Tähän kakikkeen yhdyn täysin! Ja myös siihen epävarmuuteen mistä ieva kirjoitti.Alkuperäinen kirjoittaja Kranttu:Sellasta galluppia ajattelin heittää, että oletteko sellainen äiti kuin kuvittelitte olevanne?
Meillä on heittäny kaikki häränpyllyä. Oon henkisesti paljon enemmän kiinni vauvassa kuin kuvittelin olevani. Myös tuosta imetyksestä on tullu mulle odotettua tärkeämpää. Luulin, että itsekin pullolapsena se ei merkkais paljoa, mutta yllättäen en haluaiskaan antaa muuta ruokaa kuin viimeisessä hädässä.
Lisäksi myös se, että raskausaikana ihmettilin suuresti niitä juttuja siitä kuinka parisuhde muuttuu lapsen myötä, että miksi ihmeessä se tulee muuttua. Joo, on muuttunut!!! Pakko myöntää ja se välillä se harmittaa minua kovasti. Paljon siitä miehen kanssa puhutaan ja hän lohduttelee, että ole vaan rauhassa kiinni vielä vauvassa, että kyllä me taas sitte ehditään "kyöhnätä" yhdessä kylkikyljessä kun sen aika tulee. Kai se on toi symbioosi ja imetys kun vetää niin kovasti kiinni vauvaan, että illalla jaksaa suunnillee pusun antaa ja sanoa että kauniita unia. Mutta, ehkä se siitä. Mies on kyllä tosi kannustava ja ihanan lempeä mua kohtaan. :heart: