Moi! hengissä edelleen
Oikein ottaa nuppiin
etten tätänykyä
ehdi palstailla |O , kauheet vieroitusoireet... minä siis kouluhommia väsään ihan tuskissa että saisin (edes jotkut) paperit koulusta.... meidän proffat oli sitä mieltä että jos en saa maisteria tehtyä niin tee edes se kandi... no kandintyö vähän vaiheessa vielä ja vajaa viikko aikaa palauttaa... mut sittenpähän saan semmoiset paperit, ei o turhaan kuutta vuotta opiskeltu
...ja sitten pääsen takaisin palstan pariin!!!! :xmas:
A on niin iso poika jo! =) Hän on ihanan rauhallinen, nukkuu yöt hyvin (jossei lasketa sitä että herää edelleen 3-4x syömään öisin... ) ja tosi kärsivällinen, jaksaa odottaa ruokaansa (tissiä siis), ja
jaksaa myös
tosi kauan aina
harjoitella esim lelun ottamista ja sen suuhun laittoa (tällä hetkellä osaa ottaa lelun kahdella kädellä, mutta kun yrittää viedä sen suuhun, niin menee *jostain kumman syystä* silmään
) voisin kuvitella että hiukan lyhempipinnaiset lapset kokeilisivat kerran ja alkaisivat heti rääkyä ellei onnistu =) (olen itse kuulunut tuohon kastiin kuulemma
)
Nyt kun päätin sitten tehdä jotain muuta kun kouluhommia, voisin kai samalla käydä
kerhossa laittamassa muutaman kuvan A:sta :heart:
(en tosin oo vieläkään saanut esittelyä itsestänikään tehtyä sinne... sori :ashamed: )
Sen verran käyn täällä pyörimässä tätä nykyä että nopeasti vilkaisen tekstit läpi (melkein joka päivä??). Esim sen linkin kävin yks päivä poimasemassa josta pystyi tilaamaan
nimikkotutteja (olikos se nyt se namnnappar.se) ... A:lle on siis tulossa nyt kolmen kappaleen setti tutteja omalla nimellään varustettuna
(eikä musta ollut edes paha hinta, n. 13 e joka jo sis pk:t) =)
nyt juhannuksen aikaan (lähdetään TAAS raumalle) ehdin varmaan lukea kaikki teidän kirjoitukset jotka oon missannut
(en nyttenkään lukenut mitään, ajattelin ensin kirjoittaa)
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
parisuhde on muuttunu tosiaan..meillä ei ole enää sellaista kultaista keskitietä, menee joko tosi hyvin ja ollaan onnemme kukkuloilla ja sitten sieltä kukkuloilta tullaanki vierimällä alas ja ollaan eron partaalla, nyt ollaan taas oltu siellä kuilun pohjalla useampi viikko ja nyt yritetään taas kiivetä sinne onnen kukkuloille..tämä on kyllä tosi rassaavaa mut jospa tämä vähä joskus tasoittuisi, mä jumittuisin mielelläni tonne onnen kukkuloille =)
en voi muuta kun olla samaa mieltä... siis että näin meilläkin nykyään. onneks me sovitaan riidat aina tosi nopeesti :xmas: mut sikäli usein riidellään (ja ollaan eron partaalla, piiperoa lainatakseni) jos vertaa aiempaan kun ei riidelty melkein koskaan... mut kai se (tää uus elämäntilanne, kun eka vauva vielä) jonkinaikaa kestäää tottua =)
Hampaista: ei ole yhtään, mutta ikenet kai kutisee kovasti (ei oo kyllä edes pullistuneet/punoittavat) Kovasti A haluaa pureskella kaikkea
syömisistä: täysimetys (n. 100 x pvässä joka on kyllä hieman rasittavaa..., mutta neuvolassa paino oli vaan -4 pituuteen verrattuna ja sais olla kuulemma -20 että olis "pakko" alkaa antaa lisäruokaa, ei niin että se ois musta mitenkään huono juttu, vaan että ajattelin itse että näin kesällä menee kivemmin jos pelkkä tissimaito riittää )
kakkaamisesta: A lopetti kakkaamisen :x ennen kakkasi 3-6x päivässä, nyt ei 4 päivään ollenkaan! ...mutta ihan tyytyväiseltä silti vaikuttaa joten emme ryhtyne toimenpiteisiin.
Ja nyt suunnistan valokuvien pariin kerhon puolelle, sitten lukemaan teidän tekstejä!
(
shiva: oletko vielä kreikassa?)
Oikein hyvää Jussia itse kullekin! :flower: :hug:
emmie ja A (4 kk 3 pvä ) :heart: