Hello! :wave:
Kylläpä tarkenee!
Oltiin ulkona pitkä pätkä. Ensin kävelyllä ja sit pihassa. Neiti oli vaunuissa varjossa, ja minä luin uutta vauva-lehteä. Vaunut laitoin silleen että tuuli kävi välillä siihen suuntaan. Päällä pienellä vaan t-paita, ohuet pellavapöksyt ja hellehattu. Harso kainalossa, tietty. :heart: Mut tosi kuumaksi menee toi pehmee koppa nopeesti, ja hyvin sen sais kuomulla suojattua, mut sit ses on ihan pätsi, vaikka tuuletusluukku ois aukikin. Harsoilla suojaan ja sit käänsin aina vaunut vaan pois auringosta kun käveltiin.
Horoskooppi täällä
Kalat. Mies ja pieni vesimeihiä.
Tuossa uudessa Vauva-lehdessä oli muuten ravitsemusterapeutti vastannut kysymykseen
korvikkeen kuljettamisesta lämpimillä. Siinä oli, että samoin tulee siihen suhtautua kuin mihin tahansa maitotuotteeseen lämpimällä, eli varoivaisuutta noudattean, ja ei lämpimänä mukana kuljettelua, vaan purkista suoraan pulloon reissussa.
Siellä oli myös testissä rinta- ja kantoreput. Vink vink niitä hankkimassa oleville.
:attn:
Täällä kyseltiin, että tuntuuko joku palstalainen sielunsiskolta..usein monikin juttu ja henkilö ja joskus ei mikään eikä kukaan.
Mutta, se taitaa ollakin se idea tässä. Hienointa minusta on se, että täällä keskustellaan sekaisin ekan lapsen kanssa puuhastelevat ja jo kovan luokan kokemusta omaavat mammat. Ja varmaan kaikki kuitenkin saa itselleen jotain tästä. =)
Mikähän on mun
lempparihymiö???
:/ noi käytössä usein, luulisin.
Ihanaa kun viikonloppu edessä. Ja tulee kivoja vieraita. Tosin se sunnuntai menee niissä juhlissa. Maanantaina sit siskon kanssa Sinkkuelämää katsomaan. Ja hei..sovitaanko, että ei juonipaljastuksia!!!!
Juuh,
ieva harmittaa että se Kaivari menee ohi ja samalla ehkä helmitreffit, mut vois jotku kahvitreffit järjestää.
Zuku mä en ole ekspertti vielä noissa pulloasioissa, mutta meillä on Aventin ja Mamin pulloja, ja niissa molemmissa tuteissa 1 tai 2 merkintä. :/
Nytpäs viihdytän hiukan pientä kaveria kun tuossa vieressä sohvalla niin kovasti naureskelee!! :heart: