***HELMET 2008*** Kesäviikko 25

minäki painun pehkuun..huomenna lähdetäänki luonnon helmaan vietämään muutama päivä niin en tänne pääsekkään, vierotusoireet varmaan tulee, mutta hyväähän se välillä tekee katella muutaki ku tätä näyttöä :D palailen taas maanantaina tänne terrorisoimaan :D :wave:
 
Hellou,

jääkaappi toimii taas. :/ Laitettiin se ohjekirjan mukaisesti tunniksi pois päältä ja sit alkoi pelittää. Ihme touhua! :eek: :/ No, pitää nyt seurailla sitä, mutta hyvähyvä, jos ei uutta tarvii hankkia. :)

nipsuli kertoi, että heillä kiukutaan... Meillä ei kiukkuilla, mutta päristellään, kiljutaan, koristaan, muristaan ja äännellään muuten ihan jatkuvasti. =) Tuleekohan tuosta tytöstä kovinkin suulas, kun on nyt jo alituiseen äänessä. B) Meillä on myös opittu jumppailemaan oikein urakalla jumppalelun kaarissa. Tyttö hilaa itsensä lelukaaren reunaan, tarttuu tiukasti kaaren alareunasta ja heilauttelee jalkojaan kaaren ympärille ja vieressä olevan kaapin oviin. :eek: :D Äiskän pikku marakatti. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Reissusta tuli mieleen, et monellako Helmellä on jo korvakorut? :whistle: :wave:
:eek: Jumanklavit, et kai tarkoita oikeita reikiä korvissa? :eek: :eek: Meidän neidillä on kaks kappaletta sormuksia, yks kaulaketju ja kristallitutti, minkä voi laittaa kaulakoruun. Eipä niitä kyllä käytetä, mitä nyt toinen sormuksista oli ristiäispäivänä hetken aikaa sormessa. Juu, ja ei tosiaan tule kyllä reikiä korviin vielä piitkään aikaan...

Siidereistä ollu puhetta; mulle maittaa parhaiten Crowmoor tai Strongbow. DryApple menee, jos ei muuta oo, mutta silloinkin mieluummin valitsen sitten bissen. :p Punkku maistuu myös, mutta skumppa ja varsinkin oikea samppanja ja cava on :p :p

piipero: Hui kamala! :eek: Onneks Kallelle ei käyny kuinkaan! :hug: Äläkä tosiaan itseäsi syyllistä, pääasia on, että kaikki on ok. :hug:

Hippa & hilunen: Minä suojelen sinua kaikelta on ihan ykkönen. :'( :heart: Ja Ultra Bra toimii kyllä muutenkin! :D

Teretulemast palstoille taas jahvetti! =) Pari päivää olikin vähän hiljasempaa... :whistle:

taidan poikkasta tähän... muuten kukaan ei jaksa lukea... ;)

Aijuu, äippäHkin tavoin myös täällä symppaillaan Sinkkosta. :)
 
huomenia pikaseen :wave:

ihan ekaks piipero, noi sängyltä tippumiset on todella yleisiä. mulla toi vanhempi tippu kans sängyltä sillo pienenä, oisko ollu 5 kk tjn. peittoja yms oli barrikadeina mut niin se vaan sieltä tuli :eek: tunne oli ihan hirvee ja soitin heti polille. rauhottelivat sieltä ja sano et oikeestaan ainoo mikä voi seurata on aivotärähdys, näin pienet on kuiteski vielä tosi joustavia. mitään seurauksia ei onneks tullu mut syyllisyys paino pitkään :ashamed: :'(

ieva kiitos kiitos =) :flower: kyllä mä käyn aina ku mahkut on ni ainaki kerhon puolella, ette te musta niin vaan pääse :D niin ja meil ei oo kaasoa eikä bestmania kun on vaan pieni vihkitilaisuus kotona. ei oikeestaan mitään perinteistä, mut musta on kiva näin =)

P alkaa hermostua joten :wave:
 
Piipero :hug: , onneksi ei käynyt kallelle pahemmin. Mulla on jotenkin sellainen fiilis että jokaiselle käy jossain vaiheessa joku tuommoisen kaltainen vahinko.. tekevälle sattuu!

