Tänään on ollut vieraita koko päivän, ei ole edes koneelle ehtinyt. Pahuksen oikea elämä tahtoo häiritä tätä palstailua
No ei vaan, oli ihanaa kun kaveri ja hänen 1,5 v poika oli täällä päivän, pääsi juttelemaan lapsiaiheisia juttuja koko päivän
ja muksut viihtyivät keskenään.
Ippu koitahan parantua! =)
Kenzie kiva kuulla että teillä on lähtenyt hyvin homma käyntiin töihinpaluun jälkeen! =)
Enpäs antanutkaan tänään vielä perunaa pojalle kun oli niin hässäkkäpäivä, huomenna sitten. Imetystä saa kyllä harrastaa tiheään tahtiin, ei taida pelkkä maito oikein enää mahaa täyttää. :/
Soseet teen itse niinkuin esikoisenkin aikana, mutta hedelmät ja marjat ostan valmiina soseina. Ihan alkuun kun maistetaan vaan ihan vähän kutakin makua alkuun, saattaa joku purkinloppu jäädä yli mutta aika nopeasti se purkillinen alkaa kulua yhdellä syötöllä, tai vähintänkin sen parin-kolmen päivän aikana mitä se jääkaapissa säilyy. Tosin meillä ei varmaan jääkaappiin asti ehdi, eiköhän esikoinen syö ne mitä vauvalta jää.
Tietysti hedelmä-ja marjasoseiden loput voi syödä vaikka itse, mutta jos noita vihannessoseita ostaa niin ne ei välttämättä niin maistu... mä ehkä heittäisin sen purkinlopun jonkun oman ruoan sekaan, vaikka perunamuusin sekaan tai johonkin laatikkoruokaan... mun ruoat tahtoo muutenkin välillä olla aika kirjavia, kun käytän kaikkia jämiä mitä kaapista löytyy.
Kyllä ne siellä seassa menee vähän erikoisemmatkin yhdistelmät
Mitenkä te pakastatte niihin kaupan purkkeihin, siis mä en ainakaan saa niitä enää tiiviisti kiinni avaamisen jälkeen? Muovikelmuako purkin päälle tiivistämään vai kuinka? Tosin esikoinen ainakin aikanaan alkoi syödä niin isoja annoksia niin nopeaan, että pakastelin sapuskat ihan pakasterasioihin. Parin päivän ruoka aina mahtui yhteen rasiaan.
Hissukka & poju 3kk3vk