Heipä hei ja hyvät juhannukset näin jälkikäteen
Me tultiin tossa joku aika sitte kotiin. Juhannus vietettiin veljen perheen luona. Ihana oli pieni parin viikon ikäinen vauva :heart: Rauhallisesti siis meni
Juhannusmenussakin oli vaan possoja suoraan torilta ja lohta ravintolassa ja kokista
Eilen lähdettiinkin sitten laivalle ja se oliki pojan eka kerta. No eipä tuo siitä oikein mitää tajunnu
Rauhallinen ja rentouttava reissu oli sekin, pojan kanssa hytissä joskus yheksän aikaan
Mitäs tuleekaan mieleen noista mitä ootte keskustellu täällä...
Pituudesta Meillä poika oli 4 kk neuvolassa 68 cm
Vaatteista menee vielä jotkut 62 (jos ei oo kokopuku), 68 ja 74 cm.
Vaunuista Meiltä löytyy Brion Kombit. Oon ollu tosi tyytyväinen niihin täällä maalla. Hyvin rullaa lenkkipoluilla. Sitten meiltä löytyy pienemmät kolmipyöräiset Britax Vigour 3. Nää on taas ihanat kaupungissa, ketterät ku mitkä. Näihin me ei ostettu vaunukoppaa ollenkaa ja oikeestaa ne ajaa meillä matkiksien virkaa, lenkkipoluilla ei niin hyvä mutta menettelee...
Niin ja sitten
kiukuttelusta Mä oon huomannu meillä nyt viime aikoina oikein kunnon kiukkua parissa asiassa... Aina kun laitetaan paitaa päälle ja silloin kun laitetaan turvakaukaloon. Molemmista nousee ihan mieletön kiukku kun yritetään pyristellä vastaan. Aikasemmin ei oo mitään ollut.
Nyt lähen peseen pyykkiä ja laittaa tätä torppaa kuntoon, kaupassaki pitäis käydä mut ei vaan jaksais