***HELMET 2008*** Kesäkuu

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mistä tuli mieleen, et onkos muilla alkukuun Helmillä vielä 56cm vaatteita käytössä :wave: :LOL: '
Mua jo melkeen ärsyttää käyttää VIELÄKI (4kk) noit samoja, et vois ihan kyllääntymisen takia laittaa jo poistoon...bodyt oon kaikki laittanuki vaik muutama mahtunu oiskii, mut 56cm puolpotkareita on edelleen ihan sopivia vaiks kui monet :headwall: :headwall: Ne on varmaa vaan venyny :LOL: :LOL: No ei likallakaa kyl mittaa oo kun. 60cm :/
Mua kuule ärsyttää taas se, että tuntuu siltä ettei tytyllä ehdi kuin hetken pitää tiettyjä vaatteita, kun pimpelipom, ovat yhdessä yössä jääneet pieniksi! Ja rahaa mänöö kiitettävästi kun jatkuvasti saa arsenaalia uusia...Tyty mahtui noihin 56-senttisiin ehkä ekat pari viikkoa :whistle: , nyt on ollu käytössä jo toista kuukautta 68-senttiset ja jokunen vaate kokoa 74. Noi 68 kokoisetkin alkaa olla kohta hiinä ja hiinä menevätkö vai eivät, tai lähinnä bodyt-housut ja paidat on hyvän kokoisia, mut neiti niiin pitkäselkäinen, että bodyt jää nopeasti pieniksi.

Horoskooppimerkeistä jousimies.

Tyty on ollut mummin hoivissa kun oon käynyt kampaajalla tms ja mies ollut töissä, miehen kanssa ovat toki molemmat muksut olleet, mut se ei mitään hoidossa olemista ole! ;) Esikoinen oli ekan kerran yökylässä mummilla ja papalla viisikuisena kun oltiin kavereiden tupareissa ja siitä lähtien yökyläillyt tasaiseen tahtiin isovanhempien toiveesta ja nyt isompana myös omasta toiveestaan, vaikka meillä ei mitään menoja olisikaan ollut. Typykkä lähtee suunnilleen samanikäisenä myös yöksi hoitoon kun meillä kaverin kolmekymppiset nyt heinäkuussa.

äippähki taisi kirjoitella neuvolan ohjeesta aloitella NAN iltaisin? No minäpä koitin samaa kun ajattelin että jos silloin tällöin antaisi niin ehkä sillä saisi edes joskus yhden yön nukkua vaikka pikkusen pidemmällä syöttövälillä. Saahan sitä juu kaikenlaista ajatella...Neiti veti sitten kolinalla herneen nenään kun koitin korviketta tarjota :/ vähän maisteli ja sit veti viimeisen päälle pultit. :whistle: Rauhoittui sitten kun kaivoin tissin esiin, loukkaantuneen oloisena kyllä siinäkin tuhisteli! :xmas: Juups, samanlainen tissitakiainen taitaa olla tämä kakkonenkin kuin ekakin, olishan se kiva joskus nukkua koko yö, mut palataan sit syksymmällä asiaan...

hilu & tyty 3½kk

Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
olishan se kiva joskus nukkua koko yö, mut palataan sit syksymmällä asiaan...
Sori ei sais nauraa toisen väsymykselle, mut tää alko naurattaa vaan :ashamed: :LOL:

Ja sit pitää täällä hillua tähän aikaan :whistle: auttaa yöheräilyväsymykseen ihan kympillä! No tyhmyydestä sakotetaan ja usein rankalla kädellä... :xmas:

Joo-o, kyl aamulla taas huomaa, et on koneella istuttu :whistle: Meillä kyl onneks yöt nukutaan, et silleen ihan kiva...mut nukkuminen olis kyllä (laihiksenkin kannalta) sama ku laittas rahaa pankkiin...ilmankos mie oon aina peeaa :headwall: :LOL:

vitsi mulla alkaa olla hartiat vasemmalta puolelta TOOOSI jumissa, mitähän tuolle tekis ku ei sähköhierojakaan auta ja ei oo varaa hierojalle lähteä, mies on yrittäny hieroa mut alan saman tien karjua ku kerkiää edes hipasta.. :kieh:

Ihana hellepäivä takana. Tosin toi meidänkin neiti on ollu vähän kiukkunen. Toisaalta se on ollu ihan hikinen, kun sen on rattaista nostanu, vaikka on ollu pelkkä body päällä. Tänään nostin vaunujen kuomun (vai mikä se irrotettava osa on, joka tulee pään päälle) tytön suojaks, kun istukelin kattomassa esikoisen urheilukoulua.

Sitten kävin soppaamassa H&M:ltä kesähattuja ja pari sellasta lyhythihaista ja lyhytlahkeista haalaria. Yöpuvun nimellä myivät, mutta musta toimii näin helteellä. Mulle on tosiaan ihan uutta tää helteily noin pienen kanssa, kun esikoinen synty syyskuussa.

Kestovaipoissakin oon tänään käyttäny vaan yhtä inserttiä, vaikka yleensä laitan kaksi. Mutta tuntuu niin paksulta näillä keleillä ja tuntuu, että vaippaa saa olla vaihtamassa melko usein, kun sekin hiostaa.

Mutta on ollu aivan ihanat jätski- ja mansikkakelit. =) =) =) B) B)

Mä aina unohdan käyttää noita hymiöitä ja laitan vasta lopuun hirveen läjän... =) B)

Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Niin tosta viikkoketjusta; Sitä tosiaan aattelin että pysyis ensinnäkin kasassa, vois kirjoitella enemmän (vieläkö??) ja jos jotain tarttis ettiä niin löytäiskin sit. Plus se olis mulle kivaa tekemistä maanantaille. :LOL: Päivämääriä en jaksais vääntää siihen aina mut suurin viikkolukemahan se on aina tossa päällimmäisenä sitten kuitenkin. Tuskin viidettä riviä alemmas meidän pinot putoo ikinä tossa vauvat 0-12kk osiossa. :LOL:
Hyvä idea tää pinouudistus! :) Jos vaan jaksat vanamo, niin kannatan! =) Löytyis tosiaan sit nopeesti, jos tarttee ettiä jotain kommenttia. Tää on muuten mun mielestä kiva tapa, mikä meillä monilla on, tää mustaus. Kävin yks kerta tylsyyksissäni vaklimassa muissa pinoissa, niin tylsän näköistä on kyn ei mustailla, lainailla taikka käytetä RUNSAASTI hymiöitä. :whistle:
Pistetäänpäs tähän muuten gallua kehiin, että mikäs on kunkin lempparihymiö? Mun on :/ ja :xmas: Jahvetin taitaa olla
:LOL: ja Cruellan B) Tai nuo nyt vaan tuli mieleen... :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
N muuten ryömii!! Ei osaa vielä kääntyä mihinkään mutta ryömii jos laittaa sen mahalleen. Se menee eteen ja taaksepäin sekä navan ympäri. Hullu ähinä tietty päällä eikä matkat päätä huimaa mut liikkuu selkeesti kohti leluja esim.
Meillä myös "ryömitään" sekä selällään että masullaan. =)
Miten ryömitään selältee? :LOL: *miettii et pitäskö kokeilla.. :whistle: * :LOL:
Siks laitoinkin sitaatteihin, kun en tiiä, että mitä se ryömintää vastaava on selälleen. :/ Selällään mönkimistä? :/

terspa,
täälä yks vaaka joka myös stressaa kun pitää lähtä lomalle et mites sitten surffaillee... :headwall:

Tohon Ievan galluppiin taijan vastata että :headwall: tai :whistle: tai |O , ois niinkos mun lemppareita..ja eniten kaipaan sitä silmien pyöritys hymiötä :D

Vanamon uudistus idis kuullostaa kokeilemisen arvoiselta jutskalta bd

Ai niin, ja meillä ei oo neiti ollu kenenkään muitten hoidossa, tai no joo osittain sillon mun pikku-sisko oli ammana, mutta silleen että mies oli ihan hollilla kuiteskin..Suurin syy ehkä on se että täällä suunnalla ei oikeen oo ketään, tai no on oikeestaan, ei vaan raaski jättää toista :ashamed: ..mut ei oo oikeen ollu kyll vielä tarvettakaan..mahtaa olla hurja fiilis sit ekalla kerralla |O

Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
tästä tuli mieleen että tuntuuko muista että täältä helmien joukosta löytyy joku/joitaki ihan samanoloisia ihmisiä ku mitä ite on?

niin ja samalla kyselisin teidän horoskooppi merkkejä
Mä oon ihan kehällä horoskoopeista, mutta olen siis rapurallaa rapula. :xmas: nipsulin kanssa on ollu puhetta joskus, että on aikas samanlainen maku esim. noitten retrovaatteitten ym. kamppeiden suhteen ja monet jutut on ollu käynnissä justiinsa samaan aikaan. Tytötkin on ollu koko ajan melkein samankokoisia. :) Mitä enemmän teihin kaikkiin tutustuu, niin tuntuu, että aikasta monenkin kanssa on samanmoisia juttuja käynnissä ja jutut samanoloisia; jonkun kanssa enemmän ja jonkun vähemmän. =)

Mä oon ihan kehällä horoskoopeista, mutta olen siis rapurallaa rapula. :xmas: nipsulin kanssa on ollu puhetta joskus, että on aikas samanlainen maku esim. noitten retrovaatteitten ym. kamppeiden suhteen ja monet jutut on ollu käynnissä justiinsa samaan aikaan. Tytötkin on ollu koko ajan melkein samankokoisia. :) Mitä enemmän teihin kaikkiin tutustuu, niin tuntuu, että aikasta monenkin kanssa on samanmoisia juttuja käynnissä ja jutut samanoloisia; jonkun kanssa enemmän ja jonkun vähemmän. =)
-totta puhut, siskoseni :) . Ja ollaan viel vähän niinkos samalla alalla, tai no ei ihan mut melkein kuiteski :LOL:

