***HELMET 2008*** Kesäkuu

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
No jostain vaan taas luin että jotain siinä Nan2 oli enempi ja sit jollain oli tullu vatta vaivoja..ei taas pitäs uskoo kaikkee mitä lukee :whistle: :ashamed:
Muistaakseni siin on enemmän rautaa. :/ Ja se ei ainakaan vaikuta niin rasvaselta kuin NAN1. :/
Mutta ne erot on NIIN pieniä...tuo 1 ja 2 on joku "mainoskikkajuttusysteemi" :/ Jostain luin...siis periaatteessa sama kumpaa sitä juottaa, todellakin minimaaliset erot :whistle:

-good to know, oikeesti, välillä tulee liikaa luettua tommosia kaiken maailman höpö juttuja..eli siis siirrymmä suoraan kakkoseen kun aika tulee :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
No jostain vaan taas luin että jotain siinä Nan2 oli enempi ja sit jollain oli tullu vatta vaivoja..ei taas pitäs uskoo kaikkee mitä lukee :whistle: :ashamed:
Muistaakseni siin on enemmän rautaa. :/ Ja se ei ainakaan vaikuta niin rasvaselta kuin NAN1. :/
Mutta ne erot on NIIN pieniä...tuo 1 ja 2 on joku "mainoskikkajuttusysteemi" :/ Jostain luin...siis periaatteessa sama kumpaa sitä juottaa, todellakin minimaaliset erot :whistle:
Näin mäkin oon käsittäny. Että erot siis minimaalisia. :/ No, samanhintaisia ne on kuitenkin. Ja meillähän totellaan kaikkia ohjeita pilkulleen, joten NAN2:nkin aloitin 4kk synttäripäivänä. ;)

 
Meillä muuten selkeesti iskälle kujerrellaan, sen kaa naureskellen ja kiljahdellaan minkä keretään..toki munkin kanssa mutta kuiteskin joteski eri tavalla..eli isin tyttö näyttäs meirän neidistä kehkeytyvän..Liekkö silläkin tekemistä kun ei tuo imetys sujunut että on sitten pienestä pitäen pystyny oleen isänsä kanssa enempi :eek: . Ihan hyvä näin :heart:
 
Nipsuli kyllä minäkin olen ajatellut, ja ajattelen edelleen, että Nan 1 ja 2 välillä on jotain eroa. En mä tuollaista osais kyseenalaistaa! :eek: Kun lapsi kasvaa, niin raivinto muttuu sen myötä -logiikalla ajattelen... :saint:
 
Lueskelin äsken tuota uusinta Vauva-lehteä. Kiitti äippäHki, että muistutit: se oli unohtunut mulla tuonne eteisen penkille. :flower: Oli taas kivoja aiheita siinä. Se "muotijuttu" oli ihana, kun siinä oli semmoinen pari-kolmevuotias tyttö, joka tunnetaan naapurustossa laukustaan. :D
 
olipa hyvä ku oteitte ton NAN 2puheeks..en oo muistanu koko asiaa.
onpas tosiaan isoja eroja helmien ruokamäärissä!mut näkyypä nuo kaikki kasvavan :D
IEVA sulle pakko kommentoida et oon ihaillu sun aktivisuuttas kommentoida kaikille niin aktiivisesti, siis sillee ihan nimellä ja jotenki sulon aina nii kannustavia ja mukavia kommentteja. itellä kun on tällänen taustailutapa ja sit ku on jotain kysyttävää tai aikaa mutten enemmän nii jotain yritän kommentoida. :hug: kaikille on ihana kun saa vastauksia
 
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
Nipsuli kyllä minäkin olen ajatellut, ja ajattelen edelleen, että Nan 1 ja 2 välillä on jotain eroa. En mä tuollaista osais kyseenalaistaa! :eek: Kun lapsi kasvaa, niin raivinto muttuu sen myötä -logiikalla ajattelen... :saint:
On on. =) Kahtelin muuten huvikseni mitä eroa on vellissä ja NAN2:ssa: energiaa on vellissä 5kcal enemmän/100g kuin NAN2:ssa. NANissa enemmän rasvaa ja vellissä hiilareita. Proteiineja oli lähes samn verran. :)
 
Iltaa! Huomioikaa, minäkin täällä tähän aikaan :LOL: Pikaisesti vaan tulin käväseen. Olin tosiaan työkavereiden kanssa syömässä ja hiukan terassilla istuskelemassa. Autolla sitten kuitenkin olin, vaikka viime tippaan saakka ajattelin joskos menisi fillarilla ja joiskin jotain vettä väkevämpää. Mutta koti voitti ja hyvä niin :saint: Pääsen vielä ennen puoltayötä nukkumaan, jos en jumiudu tänne...

Soseet on aatellut tehdä itse niin paljon kun viitsin.Eli varmaan nuo hedelmäsoseet tulee ostettua kaupasta. Ne on mun mielestä hyviä...taidan siis itse syödä purkinjämät :LOL: :ashamed:

Mulle tuli ihan blackout...no ehkä meen sittenkin pesuille ja nukkumaan, kun ajatus ei juokse. Huomenna sitten uudelleen, kun jäädään taas pojan kanssa viikonlopux kahdestaan. Hyvää yötä siis kaikille :wave:
 
minni peesi tuohon mitä ievasta kirjoitit! =) on tosi tärkeetä saada oikeesti kannustavia kommentteja, ei sellaisia, että sit tuntee itsensä kysymyksensä jälkeen ihan toopeksi -tyyliin. :ashamed: mutta onneksi tää meidän palsta on kautta linjan, pieniä inhimillisiä notkahduksia ;) lukuunottamatta tosi kiva! :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
minni peesi tuohon mitä ievasta kirjoitit! =) on tosi tärkeetä saada oikeesti kannustavia kommentteja, ei sellaisia, että sit tuntee itsensä kysymyksensä jälkeen ihan toopeksi -tyyliin. :ashamed: mutta onneksi tää meidän palsta on kautta linjan, pieniä inhimillisiä notkahduksia ;) lukuunottamatta tosi kiva! :heart:
:flower: tännekin! =) Ja peesiä tuohon kannustavuus-asiaan. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja emmie:
Bataatti: ?? onko se joku muotijuttu antaa vauvalle bataattia? en oo ennen kuullutkaan... eikai se mikään suomalaisten ruoka muutenkaan ole? (onko?) :xmas: ja miks bataattia? mä ajattelin perunaa, porkkanaa ja muita "suomalaisia"... kasvaako bataattia ees suomessa? :xmas: :xmas: :xmas: :saint:
Ei kait se mikään muotijuttu oo, mutta käypi monen massulle paremmin kuin pottu. Meillä aloiteltiin potaatilla, mutta maha meni kovalle. Sit siirryttiin bataattiin. Porkkana taas on aika yleisesti allergisoiva, niin en viitsi sitä kokeilla kovin alkuunsa, kun on muutenkin jo atooppista ihottumaa. :/ Meillä testaillaan sitten bataatin jälkeen peruna-kukkakaali ja peruna-parsakaali -sekoituksia. Luonnonvaraisena eikä avomaalla bataatti (tietenkään :xmas: ) menesty Suomessa, mutta kyllä sitä kasvihuoneissa viljellään täälläkin. ;) Ja alkujaanhan bataatti on ihan yhtä "suomalainen" kuin perunakin; molemmat Etelä-Amerikasta kotoisin. ;) :xmas:
Niijjoo :D meidänhän pitäis syöttää jotain ohraa vauvoille niin johan olis suomalaista! ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja emmie:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja emmie:
Bataatti: ?? onko se joku muotijuttu antaa vauvalle bataattia? en oo ennen kuullutkaan... eikai se mikään suomalaisten ruoka muutenkaan ole? (onko?) :xmas: ja miks bataattia? mä ajattelin perunaa, porkkanaa ja muita "suomalaisia"... kasvaako bataattia ees suomessa? :xmas: :xmas: :xmas: :saint:
Ei kait se mikään muotijuttu oo, mutta käypi monen massulle paremmin kuin pottu. Meillä aloiteltiin potaatilla, mutta maha meni kovalle. Sit siirryttiin bataattiin. Porkkana taas on aika yleisesti allergisoiva, niin en viitsi sitä kokeilla kovin alkuunsa, kun on muutenkin jo atooppista ihottumaa. :/ Meillä testaillaan sitten bataatin jälkeen peruna-kukkakaali ja peruna-parsakaali -sekoituksia. Luonnonvaraisena eikä avomaalla bataatti (tietenkään :xmas: ) menesty Suomessa, mutta kyllä sitä kasvihuoneissa viljellään täälläkin. ;) Ja alkujaanhan bataatti on ihan yhtä "suomalainen" kuin perunakin; molemmat Etelä-Amerikasta kotoisin. ;) :xmas:
Niijjoo :D meidänhän pitäis syöttää jotain ohraa vauvoille niin johan olis suomalaista! ;)
Meidän tyttö ei ainakaan ohrapirtelöä saa vielä 25:n vuoteen. :eek:
 

Yhteistyössä