Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Ainoo mitä tiiän serenasta että sielä on paljon venäläisiä ja likaset vessat
*muoks* ja tämähän ei tietty ollu vastus kysymykseen mutta aattelin kuitenniin inffoni jakaa
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Ainoo mitä tiiän serenasta että sielä on paljon venäläisiä ja likaset vessat
*muoks* ja tämähän ei tietty ollu vastus kysymykseen mutta aattelin kuitenniin inffoni jakaa
Ookoo Niitä venäläisii on kyl täälläki vissiin enempi ku suomalaisia joka paikassa :/Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Ainoo mitä tiiän serenasta että sielä on paljon venäläisiä ja likaset vessat
-Oih, se on niiin hyvää . Itte taas en oo oikeen siideri ihmisiä koskaan ollu mutta sitten kerrran suostuin maistaan kuivaa mallia ja sille tielle jäin. Makeista menee vadelma lightAlkuperäinen kirjoittaja piipero86:tuo on minun painajainen tuo dry omppu :x yhden kerran oon juonu ja en kyllä toiste juo..Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Mä kans täs tuumin joisko ensimmäisen omppusiiderin sitten puolentoista vuoteen |O , ois vielä dry mallia
Samaa on meillä liikkeellä , huuto kuuluu varmaan ulos asti ja kädet + jalat sätkii ku tuulimyllyt. Vielä kaiken kukkuraksi poika itkeä päräyttä kiukkuamisen päälleAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Tuosta jahven ei kiukusta taas aasin siltaa siihen että meidän neiti on selvästi ruvennu välillä ihan kiukkuamaan , saattaa jonkunlelun kanssa puuhastella ja sit yks kaks rupee sille kiukkuamaan..
--Jo meillä kans, varsinki vasurilla vetää ihan hirveetä huiskintaa :heart: , jotenkin se vaan on niin liikkistä kun toinen on niin tosissaanAlkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Samaa on meillä liikkeellä , huuto kuuluu varmaan ulos asti ja kädet + jalat sätkii ku tuulimyllyt. Vielä kaiken kukkuraksi poika itkeä päräyttä kiukkuamisen päälleAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Tuosta jahven ei kiukusta taas aasin siltaa siihen että meidän neiti on selvästi ruvennu välillä ihan kiukkuamaan , saattaa jonkunlelun kanssa puuhastella ja sit yks kaks rupee sille kiukkuamaan..
:heart:
minä oon kyllä oikein esimerkki tapaus siitä kantapään kautta oppimisesta, mikään ei voi ikinä onnistua enne ku on tyriny kaiken täysin.. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Piiperolle :hug: , tuskin oot ensimmmäinen ja viimeinen jolle noin käy..onneks selvisitte säikähdyksellä. Jotkut asiat sitä vaan oppii kantapään kautta :/
Mä myös herkistelen tän biisin kanssa, ihana mikä ihana! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:Mua aina herkistää Ultra Bran Minä suojelen sinua kaikilta-veisu. Ihku :heart:
--komppi tähän..Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Niin ja vaikka tuolla yllä sanoinkin että fiilistelen tuota Ultra Bran biisiä, niin totuushan on se, ettei pientä voi millään kaikelta maailman pahuudelta suojella vaikka haluaakin... :ashamed: Menemään on vaan laskettava vaikka se rinnassa riipiikin.
peesiAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Niin ja vaikka tuolla yllä sanoinkin että fiilistelen tuota Ultra Bran biisiä, niin totuushan on se, ettei pientä voi millään kaikelta maailman pahuudelta suojella vaikka haluaakin... :ashamed: Menemään on vaan laskettava vaikka se rinnassa riipiikin.
öitä :wave: turvallista matkaa =)Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Jaahans,tää nyt vetäytyy ilta/yöpalalle ja nukkumaan, huomenna ois kotimatka eessä n. 500km |O , joten mukavaa loppu jussia :hug: