Tuus Intianpuistoon! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja civindal:En oo menny vielä!! :attn: :attn:
Äiti-vauvakerhoista oli juttua; meidän alakerran naapuri suositteli mulle jotain sellasta, mikä olis tossa lähellä puistossa. Se on itse kuulema sieltä löytäny hyviä kavereita, mutta niillä on jo koht 2v niiden lapset.. Itte en halua sellasiin mennä, en oo kauheen sosiaalinen vieraiden kera, ja muutenkin.. Luultavasti ne mammat on mua sen verran vanhempia ja ihan IHAN eri elämäntilanteissa, ettei sit oikein hotsita. Onneks mulla on muutamakin kaveri, jotka nyt on saaneet lapsia heti mun jälkeen (yks saa tässä any minute..). Kyllä mä sit harkitsisin uudestaan, jos ei olis nuita muita kavereita.
Ei mullakaan jutut aina kohtaa muitten kanssa siellä kerhossa. Eikä aina muuallakaan.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:että miten ne jutut kohtaa...se kun on huomattu väliin täälläki :kieh:
Täällä päin on Hesarin mukaan ihan ainutlaatuista leikkipuistotoimintaa. :xmas: Ei oo kuulemma muualla Suomessa samanmoista. B)Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Eikös perhepuisto ja perhekerho oo niinku samoja? Ainaki melkee :kieh:
Juu, kyllähän siitä käydään kovin pohdintaa, että hillihteekö... :/ Meillä tyttö kyllä on hurjasti liikkuvaisempi ilman vaippaa. =) Saattaa tosin olla ihan se vapauden tunnekin mikä tuota pikku-nudistia yllyttää.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Onhan se sellanen isompi tumppu siel jalkovälissäAlkuperäinen kirjoittaja emmie:Miks kestovaipat hillittis menohaluja?? ei meillä ainakaanAlkuperäinen kirjoittaja zuku:Tänään käytiin neitin kans neuvola lääkärillä. Laitto tytän masulleen ja kysy et kääntyykö, mä et ei mut... niin neiti sit päätti näyttää ja potkas itteensä etteenpäin.. oli lekurilla hauskaa.. "ai et sä sit ryömit eteenpäin, et mikäs kiire sulla on"..Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Meillä kakkonen lähti ryömimään 3-kuisena, että kyllä voi MUTTA itse kyllä toivon paljon pidempää paikallaan pysyvyyttäAlkuperäinen kirjoittaja Vinja:Siis eihän toi jätkä voi vielä ruveta ryömimään, eihän??! Taas kun laitoin lattialle niin veti jaloilla itteesä eteenpäin, ja pääsikin kunnes kädet jäi alle. Jestas jos se nyt jo alottaa ton
itekki toivosin et vähän vois olla hitaamman sorttinen.. siks ostinki sille pariviikkoa sitten sellasen jumppalelun, et jos viihtys vähän paremmin selällään + olen käyttäny enempi kestovaippoja (jos sekin vähän hillittis menohaluja)
Kyllä meilläki olis menohaluja heti enempi, kun vaipan ottaa pois...et kyllähän se hidastaa oli siellä mikä vaanAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Juu, kyllähän siitä käydään kovin pohdintaa, että hillihteekö... :/ Meillä tyttö kyllä on hurjasti liikkuvaisempi ilman vaippaa. =) Saattaa tosin olla ihan se vapauden tunnekin mikä tuota pikku-nudistia yllyttää.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Onhan se sellanen isompi tumppu siel jalkovälissäAlkuperäinen kirjoittaja emmie:Miks kestovaipat hillittis menohaluja?? ei meillä ainakaanAlkuperäinen kirjoittaja zuku:Tänään käytiin neitin kans neuvola lääkärillä. Laitto tytän masulleen ja kysy et kääntyykö, mä et ei mut... niin neiti sit päätti näyttää ja potkas itteensä etteenpäin.. oli lekurilla hauskaa.. "ai et sä sit ryömit eteenpäin, et mikäs kiire sulla on"..Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Meillä kakkonen lähti ryömimään 3-kuisena, että kyllä voi MUTTA itse kyllä toivon paljon pidempää paikallaan pysyvyyttäAlkuperäinen kirjoittaja Vinja:Siis eihän toi jätkä voi vielä ruveta ryömimään, eihän??! Taas kun laitoin lattialle niin veti jaloilla itteesä eteenpäin, ja pääsikin kunnes kädet jäi alle. Jestas jos se nyt jo alottaa ton
itekki toivosin et vähän vois olla hitaamman sorttinen.. siks ostinki sille pariviikkoa sitten sellasen jumppalelun, et jos viihtys vähän paremmin selällään + olen käyttäny enempi kestovaippoja (jos sekin vähän hillittis menohaluja)
Hei! Sinne mua pyydeltiin neuvolan kautta! Asuksääkin jossain täsä lähellä? :O Oon työn kautta siel välil käyny (sillon aikoja sitte),, vieny ipanoita koulusta johonkin kerhoon..Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Tuus Intianpuistoon! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja civindal:En oo menny vielä!! :attn: :attn:
Äiti-vauvakerhoista oli juttua; meidän alakerran naapuri suositteli mulle jotain sellasta, mikä olis tossa lähellä puistossa. Se on itse kuulema sieltä löytäny hyviä kavereita, mutta niillä on jo koht 2v niiden lapset.. Itte en halua sellasiin mennä, en oo kauheen sosiaalinen vieraiden kera, ja muutenkin.. Luultavasti ne mammat on mua sen verran vanhempia ja ihan IHAN eri elämäntilanteissa, ettei sit oikein hotsita. Onneks mulla on muutamakin kaveri, jotka nyt on saaneet lapsia heti mun jälkeen (yks saa tässä any minute..). Kyllä mä sit harkitsisin uudestaan, jos ei olis nuita muita kavereita.
Alkuperäinen kirjoittaja civindal:No voi perse! Meiltä katkes ihan ilmottamatta yhtäkkiä vedentulo!
Sen verran lähellä, että tulee käytyä. Kerhon puolella jossain varmaan lukee tarkemminkin, että missä. =)Alkuperäinen kirjoittaja civindal:Hei! Sinne mua pyydeltiin neuvolan kautta! Asuksääkin jossain täsä lähellä? :O Oon työn kautta siel välil käyny (sillon aikoja sitte),, vieny ipanoita koulusta johonkin kerhoon..Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Tuus Intianpuistoon! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja civindal:En oo menny vielä!! :attn: :attn:
Poistan sen toisen! =)Alkuperäinen kirjoittaja Ippu::attn: :attn: ieva, huomasitko mun viestin liittyen niihin kuviin kerhopuolella? Kun siellä nyt ON kaks kertaa sama kuva! Ihan niinku epäilinkin siis, että mulla saatto käydä semmonen kämmi! :ashamed: Pystyykö sen toisen poistamaan? Ja laitan uudelleen kuvan, joka mulla oli tarkoitus laittaa tuon siellä-jo-olevan kuvan lisäksi.
Nuo on just noita. |O Mun muistaakseni siinä luki, että voi jo nukkua... :hug: Äläkä välitä, ei se siitä seurustelusta todellakaan aina ole kiinni, että nukutaanko vai ei. :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Meillä aina vaan yöt on rikkinäisiä. Yhden käden sormilla on laskettavissa ne yöt, jolloin J on nukkunut yli neljän tunnin pätkiä.
Pahoitin vähän mieleni, kun uudessa vauva-lehdessä oli juttua, että tämän ikäisen vauvan pitäisi nukkua yöt läpeensä jos hänen kanssaan vaan seurustellaan tarpeeksi päivällä. Mitään muuta meillä ei mielestäni tehdäkään, kuin touhutaan pojan kanssa