämään kakkua, oli uus kakkuvuoka ja kaikki. Tein täsmälleen ohjeen mukaan, mutta onnistuin silti polttamaan kakkupohjan. Nooh, tein uuden taikinan... Nyt pidin kakkua puolet vähemmän aikaa uunissa. TAAS se palo!
Mies tuli käymään tauolla kotona ja kysyi että meinaatko tosissaan vielä kolmannen pyöräyttää. Totesin että todellakin ja juoksin Siwasta (aina lähellä=)) lisää tarvikkeita.
Laitoin kakun nyt keskitasolle uuniin kun aiemmin se oli alimmalla tasolla
niinkun ohje oli käskenyt. kas kummaa, täydellinen kakku!
Sit oli enää tehtävä täytteet ja muut hörsöt.
Tein yhtä kakkua siis klo 8.30-17.45
Onni onnettomuudessa oli että oli pirun hyvää vaikka ite sanonkin
Toki tuohon aikaan sisältyy lastenhoitoa ja kaks kauppareissua. Mutta joku näppärämpi ois silti saanut valmista aikaan nopeammin :ashamed:
"Ja se lapsi joka syntyy sunnuntaina,
on soma ja hyvä ja iloinen aina."
Tuon takia miehen sisko hoki meille että koittakaa nyt tähdätä siihen sunnuntaihin... kun jouduin perjantaina sairaalaan ja lauantaina alkoivat käynnistellä
Poju päätti kuitenkin syntyä maanantaina 23.29, että ei se tiistainkaan kovin kiltti lapsi kaukana ollut, mutta hyvin istuu tuo kaunis pilttikin
Äitiydestä... Uskallan sanoa tällä vähäisellä kokemuksellani että oon parempi äiti kun raskausaikana oletin. Istuin monet kerrat lapsen huoneessa ja itkin että enhän mie ossaa, mitä minä sille teen jos sitä ja sitä... Mutta elämä opettaa ja onneks on aina joku jolta kysyä neuvoa. On kylläkin ikäviä viitteitä siihen että saatan pitää poikaa vähän pumpulissa toisinaan... :ashamed:
Parisuhteesta... No muuttunuthan se on. Poika saa mieheltä nykyään enemmän pusuja kun minä
Mutta en nyt sano että itse olisin miestä huomioinut tarpeeks, siks yritin noita synttäreitä vähän jopa pakkomielteisesti järjestää... Sylittelyä on tosin ruvettu harrastamaan nykyään vähän enemmän. Kun poika on saatu illalla nukkumaan niin makoillaan sohvalla ihan solmussa =) Tuntee itsensä nuoreksi jälleen
Me käytiin aika usein leffassa ja kattomassa jääkiekkoo ennen, ja sitä mies vähän surkuttelee kun niihin ei oikein pääse enää mun kanssa kahdestaan. Maaliskuussa kun se oli yksin katsomassa pelejä, niin se sanoi että vaikka mä en jääkiekosta välitäkään niin paljon kun se, niin tuntu jotenkin tyhjältä kun en ollut siinä sen vieressä katsomassa :heart:
Siinä on vaan se että meistä kumpikaan ei tahtois jättää mussukkaa jonkun muun hoitoon, vaikka hoitaja ois kuinka hyvä. Mutta kyllä meille hyvää tekis joonkin päästä kahdestaan. Baareissa me ei käydä eikä "oteta" muutenkaan, mutta just joku pieni retki kahdestaan vois olla yllättävän piristävä...
Jaa-a... Toivottavasti grillaamisen ajan illalla ois satamatta :kieh: