pilvipouta Meillä mies tekee kotona töitä ja ehkä jonkun 6h päivässä. On siis kokoajan saatavilla viereisessä huoneessa ja silti mie tunnen itteni tosi yksinäiseksi
Tästä kun ei ihan noin vaan lähetä kavereille kahvillekaan, kun lähin kaveri asuu 22km päässä kaupungissa :/ Oon niin kateellinen välillä Helsingissä asuville, kun siellä vois mennä vaikka ikkunashoppailemaan millon vaan tai just leikkipuistoon, joita täällä EI OLE! Tai on tossa, mut se on sellanen leikkipaikka: liukumäki/kiipeilyteline, keinu, karuselli, hiekkalaatikko (ilman hiekkaleluja). Ei täällä ole sellasta leikkipuistotoimintaa kun pääkaupunkiseudulla, että on henkilökunta ja lapsille järjestetty kaikkee ohjelmaa.
civindal Onpas ollu tempaus teiän huoltomiehillä
Mie olisin varmaan ollu jo kunnanvirastossa jonkun kurkussa kiinni, jos meiltä katkastais vesi ilman ilmotusta
Meillä loppu
vesisade, mut vielä tuulee niin, ettei tuonne ulos oikein kehtais mennä. Artun pitäs jo päästä raittiiseen ilmaan, kun pari päivää ollaan sadetta pidetty sisällä. Uutisissa luvattiin sadetta koko loppuviikoksi, että aika heikolta näyttää :/
ieva Luumusose on Artunkin lemppariruoka
Ja turvallista matkaa sinne Keski-Suomeen. Vaikka ootte varmaan jo lähteneet
Ippu Kevyttoppatakissa miekin olen täällä kulkenut, kun pari päivää on ollu sellasta +6-7 astetta :wave: Kesät yleensä kuljen kylmemmällä säällä nahkatakissa, mut se on ihan liian kylmä tähän keliin :xmas:
Pessi Otin miekin itteeni vähäsen, kun meiän perhetyöntekijä vihjaili, että Artun yömölyämiset johtus siitä, ettei sen kanssa seurustella päivällä tarpeeksi :/ Mahollisimman paljon meilläkin pojan kanssa touhutaan ja jutellaan. Oman kokemuksen mukaan nuo yöt on parantunu huomattavasti, kun oon sopivasti ajottanu nukkumaan menon illalla: ei liian väsyneenä, mutta ei liian pirteänäkään
Iltarutiinit on Artulle tärkeitä. 19.30 iltapuuro, sitten ilmakylpyä alasti makoillen, yöpuku päälle ja kun silmä alkaa luppasemaan niin tutti suuhun ja unirätti silmille, sylissä nukutetaan ja sit omaan sänkyyn.
Kevytmelankolialle piti vielä sanoa, että mukavaa, kun teillä aletaan jo paranemaan :hug: