***HELMET 2008*** Kesäkuu

joo tää on kyllä ihana palsta ja tääl on ihania ihmisiä:)olispa ollu tällänen palsta jo ton esikoisen vauva aikaan nii olis monilta tietämättömyys itkuilta vältytty..ja musta ainaki on mukava et porukka käy kertomas kuulumisia ja kertoilee miten menee, seki voi olla jollekin toiselle tärkeää huomata et jollain toisella samoin ku itellä..en tiiä ymmärsikö kukaan mitään tarkotin mut pointti se et vertaistuki on tärkeää :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja emmie:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja emmie:
Bataatti: ?? onko se joku muotijuttu antaa vauvalle bataattia? en oo ennen kuullutkaan... eikai se mikään suomalaisten ruoka muutenkaan ole? (onko?) :xmas: ja miks bataattia? mä ajattelin perunaa, porkkanaa ja muita "suomalaisia"... kasvaako bataattia ees suomessa? :xmas: :xmas: :xmas: :saint:
Ei kait se mikään muotijuttu oo, mutta käypi monen massulle paremmin kuin pottu. Meillä aloiteltiin potaatilla, mutta maha meni kovalle. Sit siirryttiin bataattiin. Porkkana taas on aika yleisesti allergisoiva, niin en viitsi sitä kokeilla kovin alkuunsa, kun on muutenkin jo atooppista ihottumaa. :/ Meillä testaillaan sitten bataatin jälkeen peruna-kukkakaali ja peruna-parsakaali -sekoituksia. Luonnonvaraisena eikä avomaalla bataatti (tietenkään :xmas: ) menesty Suomessa, mutta kyllä sitä kasvihuoneissa viljellään täälläkin. ;) Ja alkujaanhan bataatti on ihan yhtä "suomalainen" kuin perunakin; molemmat Etelä-Amerikasta kotoisin. ;) :xmas:
Niijjoo :D meidänhän pitäis syöttää jotain ohraa vauvoille niin johan olis suomalaista! ;)
Meidän tyttö ei ainakaan ohrapirtelöä saa vielä 25:n vuoteen. :eek:
OhraPirtelöä :D :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Meinasinkin jo huhuilla emmie sua. Aattelin, että oot niin hurahtanu niihin ompeluksiin, ette enää kerkee ees palstailla. :D
voih, olisikin niin :D oon ollu kiireinen... ei kun oon surffaillut vaan nettikirppiksiä ihan fiilareis pari päivää (vai viikon??) kun tarttis uusia vaippoja (siis muitakin kun taskuja, taskut teen kyllä tästä lähin ite :) ...edelleen vaan tuo 1 valmiina) M-kokoa siis enemmän, turhan pieniksi on noi S:t käynyt, laitan ne kaappiin odottamaan seuraavaa;) jollei seuraavaa tuu niin sit myyn vasta (about 7 vuoden päästä ehkä:D )
 
emmie: Vielä vaipoista, niin en oo vieläkään testannu niitä HH-vaippoja. Nyt oon pessy ne sen kolme kertaa, mutta eivät olleet vielä tänään illalla kuivia, vaikka eilen illalla pesin ne. :eek: Meillä on tosin pesty pyykkiä ihan hulluna tässä, että voipi olla kuin sauna tää kämppä. :snotty:
 

Yhteistyössä