Serenasta oli Jahvetti kysellyt. Ihan lastenallasta nyt en muista siellä nähneeni.. Näin uimataidottomana ( :ashamed: ) aikuisena ite oleilin aikas paljon vaan porealtaassa.. Ja tästäkin oli kovasti apua :whistle:. Kaveri aikoinaan kertoi että Serenassa on paljon suomalaisia, ulkomaalaisia ja venäläisiä.. Siihen todettiin että vissiin ei venalaiset mee tohon ulkomaalaiset-joukkoon :LOL: . Kaveri oli siis töissä serenassa.. :ashamed:

Me oltiin eilen grillaamassa nuotiolla. Voin todeta että matkiksilla pääsee myös ihan pöpelikköön :p vaikka kuoppaista onkin. Tyttö oli ihmeen rauhallinen koko illan, oli vissiin niin paljon uutta kateltavaa. Vaikka kitisi muuten koko päivän niin ulkoilma rauhoitti. Tultiin kotiin jo kasilta kun alkoi satamaan kaatamalla ja tyttö nukahti normaalisti ysiltä :eek: ja nukkui aamukasiin!

Mut nyt on mentävä, tytöllä menee hermot..

:wave:
 
no pitihän minun tulla vielä pikaseen tänne pyörähtämään ennen ku startataan tuo meidän rottelo ja painutaan tien päälle.

kiitos teille kaikille kannustuksista ton kallen suhteen :hug:

ievan tavoin minäki oon kaipaillu kuulumisia, erityisesti pupilta (täällä pitäs olla semmonen hymiö joka huhuilee niin sen vois laittaa tähän )
 
Piipero, onni onnettomuudessa :hug: minä tippua pötkähdin pikkuisena sängyltä maahan, solisluu murtui. Onneksi teillä oli parempi onni matkassa.

Perkule, naapurin rakki haukkui ja ulvoi koko yön. Taisivat omistajat olla baarissa jussin vietossa, koira hiljeni neljän jälkeen. Että eipä tarvinnut meikäläisen taas sitä ennen nukkua :kieh: oi tätä kerrostaloasumisen riemua..
 
kranttu: selailin tossa taaksepäin juttuja ja katoin et teilläki vaan maistellaan kiinteitä. kiva huomata et muutki tekee niin ku oon ollu vähän et voikohan näin tehä et sillon tällön vaan hiukka maistelee ja on päiviä et pelkkää tissimaitoa vaan ja et onhan tää nyt vielä sit täysimetystä. ekan kanssa ku tilanne oli ihan eri ni nyt ollaan ku eka olis kyseessä :ashamed:
ja painon kanssa tappelen myös minä :kieh: minipillerit nosti vaan painoa joten nakkasin ne mäkeen ja oottelen et lähteekö paino laskuun. pari vkoa ois aikaa laihtua ees vähän etten vihkitilaisuudessa olis sitte ihan hirvee sotanorsu |O
 
SEE
Pikaseen vaan tulin hyvät Juhannukset toivottamaan, tultiin justiinsa mereltä ja alan pakkaamaan uutta reissua varten, mennään kaverin luokse juhannuskekkereihin, paljon lapsiperheitä tulossa!!
 
Aurinkoista juhannuspäivää

Onneksi Piiperon pikkuiselle ei käynyt kuinkaan. :hug: Noilta ei varmaan voi kokonaan ikinä välttyä. MInulla meinasi käydä tosi pahasti viikolla neuvolassa..pidin kättä neidin päällä kun hän makasi siinä pöydällä, niin kuin aina pidä jos hän on hoitopöydällä, ja käännyin sanoo jotain sille terkalle, niin siinä pieni pyörähti mun käden alla masulleen ja todella lähellä oli, ettei yli laidan. :( Voi kamalaa kun minulla sydän hakkasi. :/ Onneksi oli onni mukana. Mut niin se vahinko tulee..jus kun sitä ei odota.

