En oo kyllä kokeillu, et jos kasaan laittas, et saisinko sitte me kun vaan kahestaan aina heitetään ne sinne ilman mitään kasaamisia...mut saishan ne kasaanki tietty :kieh: Vaan empä oo koskaan ees kattonu et mitenAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Mä saan nuo autoon kun Mazdassa sen verran matalalla paksin alareuna, mut vääntää kyllä pitää etteivät jää puolitiehen. Onneksi niitä ei jatkuvasti tarvi olla nostelemassakaan!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Jovit on terästä, toiset tulee kaukaa perästä Mulla taas leikkaa :headwall: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Niin tekee, on kyllä sellasta rynkytirynkyti-tietä välillä koiraa ulkoilutettaessa menty ja kasassa ovat kestäneet! Mut siksihän ne edukkaammat ovatkin kun ovat terästä.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kestää vaikka mitä menoaAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Meillä nuo kärryt kulkee kans ihan itsestään. Ja onhan noissakin kyllä isot renkaat...
Mut teillä onkin vähän tuommoset hienommat alumiinirunkoset, Joveissa kun on ihan reilusti teräs runko!
Meillä oli Emmaljungissa alumiinirunko, mut en mie kyllä muussa eroa huomaa noihin verrattuna, kun siinä, kun autoon nostaa, eli painossa :/ Mie en noita jaksa yksn mein autoon ees nostaa, kun pitäs niin korkeelle saaha :/ No ei kyl oo tarvettakaan....siks on matkikset
hmpp... Sorry. Eikun tää blondi muisti väärin... :headwall: Muistin ihan varmaks, et siinä on joku lärpäke alaosassa, et se ei siten tunnu samalta kuin ergo, mutta eihän siinä ollukkaan. Johtu vissiin siitä, et muistin ettei ei olis niin lähellä, kun oon itse pitäny tyttöä siinä kasvot menosuuntaan vaan. Ja eihän silloin tietenkään lapsi ole niin lähellä. :headwall: Alkuun mies ´vaan käytti sitä, kun ei oikein mun mielestä istu päälle. Mä oon käyttäny sitä vissiin kaks kertaa, kun ei tosiaan mulle oikein istu. :/ Mutta nyt kun kävin koklaamassasitä, niin muistin yhden muunkin seikan ergon eduks: ergo ei oo niin hankala ja epäselvä puettava. =)Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:kuulostaa hyvällä..pitääpä miettiä. Mä just katselin sen kenguruun nettisivuja, mut en mä tiennyt et se on käpylässä. :headwall:
Siis onhan siinä bb:ssä myös lapsi itsessä kiinni!!?? vai eikö täällä blondi taas tajua...Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Tuossa Ergossa vauva on tosiaan kiinni itsessä, toisin kuin BB:ssä, siinä yksi ero myös.
Helppo ne on kasaan laittaa, ei meillä ihan niiiin paljon ole autossa tilaa että kokonaisina mahtuisivat! Teillä on sit vissiin melkoinen vankkuri autona...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:En oo kyllä kokeillu, et jos kasaan laittas, et saisinko sitte me kun vaan kahestaan aina heitetään ne sinne ilman mitään kasaamisia...mut saishan ne kasaanki tietty :kieh: Vaan empä oo koskaan ees kattonu et mitenAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Mä saan nuo autoon kun Mazdassa sen verran matalalla paksin alareuna, mut vääntää kyllä pitää etteivät jää puolitiehen. Onneksi niitä ei jatkuvasti tarvi olla nostelemassakaan!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Jovit on terästä, toiset tulee kaukaa perästä Mulla taas leikkaa :headwall: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Niin tekee, on kyllä sellasta rynkytirynkyti-tietä välillä koiraa ulkoilutettaessa menty ja kasassa ovat kestäneet! Mut siksihän ne edukkaammat ovatkin kun ovat terästä.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kestää vaikka mitä menoaAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Meillä nuo kärryt kulkee kans ihan itsestään. Ja onhan noissakin kyllä isot renkaat...
Mut teillä onkin vähän tuommoset hienommat alumiinirunkoset, Joveissa kun on ihan reilusti teräs runko!
Meillä oli Emmaljungissa alumiinirunko, mut en mie kyllä muussa eroa huomaa noihin verrattuna, kun siinä, kun autoon nostaa, eli painossa :/ Mie en noita jaksa yksn mein autoon ees nostaa, kun pitäs niin korkeelle saaha :/ No ei kyl oo tarvettakaan....siks on matkikset
Meidän mittanauha on hävinny, niin en voi mitata. |O Löytyisköhän se tieto tuolta jostain... Venaas... Paljos teillä?Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Paljon on halkasija? Ulkoreunojen...?Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Nuo renkaat muuten näyttää tossa kuvassa paljon pienemmiltä. :/ Ne on kyllä oikeesti tosi järeen kokoiset verrattuna noitten vaunujen kokoon. Kun nuohan on vaunuina pienikokoiset ja ketterät.
