Minäkö???Ja se lapsi joka syntyy sunnuntaina,
on soma ja hyvä ja iloinen aina.
No voi mun mielestä, jos näyttää omastakin mielestä hyvältä. =) Eikun päälle vaan!Alkuperäinen kirjoittaja kevytmelankolia:http://www.pimp-my-sims.com/uploads/tx_pmsdownloads/funny2401_FAcasTunik_OKoutfit.jpg
Onnistuukohan linkitys, siis ne housut tuon tyyliset suunnilleen ja paitakin suunnilleen tuollainen, ehkä vähän liehuvahelmaisempi.
Uijui kun on ihana! =) Mä laitoin sen lottopuvun pesuun ja katoin, että menee meidän neitoselle ehkä loppusyksystä, mutta parhaimmillaan on varmaankin vasta talvella. =) Reiluhan tuo tosin näyttää teidänkin pottiselle olevan.Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:
Mun mutsi lähetti neidille semmosen postissa. Ihan omaa matkalaukkua varten kylläkin. Tänään tuli postilähetys, missä oli muitakin kivoja yllätyksiä. :xmas: Jääkaappimagneetteja, suklaata ja maitorahaa. :saint: Mutsi vissiin ajatteli, että ollaan peeaa, kun valittelin sille puhelimessa tuon Almironin kalleutta. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Ostin kans semmosen osotelapun, mikä laitetaan kiinni matkalaukkuun, pikku-Myn kuvalla
Siinä varmaankin lasketaan, että suurin osa päiväkotilasten vanhemmista on töissä tienaamassa kunnalle veroeuroja.Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:Alkuperäinen kirjoittaja Ciba:Meidän kunnassa kylläkin vuokrat on noussu aivan törkeästi, mutta ei ole kuntalisään vaikuttanut jos nyt sitä tosiaan saa edes kun on jotkut vaatimukset siihenkin...Alkuperäinen kirjoittaja civindal:Periaatteessa joo, mutta jos miettii esim Helsingin vuokria verrattuna johonkin vähän pienempään paikkaan, ni mun mielestä täällä kyllä kuuluiskin saada vähän enemmän. Tosin muut tuet vois olla suhteutettuna asumisenkalleuteen myös.Alkuperäinen kirjoittaja Ciba:On se niin väärin että toisissa kunnissa saa parikin sataa euroa kuntalisää ja toiset ei saa mitään! :kieh:
Mä en käsitä miksi kaikki kunnat ei maksa kuntalisää... miten se kunnallinen päivähoito voi muka tulla kunnalle halvemmaksi? Kun kuulemma yksi hoitolapsi maksaa kunnalle 1000 ?/kk, niin eikö luulisi kannattavan maksaa kuntalisänä vaikka puolet tuosta? :kieh:
:attn: Hissukka kunnnanvaltuustoon! :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja Kranttu:Mun anoppi tekee just tota. Kerran meillä oli vieraita, kun ne tuli käymään. Anoppi otti vieraiden edessä imurin käteensä ja alko selittään, että jos hän vähän, kun HÄNTÄ KYLLÄ HÄIRITSISI, JOS HÄNEN KODISSAAN OLISI NÄIN PALJON KOIRANKARVOJA!
Ei helvata. Pidättääkö maitoallergia kakkaa? Meillä typykällä oli nyt neljän päivän kakkaamattomuus, aiemmin tullut joka toinen päivä suunnilleen. No, tänään tuli sitten kahdet :x aivan h*lvetin pahanhajuiset, vihreät kakat. :x Niin, ja äippäHkin ja shivan tyttöjen tavoin kakuli tehtiin tänään shitterissä. *muoks* Luumua meni aika reippaasti tänään, muita kikkoja ei olla kokeiltu, kun ei tunnu vaivaavan. :/Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:Meillä N:n kanssa on tänään luumusosepäivä. Ummetus vaivaa pientä ja kokeillaan luumusoseella, kunhan äijä herää aamu-uniltaan, että josko lähtis liikkeelle tavarat. Parina aamuna 2-3 tl oli neuvolan ohje ja jos ei sillä liikahda niin sit Levolacia kunnes liikahtaa ja tasoittuu kerta viikkoiseksi vähintään tuo kakkailu. Ei tuo pikku mies valita yhtään vaikka kolmatta viikkoa jo panttaa. Sillä on maitoallergia ja Rotarix-rokote, jotka nyt sitä kakkaa pidättää.
Ei mitään murheita mun muruselle! Äiti pitää huolet ja murheet kaukana! :heart: Soma? Hyvä? Iloinen aina? No en minä ainakaan, vaikka sunnuntailapsi olenkin. *muoks* Ja onpas kyllä kammottava tuo Hexoduksen linkittämä juttu. No, onneks en oo ikinä uskonu horoskooppeihin tms. Mun mielstä tuossa ainakaan ei ollut juuri mitään perää. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Hexodus:Tässä se vanha loru:
Keskiviikon lapsi murheita saa.
