Mua kuule ärsyttää taas se, että tuntuu siltä ettei tytyllä ehdi kuin hetken pitää tiettyjä vaatteita, kun pimpelipom, ovat yhdessä yössä jääneet pieniksi! Ja rahaa mänöö kiitettävästi kun jatkuvasti saa arsenaalia uusia...Tyty mahtui noihin 56-senttisiin ehkä ekat pari viikkoa , nyt on ollu käytössä jo toista kuukautta 68-senttiset ja jokunen vaate kokoa 74. Noi 68 kokoisetkin alkaa olla kohta hiinä ja hiinä menevätkö vai eivät, tai lähinnä bodyt-housut ja paidat on hyvän kokoisia, mut neiti niiin pitkäselkäinen, että bodyt jää nopeasti pieniksi.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mistä tuli mieleen, et onkos muilla alkukuun Helmillä vielä 56cm vaatteita käytössä :wave: '
Mua jo melkeen ärsyttää käyttää VIELÄKI (4kk) noit samoja, et vois ihan kyllääntymisen takia laittaa jo poistoon...bodyt oon kaikki laittanuki vaik muutama mahtunu oiskii, mut 56cm puolpotkareita on edelleen ihan sopivia vaiks kui monet :headwall: :headwall: Ne on varmaa vaan venyny No ei likallakaa kyl mittaa oo kun. 60cm :/
Horoskooppimerkeistä jousimies.
Tyty on ollut mummin hoivissa kun oon käynyt kampaajalla tms ja mies ollut töissä, miehen kanssa ovat toki molemmat muksut olleet, mut se ei mitään hoidossa olemista ole! Esikoinen oli ekan kerran yökylässä mummilla ja papalla viisikuisena kun oltiin kavereiden tupareissa ja siitä lähtien yökyläillyt tasaiseen tahtiin isovanhempien toiveesta ja nyt isompana myös omasta toiveestaan, vaikka meillä ei mitään menoja olisikaan ollut. Typykkä lähtee suunnilleen samanikäisenä myös yöksi hoitoon kun meillä kaverin kolmekymppiset nyt heinäkuussa.
äippähki taisi kirjoitella neuvolan ohjeesta aloitella NAN iltaisin? No minäpä koitin samaa kun ajattelin että jos silloin tällöin antaisi niin ehkä sillä saisi edes joskus yhden yön nukkua vaikka pikkusen pidemmällä syöttövälillä. Saahan sitä juu kaikenlaista ajatella...Neiti veti sitten kolinalla herneen nenään kun koitin korviketta tarjota :/ vähän maisteli ja sit veti viimeisen päälle pultit. Rauhoittui sitten kun kaivoin tissin esiin, loukkaantuneen oloisena kyllä siinäkin tuhisteli! :xmas: Juups, samanlainen tissitakiainen taitaa olla tämä kakkonenkin kuin ekakin, olishan se kiva joskus nukkua koko yö, mut palataan sit syksymmällä asiaan...
hilu & tyty 3½kk