Juu siis ei meijän tarvii kun kuomu ja työntöaisa painaa alas, niin meneevät kokonaisina Ihan vaan chrysler grand voyager löytyy mahtuu :wave:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Helppo ne on kasaan laittaa, ei meillä ihan niiiin paljon ole autossa tilaa että kokonaisina mahtuisivat! Teillä on sit vissiin melkoinen vankkuri autona...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:En oo kyllä kokeillu, et jos kasaan laittas, et saisinko sitte me kun vaan kahestaan aina heitetään ne sinne ilman mitään kasaamisia...mut saishan ne kasaanki tietty :kieh: Vaan empä oo koskaan ees kattonu et mitenAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Mä saan nuo autoon kun Mazdassa sen verran matalalla paksin alareuna, mut vääntää kyllä pitää etteivät jää puolitiehen. Onneksi niitä ei jatkuvasti tarvi olla nostelemassakaan!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Jovit on terästä, toiset tulee kaukaa perästä Mulla taas leikkaa :headwall: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Niin tekee, on kyllä sellasta rynkytirynkyti-tietä välillä koiraa ulkoilutettaessa menty ja kasassa ovat kestäneet! Mut siksihän ne edukkaammat ovatkin kun ovat terästä.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kestää vaikka mitä menoaAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Meillä nuo kärryt kulkee kans ihan itsestään. Ja onhan noissakin kyllä isot renkaat...
Tuomelalle meilläkin oli aika varattuna sen allergiaperäisen refluksiepäilyn vuoksi. :wave: Peruttiin se sit, kun refluksi hävis. Nyt on sit kuitenkin tuo allergiahomma. Tuomela on sekä lastenlääkäri että allergologi ja refluksia on sekä rakenteellista että allergiapohjaista.Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Hip hei, kuuluuko muutes tuo refluksia allergologille? Meil ois tuossa Jäken yksityisellä Tiina Tuomela näköjään semmosena..Eikös se ollu aikas hyväks havaittu :attn:
En miekään jaksa mittaa lähtä hakemaan, mut tuolta nettisivuilta katoin, et 30cm, et kai se paikkasa pitää =)Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Meidän mittanauha on hävinny, niin en voi mitata. |O Löytyisköhän se tieto tuolta jostain... Venaas... Paljos teillä?Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Paljon on halkasija? Ulkoreunojen...?Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Nuo renkaat muuten näyttää tossa kuvassa paljon pienemmiltä. :/ Ne on kyllä oikeesti tosi järeen kokoiset verrattuna noitten vaunujen kokoon. Kun nuohan on vaunuina pienikokoiset ja ketterät.
Kovasti oon kuullut T.Tuomelaa kehutun ja käsittääkseni on nimenomaan erikoistunut refluksiaan, joten sinne vaan jos aikoja löytyy kun taitaa olla melkoisen suosittu!Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Hip hei, kuuluuko muutes tuo refluksia allergologille? Meil ois tuossa Jäken yksityisellä Tiina Tuomela näköjään semmosena..Eikös se ollu aikas hyväks havaittu :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Tuomelalle meilläkin oli aika varattuna sen allergiaperäisen refluksiepäilyn vuoksi. :wave: Peruttiin se sit, kun refluksi hävis. Nyt on sit kuitenkin tuo allergiahomma. Tuomela on sekä lastenlääkäri että allergologi ja refluksia on sekä rakenteellista että allergiapohjaista.Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Hip hei, kuuluuko muutes tuo refluksia allergologille? Meil ois tuossa Jäken yksityisellä Tiina Tuomela näköjään semmosena..Eikös se ollu aikas hyväks havaittu :attn:
jepjepAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Juu siis ei meijän tarvii kun kuomu ja työntöaisa painaa alas, niin meneevät kokonaisina Ihan vaan chrysler grand voyager löytyy mahtuu :wave:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Helppo ne on kasaan laittaa, ei meillä ihan niiiin paljon ole autossa tilaa että kokonaisina mahtuisivat! Teillä on sit vissiin melkoinen vankkuri autona...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:En oo kyllä kokeillu, et jos kasaan laittas, et saisinko sitte me kun vaan kahestaan aina heitetään ne sinne ilman mitään kasaamisia...mut saishan ne kasaanki tietty :kieh: Vaan empä oo koskaan ees kattonu et mitenAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Mä saan nuo autoon kun Mazdassa sen verran matalalla paksin alareuna, mut vääntää kyllä pitää etteivät jää puolitiehen. Onneksi niitä ei jatkuvasti tarvi olla nostelemassakaan!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Jovit on terästä, toiset tulee kaukaa perästä Mulla taas leikkaa :headwall: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Niin tekee, on kyllä sellasta rynkytirynkyti-tietä välillä koiraa ulkoilutettaessa menty ja kasassa ovat kestäneet! Mut siksihän ne edukkaammat ovatkin kun ovat terästä.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kestää vaikka mitä menoaAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Meillä nuo kärryt kulkee kans ihan itsestään. Ja onhan noissakin kyllä isot renkaat...