Onneksi ievan jääkaappi toimii taas. Tosi kivaa, tuollaisetkin sattuu just silloin kun ei ehkä apua ole just saatavillaja silloin kun kaapppi täynnä ruokaa. :kieh:

Reiät korvissa..ei ei, ei vielä aikoihin. Tuolla maailmallahan se on täysin normaalia, että tyttövauva saa heti reiät korviin, mutta en mä voisi kuvitellakaan. Vaan siksi, että näyttäis kauniilta, niin tuottaa kipua pienelle. Ja sit niiden puhdistaminen ja painaahan ne nukkuessakin. :/

Minä suojen sinua kaikelta uppoaa täälläkin..tosin välillä se ultara bran "taistolaisuus ja anni sinnemäkisyys" ärsyttää, mutta levyt lötyy kyllä. ;)

Ja cruellalle tosiaan ihania hääfiilistelyjä!!! :heart: Rouvana on kiva olla! =)

Meillä on täällä kakkaa odotettu kovasti ja ei se edelleenkään tullut. Pieni itki masu kivikovana ja selkä kaarella, eikä mitään tullut. :( Niin kurjaa oli katsella ja siitä mallsuutteesta mitään hyötyä ollut. :/ Mies kävi sit heti aamulla hakee mikrolax-miniperäruiskeita. Niitä oli apteekista suositeltu. Auttoi n.3 minuutissa. :D Olipa neiti onnellisen oloinen ja nukahti heti. :heart:

Eilen käytiin pitkällä kävelylenkillä ja sit ihan ex-tempore mentiin ystävien kutsumana heille syömään ja muut hiukan maistelemaan hyviä viinejä ja calvadosta. Mä imetin ja ajoin auton kotiin. :whistle: Mutta siis...tosi kivaa oli. Kotiin tultiin kympin aikoihin ja laitettiin vielä takkaan tuli, meidän "kokko" siis, ja paistettiin juhannusmakkarat :p Pieni katseli tulta lumoutuneena ja nukahti siihen lämpimään katsellessaan. :heart: Ihana kotijuhannus!

Nyt vaan kotosalla ja ehkä kävelylle voisi suunnata...grillailua ja chillailua tiedossa siis... :wave:
 
täällä viettään harmaisen tuulista juhannusta kotosalla perheen kesken.illalla kaverin perhe oli grillailemassa.tänäänki on syöty ja hirvee ähky nyt.kävelylle kohta lähetään kuhan ei vaan kaatosadetta tulis..
 
Jahvetti :wave: Oli vissiin hyvä mutta raskas reissu!? Reiät korvissa suloista, meidän helmi-tytöllä on kyllä. :D Sai tosin vasta tossa ihan vuoden alussa. Olis saanu jo aikaisemmin muttei halunnu. Ei vissiin uskaltanu ottaa. Kyllä mä mietin jo kun oli pikkunen et kävis laitattamas. Helpompi olis ollut hoitaa kuntoon silloin. Nyt kun se lähmi niitä koko ajan kun ei malttanu vain katsella peilistä kun piti koskee niin meinas tulehtua toinen mut selvittiin ilman tulehduksia. Mut tosiaan niin vauvana laitettuna on vähempi vaivaa niistä kun noin isommalla. Tää taas mun mielipide, toisten ei oo pakko olla samaa mieltä. :whistle:
 
Heippa!

Ihunaa, äsken oli kunnon sade ja tuuli, ukkonenkin yritti jyristellä =) Tuuli sai aikaan senkin ihmeen että meidän sikapainavan jalan päällä oleva aurinkovarjo kaatu :eek:

Putoamisista ja muista... Mun siskon nuorimmainen oli joku vajaa kaks kuukautta, kun se istu kaukalossa olohuoneen lattialla ja sen puolitoistavuotias sisko tuli ja keikautti kaukalon ympäri. :| Oli pikkunen kuulemma maannut yhtenä myttynä lattialla, mutta mitään pahempaa ei ollut käynyt onneks. Olin aivan kauhuissani kun kuulin tän jutun, kun Jiikin oli vasta kaks kuukautta sillon :eek:
Mutta reipas ja jäntevä yksvuotias tuo siskon pikkumies tuntuu olevan tänäpäivänä kuitenkin =)

