--samma härAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Ei auta, on se mentävä maate, tämänkin kukkumisen kyllä aamulla nahoissaan tuntee. Öitä kaikille! :wave:
Riippuu varmaan maastosta.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mutta nuo on ihan aidot ilmakumit...kulkee paremmin ku mitkään muut
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Riippuu varmaan maastosta.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mutta nuo on ihan aidot ilmakumit...kulkee paremmin ku mitkään muut
Olikos sun esikon aikaan vielä niitä täyskumisia renkaita?Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Riippuu varmaan maastosta.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mutta nuo on ihan aidot ilmakumit...kulkee paremmin ku mitkään muut
Ihan joka paikassa Kokemusta löytyy kuitenni kaikista markkinoila olevaista renkaista Ei taija sellasia ees enää olla tarjolla mitkä meillä ihan ekana oli
Sillon tuli niitä uudempia versioita just niistä...Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Olikos sun esikon aikaan vielä niitä täyskumisia renkaita?Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Riippuu varmaan maastosta.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mutta nuo on ihan aidot ilmakumit...kulkee paremmin ku mitkään muut
Ihan joka paikassa Kokemusta löytyy kuitenni kaikista markkinoila olevaista renkaista Ei taija sellasia ees enää olla tarjolla mitkä meillä ihan ekana oli
Mie taas en vois kuvitellakaan lähteväni lenkille tollasilla....eipä noita juurikaan täällä edes näe katukuvassa =)Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Mut nuo ei kyllä oikeesti oo mitkään rimpulat. Mun mielestä ainakaan. Ihan kunnon hyökkäysvaunuina mä noita pidän.
Kävelylenkillä nuo just onkin hyvät; kulkevat kuin ittestään siinä mukana. Ei tartte juuri kuin pitää kiinni. =) Meillä täällä tosin on tietenkin hoidetut nuo lenkkipolut, että ei missään maastossa kuljeta, vaan asvaltilla tai hiekka-/soratiellä. Maastossa jos lenkkeilis, niin ilmakumipyörät ja nelipyöräiset olis varmaankin paremmat. =)Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie taas en vois kuvitellakaan lähteväni lenkille tollasilla....eipä noita juurikaan täällä edes näe katukuvassa =)Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Mut nuo ei kyllä oikeesti oo mitkään rimpulat. Mun mielestä ainakaan. Ihan kunnon hyökkäysvaunuina mä noita pidän.
Tai sit sulla vaan on järjetön piilohaba.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Asvaltilla miekin lähinnä lenkkeilen ja noita pitää ihan jarrutella, kun menisvät niin kovaa
Niin no siitä en tiiäAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Tai sit sulla vaan on järjetön piilohaba.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Asvaltilla miekin lähinnä lenkkeilen ja noita pitää ihan jarrutella, kun menisvät niin kovaa