No onpas peestä nuo Teutonian sivut, kun ei noinkin oleellista tietoa sieltä löydy. |OAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:En miekään jaksa mittaa lähtä hakemaan, mut tuolta nettisivuilta katoin, et 30cm, et kai se paikkasa pitää =)Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Meidän mittanauha on hävinny, niin en voi mitata. |O Löytyisköhän se tieto tuolta jostain... Venaas... Paljos teillä?Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Paljon on halkasija? Ulkoreunojen...?Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Nuo renkaat muuten näyttää tossa kuvassa paljon pienemmiltä. :/ Ne on kyllä oikeesti tosi järeen kokoiset verrattuna noitten vaunujen kokoon. Kun nuohan on vaunuina pienikokoiset ja ketterät.
*muoksmuoks* Ja nuo on siis ihan kunnon ilmakumit =)
Tuossahan tuo pyöri taustalla, mie skatsoi. En kyllä huomannu tai kiinnittäny huomioo nauhoihin....enkä ollu kuullukaan tollasta juttuu Kamalaa :snotty: :'(Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:katsoiko muuten kukaan sitä..noilla hollannin pelaajilla oli kaikilla musta nauha kädessä, varmaan surunauha, kun sen yhden pelaajan vauva syntyi keskosena tällä viikolla ja menehtyi. :snotty:
Mittaa montako etusormi-peukalomittaa menee On kyllä vähän epätarkka mittaAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:No onpas peestä nuo Teutonian sivut, kun ei noinkin oleellista tietoa sieltä löydy. |OAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:En miekään jaksa mittaa lähtä hakemaan, mut tuolta nettisivuilta katoin, et 30cm, et kai se paikkasa pitää =)Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Meidän mittanauha on hävinny, niin en voi mitata. |O Löytyisköhän se tieto tuolta jostain... Venaas... Paljos teillä?Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Paljon on halkasija? Ulkoreunojen...?Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Nuo renkaat muuten näyttää tossa kuvassa paljon pienemmiltä. :/ Ne on kyllä oikeesti tosi järeen kokoiset verrattuna noitten vaunujen kokoon. Kun nuohan on vaunuina pienikokoiset ja ketterät.
*muoksmuoks* Ja nuo on siis ihan kunnon ilmakumit =)
Meillä aika meni n. kuukauden päähän. Aikavaraus oli Pikku-Jätissä, mutta voihan olla, että Jäkessä on väljempää. =)Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Tuomelalle meilläkin oli aika varattuna sen allergiaperäisen refluksiepäilyn vuoksi. :wave: Peruttiin se sit, kun refluksi hävis. Nyt on sit kuitenkin tuo allergiahomma. Tuomela on sekä lastenlääkäri että allergologi ja refluksia on sekä rakenteellista että allergiapohjaista.Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Hip hei, kuuluuko muutes tuo refluksia allergologille? Meil ois tuossa Jäken yksityisellä Tiina Tuomela näköjään semmosena..Eikös se ollu aikas hyväks havaittu :attn:
-Kiitos tästäkin :flower: , täytynee siis yritää hälle aikaa saada, joka ei tainu ihan helppoo olla, tai siis että on jonoja hälle
Mä kuulin tuosta. :'(Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Tuossahan tuo pyöri taustalla, mie skatsoi. En kyllä huomannu tai kiinnittäny huomioo nauhoihin....enkä ollu kuullukaan tollasta juttuu Kamalaa :snotty: :'(Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:katsoiko muuten kukaan sitä..noilla hollannin pelaajilla oli kaikilla musta nauha kädessä, varmaan surunauha, kun sen yhden pelaajan vauva syntyi keskosena tällä viikolla ja menehtyi. :snotty:
Ok, meillä oli siis Itiksen Pikku-Jättiin aika. Mut varaa ihmeessä! Jos teillä kerta on se vakuutuskin vielä. =)Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Pikku-Jätti tuo on mihin mekin aateltiin mennä, Jäken pisteeseen
--Joops, näi mä teen, onhan tuota pukalilua ollu kuiteskin melkein alusta lähtien ja ei kyllä oo helpottanu nytkään kun kiinteitä syö..Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Ok, meillä oli siis Itiksen Pikku-Jättiin aika. Mut varaa ihmeessä! Jos teillä kerta on se vakuutuskin vielä. =)Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Pikku-Jätti tuo on mihin mekin aateltiin mennä, Jäken pisteeseen
*muoks* Perut sit, jos menee ohi. Refluksi siis.
Eipä se aina helpotakaan...meilläki likka pklaa välillä enempi välillä vähempi. Kaikilla loppunu siin vaiheessa, kun on noustu pystyyn =)Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--Joops, näi mä teen, onhan tuota pukalilua ollu kuiteskin melkein alusta lähtien ja ei kyllä oo helpottanu nytkään kun kiinteitä syö..Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Ok, meillä oli siis Itiksen Pikku-Jättiin aika. Mut varaa ihmeessä! Jos teillä kerta on se vakuutuskin vielä. =)Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Pikku-Jätti tuo on mihin mekin aateltiin mennä, Jäken pisteeseen
*muoks* Perut sit, jos menee ohi. Refluksi siis.