Mä jouduin tulee takasin kun toi mies halus tietää mitä meillä päivällä täällä kotona tapahtuu tai sit että mitä siitä olen kirjoittanu tänne. :LOL: JÄIN RYSÄN PÄÄLTÄ KIINNI. :LOL:
:LOL: :LOL: Meillä isäntä tulee kans joskus tuohon kurkkimaan, mut mä häädän sen pois. :xmas: Sit jos jotain tapahtuu tai ihmettelen jotain, niin se on nohevana vitsailemassa, että "käyppäs palstalla kertomassa/kysymässä". Eilen esim. kun puhuttiin tuosta Ergo-repun hankkimisesta, niin sanoi, että "kait sää nyt palstoilla kysyt, että saako semmosta käyttää, ettei tytölle sitten kasva varpaat kieroon tai jotain, jos se ei vaikka ookaan hyväks." :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
-totta puhut, siskoseni :) . Ja ollaan viel vähän niinkos samalla alalla, tai no ei ihan mut melkein kuiteski :LOL:
Ja ollaan muuten oltu ihan samalla alalla. Tai mä olin siis sun alalla ennen nykyistä ammattia. :whistle:

Miksi mä aikas usein olen se, joka täällä ekana aamusin kirjottelee? Hullu minä, kun en nuku vaikka lapset nukkuu... no sitä se rakkaus teettää, ootan miestä yövuorosta kotiin :p

Jaa horoskoopeista, no mä oon omituinen vesimies.

Nyt kahvia hörppimään :wave:

Huomenta!

Tovi tässä menikin eilisen juttuja lukiessa. Yökyöpelit ovat taas olleet liikkeellä :LOL:

Meillä on poika taas aloittanut myös nuo rintaraivarit. Aloittaa syömään ihan "kiltisti", mutta sitten kun maitoa alkaa tulemaan kunnolla alkaa raivoaminen ja sitten onkin kaikki paikat märkänä maidosta. Hetken jaksaa raivota ja kun sitten jonkin ajan päästä tarjoan rintaa uudelleen, se yleensä kelpaa. Ootteko muuten huomanneet, että tää kuumuus lisää kivasti maidontuotantoa?? Vai johtuiskohan jostain muusta? Olin vaan huomaavinani, että kun istuskelin muutamaan otteeseen auringossa niin tissit lämähti ihan pinkeeksi maidosta... :whistle: :)

Vaatteista meillä on käytössä 68cm ja 70cm. Joitakin 74cm myös jo. Mä oon pojalla pitänyt vaunuissa ohutta pitkähihaista bodya ja puolpotkareita päikkäreillä. Aamuisin on päällysvaatekerta siinä vielä ja pari ohutta peittoa, joita käyn sitten lämpötilan noustessa vähentämässä. Kun tuo poika menee aamupäikkäreilleen jo 7.30 paikkeilla ja heräilee ~10, niin lämpötila nousee melkoisesti siinä välissä. Loppupäivän unet onkin sitten 15-30min luokaa, joten turha oikeestaan edes vaunuihin poikaa laittaa...

Hoidossa poika on ollut mun äidillä kerran reilun tunnin verran, kun meni miehen kanssa menot päällekkäin. Heinäkuussa mennään miehen kanssa häihin ja mummu tulee meille poikaa hoitamaan pidemmäksi aikaa eli siis illaksi/yöksi (?).

Juhannukseksi me lähdetään miehen isovanhempien mökille, jonne tulee enemmänkin sakkia. Siellä on nyt mökinrakennuspuuhat meneillään, kun meille tulee sinne oma aittarakennus yöpymistä varten ja samoin tulee miehen siskon perheelle =) B)

Ieva, saisinkos minäkin tunnuksia kerhon puolelle? Oon jäänyt ihan koukkuun myös :ashamed: :LOL: Käyn joka päivä ainakin pari kertaa lukasemassa juttuja, ettei jää kerralla luettavaksi niin paljon :LOL: Ihanan aktiivista porukkaa täällä =) :flower:

Öisin meillä on pojalla käytössä sellainen ohut unipussi, siellä alla nyt vain pitkähihainen body. Tosinaan alkuillasta poika on hiukan kuumissaan, mutta yön aikana viilenee sopivasti.

Piipero86 kyseli horoskoopeista, minä myös skorpioni ja taidan aikalailla edustaa sitä perinteistä käsitystä skorppareista :ashamed: :kieh:

Meillä myös mies käy välillä kurkkimassa selän takana ja lueskelemassa juttuja ja kyselee, että mitä mä oon kirjotellu :LOL: Taitaa noita miehiäkin siis tällanen vauvapalstailu kiinnostaa, vaikkeivat myöntäiskään :LOL:

Tulipas pitkää pätkää... Vanamolle kiitos jo etukäteen viitseliäisydestä uusien viikkopinojen luomisesta :flower:

Yhteistyössä