Ja se lapsi joka syntyy sunnuntaina,
on soma ja hyvä ja iloinen aina.
Munkin sisko sanoo aina kaikennäköstä kaikkitietävää. =) Hulluks tulisin, jos sitä kuuntelisin ja uskoisin.Alkuperäinen kirjoittaja kevytmelankolia:[Mun sisko sano, ettei tunikan kanssa voi olla leveelahkeisia housuja :|
Joissain asioissa oon ja joissain en. :/ Jotkut asiat on tosin menneet olosuhteiden pakosta eri tavalla kuin olin ajatellut. En uskonut, että olisin näin herkkä, omistava ja joissain asioissa hyvinkin epävarma. :/Alkuperäinen kirjoittaja Kranttu:Sellasta galluppia ajattelin heittää, että oletteko sellainen äiti kuin kuvittelitte olevanne?
Mäkin oon alkanu käyttämään kestojen kanssa kuivaliinoja (tai mitä ne nyt onkaan) kun tuntuu iho punottavan. Tilasin myös parit uudet kestot coolmax-kankaalla ja Myllymuksujen kuivaliinalla. Mullakin on osassa Fuzzi Bunzeja fleese tosi koppurainen jo. Onko muilla kestoilijoilla kokemuksia coolmaxista tai Myllymuksujen kuivaliinasta taskuvaippojen sisäpintana?Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Artulla on vaippaihottumaa :'( Eka läikkä tuli kivespussiin niin luulin, että poitsu on siitä napakammin raapassu, kun sillä on tapana alasti ollessaan aika kovakourasestikin rutistella sukukalleuksiaan, mutta eilen huomasin, että toisessa reidessä ja alavatsallakin on ihottumaa Jätettiin kestot nyt siksi aikaa pois, että käyn Eurokankaasta ostamassa fleeceä ja ompelen hoitoliinoja. Nuo meiän kestot on niin moneen kertaan pestyjä ja koppuraisia jo, että en ihmettele yhtään jos pelkästään siitä on ihottuma tullu :'(
Me ollaan käytetty noita Myllymuksujen kuivaliinoja lähes alusta alkaen, oon tainnu niitä täällä jo hyväks mainostaakkin. =) Fleecet on meillä hyväkuntoisia (kaikki uutena hankittuja), joten Fuzzeissa ym. fleecepintaisissa en oo käyttäny kuivaliinaa. Välillä on pientä vaippapunoitusta, mutta tuleepa sitä meillä kyllä kertsilläkin ihan samalla lailla. Herkkä on iho kaikinpuolin.Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Mäkin oon alkanu käyttämään kestojen kanssa kuivaliinoja (tai mitä ne nyt onkaan) kun tuntuu iho punottavan. Tilasin myös parit uudet kestot coolmax-kankaalla ja Myllymuksujen kuivaliinalla. Mullakin on osassa Fuzzi Bunzeja fleese tosi koppurainen jo. Onko muilla kestoilijoilla kokemuksia coolmaxista tai Myllymuksujen kuivaliinasta taskuvaippojen sisäpintana?Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Artulla on vaippaihottumaa :'( Eka läikkä tuli kivespussiin niin luulin, että poitsu on siitä napakammin raapassu, kun sillä on tapana alasti ollessaan aika kovakourasestikin rutistella sukukalleuksiaan, mutta eilen huomasin, että toisessa reidessä ja alavatsallakin on ihottumaa Jätettiin kestot nyt siksi aikaa pois, että käyn Eurokankaasta ostamassa fleeceä ja ompelen hoitoliinoja. Nuo meiän kestot on niin moneen kertaan pestyjä ja koppuraisia jo, että en ihmettele yhtään jos pelkästään siitä on ihottuma tullu :'(
Meillä se on kyllä mies, kun nysvää kaupassa kun kaupassa ja mulla menee hermotAlkuperäinen kirjoittaja Hexodus:Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Hexodus mun mies on ihan epätoivoinen mun kauppareissujen kanssa,kun ne venyy ja venyy. Meikäläinen ku ei kans osaa päättää mitä ottaa ja niin usein valitsen ääripäät ei mitään tai kaikki,voin jopa lähtee melkee kassalta vielä vaihtamaan.Mies taas tekee sadasosasekunnin reissuja ostaa ekan mikä osuu käteen,makso mitä makso...
Mul on kans tatska tos lapaluussa ja olen suunnitellu ottavani siihen lisäks kans pojan nimikirjaimet,mut saas nähdä
Just niin tuttua