***HELMET 2008*** Kesäviikko 25

Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Ainoo mitä tiiän serenasta että sielä on paljon venäläisiä ja likaset vessat :eek:

*muoks* ja tämähän ei tietty ollu vastus kysymykseen mutta aattelin kuitenniin inffoni jakaa :D
Ookoo :LOL: :LOL: Niitä venäläisii on kyl täälläki vissiin enempi ku suomalaisia joka paikassa :whistle: :/

Btw, mie kanssa jaan kokemukseni, ni tuo Aulanko oli tosi kiva paikka!! Pieni, mut tosi kiva lasten kanssa =)
 
pokan pitämisestä minulla kyllä tollasissa tilaisuuksissa pysyy hyvin pokka, mut sitte jos on jonku kaverin kans vaikka joku keskustelu jostain sille tosi vakavasta asiasta tai surullisesta niin sillon on mulle tosi vaikeaa, siis se on ihan kauheeta ja just se että ku vielä alkaa ajattelemaan että nyt ei saa hirnua yhtään niin se menee vielä vaikeammaksi.. :ashamed: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Mä kans täs tuumin joisko ensimmäisen omppusiiderin sitten puolentoista vuoteen |O , ois vielä dry mallia :p
tuo on minun painajainen tuo dry omppu :x yhden kerran oon juonu ja en kyllä toiste juo..
-Oih, se on niiin hyvää :p . Itte taas en oo oikeen siideri ihmisiä koskaan ollu mutta sitten kerrran suostuin maistaan kuivaa mallia ja sille tielle jäin. Makeista menee vadelma light :p

 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Tuosta jahven ei kiukusta taas aasin siltaa siihen että meidän neiti on selvästi ruvennu välillä ihan kiukkuamaan :eek: , saattaa jonkunlelun kanssa puuhastella ja sit yks kaks rupee sille kiukkuamaan..
Samaa on meillä liikkeellä , huuto kuuluu varmaan ulos asti ja kädet + jalat sätkii ku tuulimyllyt. Vielä kaiken kukkuraksi poika itkeä päräyttä kiukkuamisen päälle

:heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Tuosta jahven ei kiukusta taas aasin siltaa siihen että meidän neiti on selvästi ruvennu välillä ihan kiukkuamaan :eek: , saattaa jonkunlelun kanssa puuhastella ja sit yks kaks rupee sille kiukkuamaan..
Samaa on meillä liikkeellä , huuto kuuluu varmaan ulos asti ja kädet + jalat sätkii ku tuulimyllyt. Vielä kaiken kukkuraksi poika itkeä päräyttä kiukkuamisen päälle

:heart:
--Jo meillä kans, varsinki vasurilla vetää ihan hirveetä huiskintaa :heart: , jotenkin se vaan on niin liikkistä kun toinen on niin tosissaan :)
 
minä nyt rohkasen mieleni ja kerron että meille sattu tänään kauhea vahinko,josta kuitenki säikähdyksellä ilmeisesti selvittiin..kalle tipahti meidän sängyltä :'( :ashamed: esikoinen oli suihkussa ja ite olin just pukemassa kallea ku olin sen just kylvettäny ja esikoinen huusi että haluaa leikkiä leluillaan ja uittaa niitä valkoisessa ämpärissä, jossa minulla oli vaatteita likoamassa kun kallella oli sotkeutunut mustikka soseeseen, laitoin kallen keskelle sänkyäme ja juoksin vessan että nakkaan vaatteet vaan lattialle ja pyöräytän ampärissä vähän vettä että enimmät saippuat saan pois ja annan pojan leikkeihin, just ku homma oli tehty alko kauhea huuto makkarista ja juoksin niin kalle makasi matolla, otin tietenki heti syliin ja onneksi poika rauhottu puolessa minuutissa, mutta ette usko mikä olo ollu tämän illan, ukko sitte koko ajan vielä töistä soittelee ja äänen sävy silläki on vähä semmonen veemäinen, hitto soikoon niinku olisin halunnu että näin käy.. :'( esikoisen aikaan ei ikinä käyny näin niin nyt kalvaa kauhea syyllisyys, painelin ennen kallen nukkumaan menoa sen päätä onko patteja/kipeitä kohtia mutta ei ollu moksiskaan ja oli naureskeleva itsensä loppu illan. tiedän että suuren virheen tein ja valitetavasti kallen liikkuvuus piti oppia ihan kantapään kautta :ashamed: :(

no nyt se on sanottu. (kaikki palaute otetaan vastaan)
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Piiperolle :hug: , tuskin oot ensimmmäinen ja viimeinen jolle noin käy..onneks selvisitte säikähdyksellä. Jotkut asiat sitä vaan oppii kantapään kautta :/
minä oon kyllä oikein esimerkki tapaus siitä kantapään kautta oppimisesta, mikään ei voi ikinä onnistua enne ku on tyriny kaiken täysin.. :snotty:
 
Piipero

Eikös teidän kalle just oppinu kääntymään...meinaa olit varmaa tottunu siihen ettei hän siitä mihinkään osaa liikkua.Sattuuhan noita varmaan itsekullekin,hyvä ettei käynyt kuinkaan,ymmärrän säikähdyksesi,mutta älä soimaa itseäsi turhan ankaralla kädellä :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Mua aina herkistää Ultra Bran Minä suojelen sinua kaikilta-veisu. Ihku :heart:
Mä myös herkistelen tän biisin kanssa, ihana mikä ihana! :heart:

Korviksia ei tytyllä ole eikä tule olemaankaan vielä moneen moneen vuoteen. Mä en ole koskaan ymmärtänyt miksi pienten tyttöjen korvat pitää ihan huvin vuoksi rei´ittää, sehän perskules sattuu ihan näin aikuisenakin... Asiasta voidaan keskustella kun ikään sen verran että alkaa niitä kinuta, mutta siihen nyt taitaa tovi mennä.

Piipero tiedän tunteen, on ihan hirveää kun muksu putoaa sängystä. Meidän poika putosi yöllä sängystä kun oli joku puolivuotias, kyllä oli ihan vihonviimeinen herätys kun muistan että kuului muksaus ja sitten päälle hirmuinen huuto... :eek: :ashamed: Olin ottanut pojan viereen yösyönnille ja yleensä vedin aina vieressä olleen pinniksen meidän sänkyyn kiinni-sillä kertaa olin sitten kait niin töttöröö puoliunessa että unohtui...Ja sit mies rynni mun päälle ja jumahti siihen jankkaamaan oioi, mitä sille kävi ja mä että painu nyt hittoon siitä makaamasta että saan pojan syliin lattialta! Mut et ole ainoa jolle näin käynyt :hug: ja onneksi nämä pienet on vahvaa tekoa.
 
Piipero :hug: Älä mieti asiaa enää, äiditkin on vaan ihmisiä... Hyvä kun poika on kunnossa. Onni onnettomuudessa siis. Tiedän kyllä kuitenkin miltä susta tuntuu :hug: .

Muista! Olet paras äiti lapsellesi! Me äidithän yritämme tehdä kaiken mitä pystymme lastemme eteen ja teemme parhaamme. Vahingoille ei kuitenkaan mekään voida mitään! :heart:
 
Niin ja vaikka tuolla yllä sanoinkin että fiilistelen tuota Ultra Bran biisiä, niin totuushan on se, ettei pientä voi millään kaikelta maailman pahuudelta suojella vaikka haluaakin... :ashamed: Menemään on vaan laskettava vaikka se rinnassa riipiikin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Niin ja vaikka tuolla yllä sanoinkin että fiilistelen tuota Ultra Bran biisiä, niin totuushan on se, ettei pientä voi millään kaikelta maailman pahuudelta suojella vaikka haluaakin... :ashamed: Menemään on vaan laskettava vaikka se rinnassa riipiikin.
--komppi tähän..
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Niin ja vaikka tuolla yllä sanoinkin että fiilistelen tuota Ultra Bran biisiä, niin totuushan on se, ettei pientä voi millään kaikelta maailman pahuudelta suojella vaikka haluaakin... :ashamed: Menemään on vaan laskettava vaikka se rinnassa riipiikin.
peesi
 

Yhteistyössä