Korvakorut... Noh, pojuhan nyt ei tule meidän armosta saamaan korvakoruja:), mutta vaikka tuo olis tyttö niin sitten kun itse alkais haluta niitä... niin siitä muutama vuosi ja saattais saada reiät korviin :D
Mä olin 2-vuotias, kun serkulle laitettiin reiät ja aloin sitten hyvin kovaäänisesti vaatimaan niitä itsellenikin. Ja kun äitin lellitty kuopus olin niin eihän se raaskinut kieltäytyä :kieh:
Mutta mikä huuto siitä sitten tuli kun eka reikä oli laitettu. Kaikki vaan hoki ympärillä että kuule tää toinen pitäis vielä laittaa, ja laitettiinhan se mutta pitkä huuto siitäkin tuli.
Että jos sen tytön joskus saan niin ehkä "jo" 10vee synttärilahjaks saa reiät korviin =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
[ pari vkoa ois aikaa laihtua ees vähän etten vihkitilaisuudessa olis sitte ihan hirvee sotanorsu |O
muista ,että morsiammet ovat aina kauniita oli koko mikä hyvänsä

=)

Sainpahan pitkästä aikaa jotain aikaiseksi. Innostuin näin juhannuksena leipomaan ja vieläpä ekakerran pojan syntymän jälkeen ,leikin siis täydellistä kotirouvaa,vain essu puutti =) no, se siitä täydellisyydesta,sämpylätaikinasta puuttui suola ja suklaamuffisseihin laitoin liian vähän jauhoja ja tungin banaania,vaikkei pitänyt. Löysi ne silti vatsaan tiensä vähän liiankin hyvin ja takapuoli senkun leviää........ jos ottais viel yhden muffinssin :whistle:
 
Jepjep...kirjotin aivan sikapitkän stoorin...ja suljin selaimen :headwall: :headwall: :headwall: Veli vaimonsa kanssa (molempien helmien kummit) käväs kahveella ja tuli muutama paukku otettuu...huomaa etten oo aikoihin alkomahooliin koskenu |O |O |O

Korvakorut, tosiaan reissussa näin arviolta 4-6kk ikäsen tytön, ihan supisuomalaisia olivat ja sillä tytöllä oli ihan oikeat reikäkorvakorut :whistle: Ei ei ei vielä....joskus 6-7v olis aikasintaan miusta sopiva, sen ikäsenä olen itekin saanu =) Mut että tän ikäselle..huhu :eek:

Reissu oli enemmän kuin onnistunu...uusi ehkäpä jo tälle kesää suunnitelmissa :whistle: :saint:
 
piipero :hug: toivottavasti Kalle ok!
En halua huolestuttaa mutta just sairaalassa lääkäri sanoi meille että harmittavan usein lapset tippuu jostain ihan vauvana ja sitten vanhemmat vaan rauhottelee eikä tuo näytille. Usein luullaan että kaikki hyvin mutta päässä saattaa olla esim pieni vuoto tms. se siis vihjaili että Matias olis tippunu. Mä heti kovenin ja sanoin että ei todellakaan ole.
Kuitenkin halusin vain sanoa että jos ette vieny poikaa minnekään näytille niin seuraile häntä. Musta on tullu vähän yliherkkä nyt noitten kanssa joten ethän pahastu vaikka näin kirjoitan?! :hug:

Täällä on ollu sateinen päivä ja ukkostanutkin. :/ mä pelkää ukkosta... :snotty:

Molemmat lapset tekee hampaita ja ovat kiukkusia. :/ Tytölle tulee ihan taaimmaiset hampaat ja pojalle ekat alaetuhampaat kai. ne on niin turvonneet nuo ikenet. molemmille annettiin panadolia ja sitten untenmaille.

meillä mennään nykyään yhdellä syötöllä yöt. ja nyt kun kehun niin varmaan alkaa taas valvomaan...toivottavasti ei.

korvakorut mä sain ottaa vasta rippikoulun jälkeen. |O mun tyttö saa ne kun ite haluaa ja osaa pyytää. ennen ei laiteta. vauvoille kun laitetaan niin minusta se on ihan sairasta.

Mietin kans et missähän on äippä70, niiskuneiti, äitsy,... ? vai oonko mää lukenu huonosti kun en oo huomannu...

Cruellalle jaksuja muuttohässäkkään ja voih ihanaa...kohta on ne häät! :heart:

vanamoBr muutatteko tekin jonnekin?

nyt pakko mennä ukon kainaloon tuonne sohvn perukoille hetkeks ja sitten unille...tää ilma on niin raskas et nukuttaa...taitaapi vielä ukostaa...

Jepsu
 

Yhteistyössä