***HELMET 2008*** Kesäviikko 25

Mie muuten tänään punnittin likan ja mittasin, rullamitalla :LOL: ...joten epäviralliset 4½kk mitat:

paino 6300g
pituus 61cm

:D

Virallista neuvolapunnitustahan meillä ei 4-kuisena ollu nyt ollenkaan, et 3 viikon päästä suunilleen sit virallisia mittoja :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Meille tulee siis tämmöinen =) Mummilaan on tulossa semmonen vanhanaikainen, mistä saa pöydän ja tuolin. Ja toiseen mummilaan varmaankin tämä TrippTrapp myös, mutta erivärisenä. =)

*muoks* Tuosta kuvasta puuttuu se turvakaari ja vauvatuki yms. Kuvan tuoli on viriteltynä isommalle lapselle.
Juu, tuommoisessa poika istuu nyt. Oi, miten ihkun punainen tuoli :D meillä on vaan ihan perus puunvärinen kun kävi pöydän väriin-tosin pöytä on sen jälkeen vaihtunut, joten oiskohan siinä syytä ostaa uusi! ;)
Meilläkin on puinen tuo pöytä, saarnea, mutta haluan siihen kaveriks värikään tuolin. Kirkkaanpunaista löytyy muutenkin keittiöstä, joten tuo sopii sinne mielestäni hyvin. =)
 
Alkaa kyllä tytyn tee se itse-diagnoosi refluksin suhteen olla aika varma, siis vaikka terkka ja lääkäri olivatkin samaa mieltä, ei sitä mustaa valkoisella ole ainakaan vielä. No mutta, on siis saanut neljästi päivässä sitä gavisconia ja tänään jäi kerta saamatta kun oltiin kyläilemässä ja pullo unohtui kotiin. Oksu alkoi taas kivasti lentää ja lentelikin sitten enempi ja vähempi loppuillan ja käninääkin riitti. :/ Eipä passaa unohdella enää... :eek:

Jännä kyllä huomata miten tyty on tosiaan alkanut nauraa ääneen gavisconin aloituksen jälkeen ja myös juttua tulee moninkertainen määrä aiempaan verrattuna. Pälättää koko ajan ja oikeastaan huutaa asiansa, välillä pitää ihan hirmuista mölyä! :D Aamulla on kiva herätä 6.30 kun herätys kajahtaa kainalosta armeijan malliin! :D On varmaan ollut tytyllä kurkku arkana oksentelusta, kun melko hiljainen neiti oli aiemmin... :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
hilunen mut ihanaa että se auttaa!! :hug:
Niin on =) mietin tossa yksi päivä kun katselin typykän tyytyväistä kujertelua että nyt meillä on se tyttö joka olisi pitänyt olla koko ajan...Vieläkin miettii että olispas tajunnut tuonkin aiemmin. :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Tyty oli 4kk neuvolassa 67,5cm. :p
|O Mikä hujoppi :D

Niin onkin, 68-senttiset bodyt on poistolistalla ja kävin jo ostamassa 74-senttisiä!
:whistle:
Meillä 68cm on vielä aika reiluja :p Mallista/merkistä riippuu kyllä, mut yhtään ei taida olla sellasta ihan sopivaa...pääsääntösesti 62cm käytössä viel :D Yhet 56cm puolpotkarit oli kyl tänään vikaa kertaa päällä pikkasen alko varpaista kirraa =)
 
Meillä muuten tyttö puklas tänään mun päälle. Olin just syöttäny tytön ja röyhyttelin sitä olkapäällä. Kävin sitten itte selälleni sohvalle vähän yläviistoon asentoon ja laitoin tytön masulleen mun vatsan päälle. :headwall: Pällistellään sillein usein toisiamme lähieteäisyydeltä. Niin ei vissiin ollu kovin hyvä asento olla masullaan just ruoan jälkeen, kun puklautti oikein kunnon satsin mun paidalle ja kaulalle. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Meillä tuo vaunun koppa on isoimpia markkinoilla olevia =) Just tarkistin, ni patjan koko on 80cm...menee siis vielä piiiiiiitkään :D
Eikös teilläkin ollut Jovit? Niissä on kyllä tosi iso koppa, mut jos tyty kasvaa tätä tahtia niin kohta jää pieneksi! ;) Nytkin saa jo vähän asetella että jää vähän tilaa molempiin päihin. Otetaan varmaan se koppa pois tässä kesän aikana, vielä saa olla kun viihtyy ihan ok.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
puklautti oikein kunnon satsin mun paidalle ja kaulalle. :whistle:
Se on kivaa, kun pitää vauvaa käsillä kainaloiden alta ja istuu lattialla, sit heittää äkkiisti selälleen ja roikottaa vauvaa pään päällä :whistle: :whistle: Refluksivauvalta kun se tavara tulee VAUHDILLA ilman etukäteisvaroitusta |O |O |O Sillon lensi itelläniki laatta...
 
Meillä muuten tyttö ei edes viihdy tuossa kopassa hereillä ollessaan, joten siitäkin syystä on jo kohta hankkiuduttava eroon siitä kopasta. Meillä on vaunulenkillä aina mukana Ergo tai liina, johon tytön saa napattua, jos heräilee. Onneks tämä vaihe sattui kesäaikaan. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkaa kyllä tytyn tee se itse-diagnoosi refluksin suhteen olla aika varma, siis vaikka terkka ja lääkäri olivatkin samaa mieltä, ei sitä mustaa valkoisella ole ainakaan vielä. No mutta, on siis saanut neljästi päivässä sitä gavisconia ja tänään jäi kerta saamatta kun oltiin kyläilemässä ja pullo unohtui kotiin. Oksu alkoi taas kivasti lentää ja lentelikin sitten enempi ja vähempi loppuillan ja käninääkin riitti. :/ Eipä passaa unohdella enää... :eek:

Jännä kyllä huomata miten tyty on tosiaan alkanut nauraa ääneen gavisconin aloituksen jälkeen ja myös juttua tulee moninkertainen määrä aiempaan verrattuna. Pälättää koko ajan ja oikeastaan huutaa asiansa, välillä pitää ihan hirmuista mölyä! :D Aamulla on kiva herätä 6.30 kun herätys kajahtaa kainalosta armeijan malliin! :D On varmaan ollut tytyllä kurkku arkana oksentelusta, kun melko hiljainen neiti oli aiemmin... :ashamed:
Kiva kuulla että ootte apuja saanu...mä täällä edelleen pohdiskelen että onko tuo meidän neidin puklailu/oksentelu ihan normaalia vaiko ei... :eek: :/

 

Yhteistyössä