***HELMET 2008*** Kesäviikko 25

Hilunen onpa tosi ihanaa että apu löytyi! =)

Pitkiä neitosia helmissä. Meillä on minusta tosi pienen oloinen toi pehmee kantokoppa, mutta kyllä neiti sinne vielä mahtuu. Matkasänkyä ei meillä vielä ole. Mun kotona on vanha pinnasänky, sellainen missä mm. mun äitikin ja minä ollaan nukuttu. Se siis sänkynä siellä meidän vieraillessa. Muuallapa ei olla vielä oltukaan yön yli.

Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Meillä on käytössä sekaisin 62, 68, 70 ja 74 -vaatteet. =)
Meillä ei ole 62-senttiset olleet käytössä enää aikoihin... :whistle: Ja nyt on koko 68 bodyjen suhteen tosiaan siinä pisteessä että kiristelee haaroista ja hihatkin lyhyen oloiset. Housut ja paidat menee kyllä, mut toi pitkäselkäisyys tekee sen että haaroista napitettavat jää nopeammin pieneksi.

Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Oottekos muuten ollu tyytyväisiä vaunuvalintoihinne? Muistan kun me viime syksynä pähkäiltiin, että mitkäs vaunut hankkis... :whistle: Laittakaa kuvia vaunuistanne, jos on siinä hollilla! =)
Ehdttoman tyytyväinen olen ollut!!!!
Ennen vannoin ainoastaan Emmaljungien nimeen, mutta en enää :p
Mellä siis Ora Jovi Airit =) kovalla kopalla...

Huono kuva kyllä....

Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Meillä ei oo enää koppa käytössä...alko olla aika tukala joten otin sen pois, kahtoo sit syksyllä vieläkö mahtuu sinne
Meillä on pehmeä koppa ja se on pirun kuuma, jos on hellepäivä. Ei tasan tarvii olla kun pikkunen body päällä. Onneks noissa meidän vaunuissa on semmonen tuuletusluukku siellä takana. Tosi kuumalla käytetään mieluummin matkiksia. Niistäkin saa sen takaosan auki, niin ilma kiertää paremmin.

Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkaa kyllä tytyn tee se itse-diagnoosi refluksin suhteen olla aika varma, siis vaikka terkka ja lääkäri olivatkin samaa mieltä, ei sitä mustaa valkoisella ole ainakaan vielä. No mutta, on siis saanut neljästi päivässä sitä gavisconia ja tänään jäi kerta saamatta kun oltiin kyläilemässä ja pullo unohtui kotiin. Oksu alkoi taas kivasti lentää ja lentelikin sitten enempi ja vähempi loppuillan ja käninääkin riitti. :/ Eipä passaa unohdella enää... :eek:

Jännä kyllä huomata miten tyty on tosiaan alkanut nauraa ääneen gavisconin aloituksen jälkeen ja myös juttua tulee moninkertainen määrä aiempaan verrattuna. Pälättää koko ajan ja oikeastaan huutaa asiansa, välillä pitää ihan hirmuista mölyä! :D Aamulla on kiva herätä 6.30 kun herätys kajahtaa kainalosta armeijan malliin! :D On varmaan ollut tytyllä kurkku arkana oksentelusta, kun melko hiljainen neiti oli aiemmin... :ashamed:
Kiva kuulla että ootte apuja saanu...mä täällä edelleen pohdiskelen että onko tuo meidän neidin puklailu/oksentelu ihan normaalia vaiko ei... :eek: :/

Pitkään minäkin pähkäilin samaa, vaikka näin jälkikäteen ajateltuna oireet oli ihan selvät...jälkiviisaus on paras viisaus...Aloin silloin toissa viikolla miettiä että joku mättää ihan oikeasti kun tyttö melkeim 4kk ja oksentelu senkun pahenee vaan-sanoisinpa että jos yhtään tuntuu siltä että voisi olla refluksia niin selvittelemään vaan, meilläkin apu oli koko ajan käsitavara-gavisconin päässä! :|

oletteko ieva olleet tyytyväisiä siihen ergoon? ja katsoitteko manduca-reppua ostovaiheessa..meinaan vaan kun meillä ei kokemusta kummastakaan ja toi meidän baby björn..se ei ihan vakuuta minua. :/

me ollaan tosi tyytyväisiä meidän vaunuihin..meillä gessleinin future fi, jossa sekä isot etupyörät että kääntyvät pienet etupyörät. mistähän mä kuvan kaivaisin... :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
hilunen nii onko sulla mitkä Jovit? tai kuin vanhat tms? =)
Nuo Jovi Airit meilläkin, vuosimallia -05. :D Pojalle nämä silloin ostettiin ja tyytyväisiä ollaan oltu, hyvinä kestäneet ja erinomaisen toimivat vielä tytylläkin. Ainoa harmi ollut tuo portaaton selkänojan säätö joka näissä vanhemmissa malleissa vielä on, osa on vaihdettu kertaa monta kun aina jossain vaiheessa pamahtaa :/ mut Ora laittaa uuden aina ilmaiseksi :D Toi portaaton on kyllä kätevä kun mikä, nyt pitäisi säätöruuvinkin kestää kun viimein teettivät ne Suomessa, aiemmin tulivat jostain Kiinasta...

Alkaa kyllä tytyn tee se itse-diagnoosi refluksin suhteen olla aika varma, siis vaikka terkka ja lääkäri olivatkin samaa mieltä, ei sitä mustaa valkoisella ole ainakaan vielä. No mutta, on siis saanut neljästi päivässä sitä gavisconia ja tänään jäi kerta saamatta kun oltiin kyläilemässä ja pullo unohtui kotiin. Oksu alkoi taas kivasti lentää ja lentelikin sitten enempi ja vähempi loppuillan ja käninääkin riitti. :/ Eipä passaa unohdella enää... :eek:

Jännä kyllä huomata miten tyty on tosiaan alkanut nauraa ääneen gavisconin aloituksen jälkeen ja myös juttua tulee moninkertainen määrä aiempaan verrattuna. Pälättää koko ajan ja oikeastaan huutaa asiansa, välillä pitää ihan hirmuista mölyä! :D Aamulla on kiva herätä 6.30 kun herätys kajahtaa kainalosta armeijan malliin! :D On varmaan ollut tytyllä kurkku arkana oksentelusta, kun melko hiljainen neiti oli aiemmin... :ashamed:
Kiva kuulla että ootte apuja saanu...mä täällä edelleen pohdiskelen että onko tuo meidän neidin puklailu/oksentelu ihan normaalia vaiko ei... :eek: :/

Pitkään minäkin pähkäilin samaa, vaikka näin jälkikäteen ajateltuna oireet oli ihan selvät...jälkiviisaus on paras viisaus...Aloin silloin toissa viikolla miettiä että joku mättää ihan oikeasti kun tyttö melkeim 4kk ja oksentelu senkun pahenee vaan-sanoisinpa että jos yhtään tuntuu siltä että voisi olla refluksia niin selvittelemään vaan, meilläkin apu oli koko ajan käsitavara-gavisconin päässä! :|

-Joops, pitänee ottaa työn alle, kandeekohan neuvolaan ootella vaiko varata ihan lääkärílle aikaa, meil ois se vakuutuskin.. *pohdiskelee*

Musta noi Jovit on jees, mutta aika järeet..nyt valittisin ehkä sirommat..vaikkapa teutoniat
Musta tuntuu välillä, et sais olla vaikka järeemmätki :D
Matkarattaat on sit erikseen :p

En mäkään muutoin valita mutta ei oikeen tahto autoon mahtua, vaikka onhan meillä juu noi matkikset :)

Ollaan oltu tyytyväisiä Ergoon! :wave: Manducaa ei edes kokeiltu, kun Ergo vakuutti. ;) Meillä on myös tuommoinen BB-reppu, kavereilta lainassa tosin, mutta ei tuu sitä kyllä enää käytettyä... Ergossa lapsi on lähellä itseä samoin kuin liinassa, mutta reppu on kuitenkin mielestäni kätevämpi kuin liina.

Musta noi Jovit on jees, mutta aika järeet..nyt valittisin ehkä sirommat..vaikkapa teutoniat
Musta tuntuu välillä, et sais olla vaikka järeemmätki :D
Matkarattaat on sit erikseen :p
Peesi! :D Jovit menee kyllä kelillä kuin kelillä kuin juna raiteillaan! :LOL:
Jep...kulkevat noin isoiksi melkein itsestään :eek: :D

Yhteistyössä